piątek, 19 kwietnia 2013

38 Butolkowa zielen - Step by step

Hejka !

Z przykroscia musze oznajmic, iz w dniu dzisiejszym nie pojawi sie makijaz inspirowany ptakami.

Wiosna kochana przyszla i zakwitly brzozy, w zwiazku z czym z moich oczu plynie potok alergicznych lez o nosie juz nie wspomne.
Oczyska mam podraznione, a nos caly obdrapany.

W zwiazku z potokiem lez makijaz nie trzyma sie na nich, wiec nie ma sensu brac sie za cokolwiek, a dzis czeka mnie wyprawa do galerii na zakupy, bo nie mam sie zbytnio w co ubrac tej wiosny i lata.

Na pewno ogranicze makijaz do jasnego i sredniego cienia na powiece i wytuszuje rzesy, zeby wygladac jak czlowiek, ale nic po za tym na oku nie wyladuje.

Oczywiscie mam cos dla Was !
Dosc stary makijaz w kolorze butelkowej zieleni, ale zawsze cos :)


Makijazy mam duzo w zapasie, ale nie moge ich opublikowac na blogu, bo wyslalam je do Magazynu Prestige i do poki nie pojawia sie tam tutaj tez ich nie bedzie.
Niestety pojawily sie u nich male problemy techniczne przez co musze poczekac z ich publikacja i tam i tu.

Ach znam ten bol nie dzialajacego internetu lub braku transferu.

Koniec tego dobrego przejdzmy do czesci wlasciwej posta :)


Do jego wykonania urzylam cieni z paletki Fraulein 3°8 , ktora pewnie czesc z was juz bardzo dobrze zna z mojego bloga :)

120 i 105 opalizujacy i matowy odcien zoltego
43 opalizujaca butelkowa zielen
1 satynowy cielisty cien 

Krok 1.
 3/4 powieki od kacika zewnetrznego pokrywam baza, nastepnie wewnetrzny kacik zaznaczam biala kredka.


Krok 2.
Na czesc powieki ( ta, ktora wczesniej pokrylam baza ) nanosze zielony, butelkowy cien ( 43 ) i rozcieram delikatnie ku gorze.


Krok 3.
Wewnetrzny kacik ( tam gdzie biala kredka ) zaznaczam mieszanka zoltych cieni ( 120 i 105 )i zacieram granice miedzy nim, a zielonym.


Krok 4.
Dolna powieke w raz z linia wodna pokrywam tym samym zielonym cieniem co gorna.
 

Podkreslam brwi, tuszujemy rzesy ( Le Volume De Chanel ) i gotowe.




 Postaram sie jeszcze dzis przysiasc nad jakas recenzja, ale nie moge nic obiecac ze wzgledu na natlok zajec w dniu dzisiejszym.

Jak Wam sie podoba moja propozycja ?
Czuc u Was juz wiosne ?

Mam nadzieje ze piekna pogoda nie tylko u nas zagoscila, lece sie przygotowac na zakupy, ale najpierw posprzatam u Gerbili :)


Zycze milego dnia !

Tesia


7 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż :) ten żółty akcent w wewnętrznym kąciku dał bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TRoszeczke nie pasowala mi biel w wew. kacikach wieczdecydowalam sie na zolty, ktory wydal mi sie taki swierzy i wiosenny :)

      Usuń
  2. fajny :) ładnie zrobiłaś.
    już myślałam, że znowu kolor włosów zmieniłaś :P a potem doczytałam, że to stare zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze i mocne mam wlosy ale, az tak nie zaszleje, bo jak raz sie zniszcza to bedzie ciezko je ,,naprawic``:)

      Usuń
  3. Piękny, takie uwielbiam na co dzień. <3 Żółty to super kolorek na powieki, a taki niedoceniany... Piękne masz te maleństwa. <3 Kocham zwierzątka.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory super:) chyba nawet mam podobną zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... Ładny jest ten zielony cien.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama