poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nowosci w kosmetyczce 5

Czesc !

Wlasnie wrocilam z owocnych zakupow w Rossmanie :)
Wydalam kilka groszy i na ten miesiac to chyba wszystko co zakupilam, bynajmniej wiecej nie planuje :)
Nie jest tego duzo, ale jak dla mnie wystarczajaco. 


Wykorzystalam rabat -20 % na wszystkie kosmetyki do makijazu z Rivale de Loop, Astor i Alterra.

Zacznijmy od najtanszej z nich czyli Rival de Loop.

Zawsze chcialam wyprobowac maskare L`oreal ze szczoteczka kulka, ale nie bylam pewna czy sie u mnie sprawdzi, a dzis znalazlam Loopowska z dwiema kuleczkami za cale 2,29 €.



 Od jutra zaczynam jej testowanie :)

Kolejnym zakupem z tej irmy jest poczworna paletka korektorow z pacynka. za 1,99 €


I przechodzimy do Alterry.
 Moim zakupem z tej firmy jest tylko puder brazujacy 02 Sun Kissed z ekstraktem z owocu granata, ktory chce wyprobowac jako brazer :)
Jak za pewne spora czesc zauwazylam troche sknera jestem i zawsze szukam tanszych zamiennikow, dzis patrzylam na brazer z Astora za 9 € ale wybralam tanszy czyli wlasnie ten za 3,03 € .


Astor byl mi za drogi ze wzgledu na to, iz w reszcie zamawiam lampe pierscieniowa wiec oszczedzam co by nie przegiac z wydatkami tego miesiaca.
Natomiast szafa Catrice podzielila sie ze mna dwoma produktami :)

Pomaranczowa szminka chodzila za mna jakis czas temu, ale poszla w zapomnienie.
,,Niestety`` wczoraj trafilam do GlamDivy o dokladnie tu ( KLIK ) i znow zarazilam sie pomaranczowa szminka.

Poniewaz Edzia sknera ( ja ) nie chce placic za wysylke postanowilam poszukac czegos w podobie w drogerii.
Znalazlam co prawda delikatnie wpadajaca w czerwien ale cudowna !
Jak bedzie lampa zobaczycie jej prawdziwy kolor :)
Catrice Ultimate Colour 060 Oh Juicy !




Urzeklo mnie bardzo eleganckie opakowanie, oczywiscie kolor, konsystencja i delikatny polysk, ale recenzja bedzie po okresie testowania :)

Plus moj Kochany dal sie namowic na kolejny lakier do paznokci ( moj numer 50 ), bo niestety musialam dokonac malej selekcji i wyzucic te, ktore nie nadawaly sie do uzycia, a te ktorych uzylam raz i lezaly dalam znajomej :) 

Dzis padlo na Catrice Ultimate 16 George Blueney.


Dokupilam sobie takze zapas platkow kosmetycznych .


Oraz fajniuchne pudeleczko z patyczkami kosmetycznymi.


Cos mialam Wam napisac ale mam napad sklerozy.
Za to przypomnialo mi sie, ze do mamy do Polski musze zadzwonic :)
Ah no tak zrobilam sobie tube na pedzle, ale pokaze wam ja nastepnym razem, bo swiatlo ucieklo, a bateria w aparacie padla.

Zapraszam na rozdanie u Natalii Wabich.
Bardzo fajne nagrody niewielkim kosztem :)
Tutaj macie przekierowanie ( KLIK )
W razie co to zawsze mozecie kliknac w info na lewym pasku bocznym zamiast szukac tego posta :)

Przypominam o nowym makijazu, ktory wykonalam specjalnie dla Magazynu Prestige ( KLIK )

Tym zakupowym akcentem koncze moj dzisiejszy dzien i ide pocwiczyc na steperze :)
W razie jakichkolwiek pytan prosze pisac w komentarzach chetnie udziele na nie odpowiedzi.
Jezeli macie jakies zyczenia typu makijaz badz post na dany temat piszcie ja bardzo chetnie sie czyms takim zajme . :)
Zycze Wszystkim milego wieczora !


4 komentarze:

  1. Ja też Cię będę podglądać, ja też! :-)
    Pomarańczowe szminki są boskie, za mną to chodziło od dawna, ale wciąż nie trafiałam na TEN odcień - albo jakiś bladzioch, bliżej było mu do brzoskwinki, albo jakieś drobinki, a Sleek trafił idealnie. Twoja pomadka również straaaaasznie mi się spodobała, ale u mnie w miasteczku w drogeriach nigdy nie spotkałam tej marki. Trzeba zdobyć ją przez Internet, choć ostatnio miał być szlaban na szminki. Wstyd się przyznać, ile kupiłam... :-D Btw, bardzo pasuje Ci kolorek, wspaniale się komponuje z Twoimi ognistyki włoskami! Aż zajrzałam na ten podlinkowany makijaż dla Magazynu Prestige - piękna kolorystyka i śliczne wykonanie. Kocham takie barwne make upy!

    Pozdrawiam,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam pojęcia, że Rival de Loop ma kolorówkę! :O może u nas jej po prostu nie ma, albo nie zwróciłam uwagi.
    szminka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma i to dosc spora :)
      Puki co nie kupilam jeszcze zadnego cienia z RdL poniewaz czekam na spora dostawe cieni MUG, ale jak jakiegos bedzie mi brakowac to kupie zeby przetestowac :)

      Usuń
  3. Ciekawe zakupy. Podoba mi sie pomadka Astora.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama