niedziela, 28 kwietnia 2013

Dosiegnac dna cz.1

Witajcie !

W ten niedzielny po poludniowy czas, gdy slonko za oknem pieknie swieci, a temperatura nie siega 15 stopni przychodze do was z moim pierwszym projektem denko :)

Obiad zjedzony, plany by wyjsc na partyjke tenisa stolowego obgadane, a moj makijaz w polu.

Zanim rozoczne moja mozolna prace przy zakrywaniu niedoskolnalosci postanowilam podzielic sie z Wami tym co juz wykonczylam i powiedziec w kilku slowach czy oplacalo sie czy raczej nie.
Mamy prawie koniec miesiaca wiec najwyzsza pora, by przestac skladowac puste opakowania.

Tytul posta wynika z tego, ze projekt denko jest moim zdaniem zbyt oklepany, a ja owca nie jestem i nie musze miec wszystkiego takiego samego jak inni wiec przynajmniej tytulem sie wyrwe z szeregu :P

Zacznijmy od Korektora Rival de Loop w odcieniu 02 Sand .


 Pierwsze moje opakowanie tego produktu niemalze dobilo konca, ale dla czego niemalze ?
Wlasnie jest to produkt wykrecany, ktory niby nie do konca idzie zuzyc, choc jezeli ma sie troche cierpliwosci to co do kropli bedzie dalo sie go ze tak powiem wydusic.
Wystarczy odstawic go na 1 dzien pedzelkiem do dolu i na nastepny kilka razy przekrecic ,, pokretelkiem`` i jeszcze wylatuje z niego korektor :)
Moj stoi i czekam, az calkiem sie wykonczy.
Polubilam go bardzo i dla tego jestem w trakcie konczenia tego i rozpoczynania nowego opakowania :D
Wystarczyl mi na jakies 2-3 miesiace ( dokladnie nie pamietam :( ) , a kosztowal 1,20 € za 1,6 ml. produktu.

Jezeli macie gdzie go kupic to polecam.
 

Maskara Volume Million Lashes Waterproof od L`oreal 


Moja ukochana maskara, ktora nie skleja, za to pieknie rozczesuje  i nadaje rzesom prawdziwej czerni.
Znow nie wiem jak dlugo ja mialam ale tez cos kolo 2 - 3 miesiecy, tak to juz jest jak sie nie zapisuje co sie kiedy kupilo :(
Kolejne opakowanie jest w moich lapkach od kilku dni juz meczone i wiem ze kupie kolejne.
Cena za 9 ml. ok. 10 €

Dla osob o dlugich rzesach , ktore chca tylko podkreslic ich kolor i rozczesac polecam serdecznie.
 

Kolejnym denkiem jest krem Bebe Young Care do cery mieszanej.


Wykonczylam go na samiutkim poczatku miesiaca.
Obecnie jestem juz w polowie 2 sloiczka, poniewaz moj Kochany sie do niego dobral i niemalze codziennie smaruje nim twarz, pomimo ze ma swoj wlasny krem.
Absolutnie Uwielbiam ten krem, swietny na dzien jak i na noc, nie zapycha, nie zostawia tlustego filmu na skorze, szybko sie wchlania i wiele, wiele wiecej plusikow on ma. 
Jydynym minusem jest dla mnie opakowanie, bo paluszkiem z dlugim pazurkiem ciezko go wydobyc ze wzgledu na to, ze wlazi pod paznokiec czego absolutnie nie toleruje, wiec szpatulka bardzo mile widziana.
Starczyl mi na 3 miesiace cena kremu ( 50 ml ) w zestawie z chusteczkami ( 25 szt. ) do demakijazu ok. 3,50 €

Polecam dla skory mieszanej.


Krem do rak i paznokci Kamill z rumiankiem, aloesem i olejkiem z awokado.

 
 
 Do poczatku zeszlego tygodnia byl to moj absolutny nr. 1.
Wlasnie ... byl.
Od poczatku tygodnia zaczelam inna kuracje rak, poniewaz moje dlonie po zimie byly po kazdym umyciu przesuszone i nie chcialo mi sie ich kremowac, wiec codziennie wieczorkiem gdy juz leze w lozeczku i ogladam film zdejmuje piersionki i przez 10 minut wsmarowywuje w nie mieszanke olejku z Alverde z olejkiem Babydream, ale o tym powiem wam na tygodniu.
Mam  jeg jeszcze jedna tubke i uzywam w ciagu dnia gdy chce by moje lapki dostaly gratis nawilzenia.
100 ml kosztuje 1 €i starcza na srednio 4 miesiace.

Swietny na lato.

 Weleda olejek do ciala antycellulitowy.


 Najwieksze badziewie jakie mialam zaraz po Garnierze z trawa cytrynowa!

Jest to olejek naturalny, testowany i dostal opinie bardzo dobrego, choc nie mam pojecia za co.
Nie nawilza, masakrycznie zle sie wchlania, osadza sie na skorze przez co po kilku minutach wmasowywania zaczyna sie rolowac.
Na cellulit nie ma najmniejszego dzialania.
Buteleczka okropna, bo produkt zamiast wylac sie na reke leje sie po jej sciankach.
Meczylam go przez 1,5 miesiaca po czym resztke dolalam do peelingu kawowego.
100 ml kosztowalo ok. 10 €

Nie polecam.

Skoro jestesmy juz tak w temacie olejkow to kolej na :
Fa Sensual & Oil zawierajacy w sobie olejek migdałowy, arganowy i marula.

  

 Wwm. zel nawilza cialo, pieknie pachnie, cudnie sie piekni i idealnie myje skore, delikatnie ja pielegnujac, istne cudenko.
Starczyl mi na ponad miesiac dziekki dosc gestej formule i mega wydajnosci.
250 ml w cenie ok 2,50 €.

 Gdyby nie fakt ze mam jeszcze trzy buteleczki : dwie z zelem olejek kokosowy & maslo kakaowe i trzecia Nutri Skin Acai Berry , poleciala bym do Reala i zakupila go sobie na zapas.
Po przetestowaniu Nutri Skina bede czaila sie do tej samej serii z tym, ze zielona herbata, ktora ma ujedrniac, ale na to jeszcze przyjdzie czas.

Goraco polecam.


Pasta do zebow Blend-a-med 3D white vitalize, lovely mint.


Calkiem fajna pasta, nie zauwazylam efektu wybielenia, ale utrzymala stan bieli moich zebow.
Zeby po niej sa dlugo czyste i gladkie, co do odswiezania nie moge nic powiedziec poniewaz mam klopotliwy przelyk i pasta mi nic nie pomaga.
Pasta nie piecze w nadwrazliwe dziasla i nie ma nachalnego smaku miety, tylko taki akurat :)
We dwoje stosowalismy ja przez cos kolo 3 miesiecy, cena ok 1,80 €.

Generalnie pasty zawsze na dlugo mi starcza bo w polaczeniu ze szczoteczka elektryczna jej odrobinka jest idealny do dokladnego umycia jamy ustnej.  

Warto wyprobowac, aczkolwiek szukam dalej.


Axe Anarchy for Her edycja limitowana.


 Moj ukochany dezodorant.
Cudowny zapach, choc jak zawsze na poczatku lekko duszacy,a le pozniej utrzmuje sie przez caly dzien na skorze i chroni przed poceniem.
Czy dziala jak pozadny antyperspirant tego nie wiem, bo na wizyte w silowni czy cwiczenia na wszelki wypadek zawsze stosowalam antyperspirant z Garniera w kulce .
Niby edycja limitowana, a jeszcze ostatnio po nieszczesnym zakupie nivei widzialam go na sklepowej polce.
Pierwsze opakowanie zakupilam w polowie listopada 2012 i starczylo mi do poczatku tego miesiacia wiec az 5 miesiecy, a cena w granicach 2 - 3 €.

Dla fanek dlugo utrzymujacego sie zapachu bedzie idealny.


Ostatni produkt, a mianowicie probka, ktora kupilam tydzien temu :)

 Swiss O-Par szampon z mleczkiem kokosowym do wszystkich rodzajow wlosow.

 
 Milosc od pierwszego wejzenia !
Przyciagnal mnie jego zapach, taki cudowny, prawdziwie kokosowy.

Opakowanie glosi jak go stosowac : 
Umyc wlosy ( mozna dowolnym szamponem ) i splukac po czym naniesc na nie wwm. szampon, wmasowac i pozostawic na 3 minuty, po to by wloski mogly sobie wciagnac wszystkie dobrodziejstwa jakie daje nam mleczko kokosowe.
Kudelki po nim sa mieciutkie, lekko lsniace i ten zapach :D
Jedyna trudnosc tego szamponu to strasznie lejaca konsystencja, ale to dla tego ze zawiera w sobie spore ilosci mleczka kokosowego i co mi sie nie spodobalo to na koncu listy skladnikow widniejacy Benzyl Alkohol.

Probeczka 75 ml. wystarczyla mi na 5 uzyc plus zostalo mi jeszcze na 1 . 
W przyszlym tygodniu skocze do Kauflanda po pelnowymiarowy produkt, bo wlosy po nim sa umyte i przy okazji lekko zregenerowane.

Leniuchy takie jak ja na pewno go polubia, bo maja 1 produkt zamiast 2 w postaci szamponu i odrzywki :)


Nastepne denka beda bardziej dokladne, bo wiekszosc produktow, ktore mi sie teraz skonczyly kupilam przed rozpoczeciem mojej przygody z blogiem i nie zapisyalam co kiedy kupilam.
Wiec na przyszly miesiac dokladniej sie przygotuje :)

Zycze Wam milego, niedzielnego popoludnia !

Tesia




7 komentarzy:

  1. Koniecznie opisz swoją pielęgnację dłoni, bo zaintrygowałaś mnie tym. Może zainspiruję się czymś nowym? :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czas pozwoli jutro usiade i zrobie post o pielegnacji dloni i paznokci,a jak nie to w tym tygodniu na pewno do tego przysiade :)

      Usuń
  2. tej maskary jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę maskarę! Z tym, że mi też się już skończyła, nad czym bardzo ubolewam ;c

    Na pewno będę tu wpadać częściej :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie !
      Ja jak juz tylko widzialam, ze sie konczy zakupilam nowa :)
      Jak tylko bede miec normalny internet na pewno wpadne do Ciebie, bo poki co mam 5 Gb od 3 do 3 kazdego miesiaca i wlasnie od 2 dni juz mi braklo transferu i ledwie blog mi dziala ;(

      Usuń
  4. Bardzo lubię żele pod prysznic z olejkami :) Ciekawa jestem jestem tej pielęgnacji dłoni za pomocą olejków, czekam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama