czwartek, 11 kwietnia 2013

30 zloto i zielen na dzien - step

Witajcie !

Zgodnie z obietnica dzis publikuje makijaz, ktory pojawil sie nie dawno na stronie Magazynu Prestige ( KLIK ) .

Poniewaz zle sie czuje dzis ( goraczka ) bedzie to post wyjatkowo krotki i tresciwy.

Wiec zaczynajmy nasz zloto- zielony dzienniaczek :)




Krok 1.
Na przygotowana powieke w wewnetrznym kaciku nakladamy jasny mocno opalizujacy cien ( Manhattan 11A )


Krok 2.
Srodkowa czesc powieki pokrywamy zlotym cieniem i laczymym go z wewnetrznym kacikiem.

Krok 3.
Zewnetrzny kacik i zalamanie powieki zaznaczamy srednim, matowym, zielonym cieniem.
Cielistym matowym cieniem rozcieramy gorna granice zieleni.

Krok 4.
Dolna powieke zaznaczamy zlotem, w zewnetrznej czesci delikatnie podkreslajac wczesniej uzycta zielenia.

Krok 5.
Czarnym eyelinerem rysujemy wyciagniata kreske, tuszujemy rzesy i gotowe :)


Na dzisiaj to tyle moi mili, lece pod koc, bo jutro mam 25 rocznice slubu tesciow, a tym czasem rozklada mnie goraczka :(

Zycze Wam dobrej nocki !
Do jutra :)

Tesia 

7 komentarzy:

  1. prześlicznie - idealnie pasuje do Twoich rudych włosków :) zdrówka !!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ::) Zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do soboty sie postaram :)
      W razie co mam kilka make upow w zapasie ;)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz w takiej fryzurze, próbuj się tak czesać na codzień!
    /Ada:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywa mi troche podrosla i wchodzi w oczy wiec wrocilam do skosnej na bok, ale jak obetne pewnie z taka bede chodzic, a na co dzien rozpuszczone wlosy jakos mi przeszkadzaja :)

      Usuń
  4. Ciekawe połączenie kolorów. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama