sobota, 13 kwietnia 2013

32 Dzisiejszy make up i outfit :)

Hejka !

Przygotowalam dla was doslownieprzed chwilka moj dzisiejszy makijaz i outfit, poniewaz za kilka minut wybieram sie na 25 rocznice slubu rodzicow mojego Kochanego.

 Niestety nie bedzie to stepek, ale nie jest on jakis specjalnie skomplikowany wiec jestem pewna ze dacie sobie rade :)
Przy okazji zobaczycie jak sprawuje sie lampa, bo kolory sa niemalze takie same jak w rzeczywisctosci.

Postawilam na butelkowa zielen przydymiona brazem, ( ktory troszeczke slabo widac) w polaczeniu z delikatnie podkreslonymi ustami.





Plus obiecany outfit :)


Wszystkie czesci mojego stroju zakupilam w Polsce na rynku t wyjatkiem butow z CCC,   ktorych jakis czas temu wam pisalam ( KLIK )

Zycze wszystkim milego dnia !
Do nastepnego.

Tesia

8 komentarzy:

  1. Świetne buty:) I ten Twój kolor włosków...piękny!Co ja bym dała żeby moje ciemne się w takie rude zmieniły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciemne przed farbowaniem na rudo kazdorazowo trzeba rozjasniac, wiec jezeli masz slabe wlosy to niestety nie osiagniesz takiego efektu, ale jestem pewna ze w innych na pewno jest Ci bardzo ladnie :*

      Usuń
  2. bardzo ładny makijaż. ta zieleń jest świetna :) a lampa zmienia bardzo dużo! mnie też by się przydała, ale to raczej odległa perspektywa :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo ja chcialam, a zakupilam jak tylko dostalam mozna powiedziec ,,premie´´.
      Twoje zdjecia sa bardzo ladne i ostre, bez lampy i tak swietnie Ci wychodza :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za uznanie :) kombinuję jak mogę - ustawiam się w oknie, itp. :P
      pozdrawiam i witam w "szczuplutkim" jeszcze gronie obserwatorów :) :) :) bardzo mi miło :)
      p.s. nie mogę się napatrzeć na ten Twój makijaż :) naprawdę ładny!

      Usuń
  3. Ale piękna zieleń... podoba mi się taki odcień <33 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo sie z tym odcieniem polubilam, jes jednym z moich ulubionych z calej paletki Fraulein 3°8 :)

      Usuń
  4. Ładny i makijaż i outfit, ta zieleń na oczach jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama