piątek, 26 kwietnia 2013

42 - Mineraly czyli Projekt Zainspiruj sie na wiosne !

Czesc Kochani !

Dzis przybywam do Was w ramach projektu do ktorego sie dolaczylam, a mianowicie Zainspiruj sie na wiosne !

Klik w obrazek przenosi do strony zalozycielki zabawy.

Akcja ruszyla wczoraj z pierwszym tygodniem czyli inspiracja mineralami.
Moja ispiraja byl ten kamyczek :


Makijaz wyszedl mi mroczny, ale tak wlasnie wyglada jego inspiracja.
Zaluje, ze nie mam farbki lub fluorescencyjnego cienia no ale zrobilam to co moglam i uwazalam za sluszne :)
Mam nadzieje ze sie wam spodoba !
To byl moj ostatni makijaz przed zapaleniem spojowek :(





Plus efekt w calosci z delikatnym konturem twarzy w wersji oczywiscie czarnej :)
Makijaz ten przypomina mi troche styl EMO z dodatkiem zoltego, tylko obecnie mam za rzadkie wlosy by je porzadnie natapirowac u gory i miec typowa dla tego stylu fryzure .


Tak wlasnie to wygladalo, tata jak wszedl do mnie do pokoju to sie przestraszyl :P
Widac z reszta kawaleczek jego glowy ( lysinki ) na prawym dolnym zdjeciu kolo drzwi po prawej stronie choc dobrze maskuje sie w moich wlosach  :D

Moje wlosy od dawna mi wypadaly i prawie wcale nie odrastaly jednak od 2 tygodni czyli od kad rozjasnilam wlosy i zaczelam stosowac odrzywki z farb loreala, po raz pierwszy w zyciu zauwazylam ze mam miliony malutenkich wloskow na glowie !
Zauwazlam to w momecie gdy przejechalam reka po wlosach i przy nasadzie poczulam ze cos mnie drapie strasznie w reke po czym patrze w lusterko i szok O.O
Takie po kilka mm wloski, doslownie ledwie jeszcze byly widoczne, ale miedzy jasnymi wlosami wygladaly jak bym miala glowe mocno ubrudzona.
Ciesze sie niezmiernie bo wiem ze w koncu moje wlosy ktore wypadly zaczely odrastac, bo zostala mi juz polowa tego co mialam jeszcze rok temu.
Nie wiem co blokowalo odrost moich wlosow, nawet fryzjer nie umial mi zbytnio tego wyjasnic ale to cos wlasnie zostalo przelamane i z niecierpliwoscia wyczekuje az te malenstwa przerodza sie w wieksza objetosc wlosow :)
Nawet mam zdjecie z przed kilku dni.


Wszysciutkie te czarne paski to sa nowe wloski, ( bo moje jeszcze nie maja odrostu wiec ich nie widac bo sa prawie biale przy nasadzie ), czyli jest ich na prawde duzo :D

Ta radosna wiescia zegnam sie na dzis z Wami i ide leczyc moje paczalki.
Jezeli podobal Wam sie moj makijaz lub nie, czy macie cos mi do powiedzenia, lub mialyscie podobny wlosowy problem zapraszam do kometnowania :)

Do nastepnego !

Tesia

4 komentarze:

  1. Też miałam problem z wypadającymi włosami, przez stresy. Polecam pić codziennie pokrzywę, pomoże!

    Ale faktycznie mroczna jesteś w tym makijażu. Ta czerń fajnie współgra z Twoją blond czuprynką. W ogóle te żółte plamki są genialne, teraz ja coś będę musiała zmalować coś z minerałami... :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnie wypatruje kiedy u Ciebie sie mineraly pojawia :)
    Ja chetnie bym jeszcze jeden zrobila ale przy zapaleniuz spojowek nie chce ryzykowac, ze sie na kosmetyki przeniesie i bede musiala je wywalic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny makijaz, widziąłam juz na Prestige magazyn bo opublikowali Ciebie tam :) rewelka :) jestem zadowolona ze zechciałas ssię pobawić w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, jaka jesteś mroczna :) Ciekawy ten makijażyk

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama