piątek, 21 czerwca 2013

Regeneracja rzes.

Witajcie  !

Calkowicie nie planowalam tego posta teraz, ale ze troszeczke mnie pewna Pani zdenerwowala przychodze z tym do Was.

Przeszukalam caly komputer, wszystkie pliki, kazdy jego zakamerek i ni cholery nie moge znalesc zdjec, ktore robilam moim rzeskom przed stosowaniem olejku rycynowego ;(

Dokladnie 11 czerwca minal 3 miesiac jak go stosuje.
Przez pierwsze 2 miesiace uzywalam go co wieczor na rzesy, poznie troszeczke ubylo mi z systematycznosci i korzystam z niego 3 razy w tygodniu czasem 4.

Rzesy przez ten czas sa widocznie dluzsze, jest ich wiecej, sa ciemniejsze, grobszei mocniejsze
Wczesniej przynajmniej 1 dziennie zawsze wypadala teraz nie pamietam kiedy mi ostatnio jakakolwiek wypadla.

Najwieksza poprawe zauwazylam na rzesach donych, ktore sa widocznie dluzsze i sa gestsze.
Zawsze byly one krociutkie, cieniutkie, mega rzadkie i bardzo jasne.
Teraz sa ciemniejsze i mega dlugie.

Co mnie tak zdenerwowalo ?

Dostalam kuponik na darmowe dobranie makijazu do typu urody w Douglasie, wiec dzis postanowilam z niego skorzystac.
Pojechalam do miasta do Douglasa, wszystko fajnie pieknie po czym pani ,,wizazystka`` stwierdzila, ze moje rzesy sa okropnie posklejane, i ze zle podoklejalam sobie rzesy metoda 1:1, bo na gornej powiece zbieraja sie w kepki, a na dolnej sa zdecydowanie za dlugie.

Zrobilam sie czerwona i wsciekla jak diabel !!!

Utrzymujac grzeczny ton wyjasnilam Pani, ze w zyciu nie doklejalam sobie rzes i to sa moje naturalne, ktore tak wygladaja, po wytuszowaniu i skoro ona tego nie zauwazyla z bliska to albo ma wade wzroku albo po prostu nie zna sie na tym co robi.

Wielce oburzona pani zrobila oczy jak 5 zl, a ja bylam juz tak wkurzona, ze podziekowalam za darmowy kupon na dobranie makijazu i gdy kierowniczka zadala mi pytanie czemu rezygnuje powiedzialam, ze nie oddam sie w rece tak nie kompetentnej osobie jak ich pani wizazystka bo nie chce wyjsce ze sklepu w makijazu, ktory bedzie totalnie do luftu.

Wyszlam ze sklepu, weszlam do tesciow strzelilam fotki moich rzes i powiedzce mi Kochane czy one az tak strasznie sa posklejane czy ja mam jakies zwidy i zbyt wygorowanie mniemanie o nich ?




skupiamy sie na dole

skupiamy sie na gorze

Wsciekla jestem jak 100 diablow bo cieszylam sie na ta wizyte ale nie cierpie takiego nie profesjonalnego podejscia do klienta i rozpoczecia rozmowy od wytkniecia bledow, ktorych wydaje mi sie nie popelnilam.

Co Wy na to ?

Tesia

16 komentarzy:

  1. chciało by się powiedzieć pojeb.... baba przecież Ty masz cudowne rzęsiska już Ci to pisałam , ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :*
      Wkurzyla mnie na maska iw iem, ze juz nigdy do tego sklepu nie pojde, do kazdego innego w miescie ale tam nie ma opcji.

      Usuń
  2. Masz piekne rzesy... ta baba rzeczywiście jakaś niekompetentna. Pewnie Ci pozazdrościła ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy masz piękne! ja nie widzę ani jednej sklejonej rzęsy, a dolne faktycznie są ładne i długie, ale na pewno nie za długie! jak już napisała Avida Dollars - babsko Ci pozazdrościło i tyle. niektórzy ludzie mają niestety "dar" psucia innym nastroju ;/ bardzo dobrze zrobiłaś, że wyszłaś i powiedziałaś kierowniczce sklepu, co myślisz o fachowości ich wizażystki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie z profesjonalnymi kosmetykami wysokopolkowymi wymagania sa tez wysokopolkowe, a tu pani po prostu pokazala siebie i sklep z naj gorszej strony i zero profesjonalizmu :/

      Usuń
  4. tak to już w Polsce jest... baba Ci robi łaskę, a tak naprawdę do jej obowiązków w pracy należy także bycie uprzejmym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja w Niemczech mieszkam i pierwszy raz sie z takim czyms spotkalam... szkoda slow :/

      Usuń
  5. ta baba oczy ma chyba w dupie za przeproszeniem... -,- masz bardzo ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tej drogiej strony jej nie ogladalam wiec byc moze, ze te na twarzy miala doklejone :P :D

      Usuń
  6. Nienormalna jakaś!Masz piękne dlugie rzęsy gdzi etu cos posklejane jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie , ze moje rzesy nie sa moim wymyslem i nie wyolbrzymiam ich wygladu bo juz sie balam ze to z moim wzrokiem jest cos jeszcze bardziej nie tak.
    A rzesy sa dla mnie swietoscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładne rzęsy.
    Ja też zabierałam się za olejek rycynowy, ale zabrakło mi konsekwencji.

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja dziękuje za taki konkretny komentarz :) zdaję sobie sprawę z tego,że te rozstępy nie zejdą w całości..ale nie ukrywam, chciałabym, chciałaa..

    OdpowiedzUsuń
  10. jakaś trochę nienormalna widocznie ona była, albo zazdrościła Ci rzęs bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do pochwał rzęs. Nie przejmuj się! :) Też używam olejku rycynowego, tani, dobry, stary sposób.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, co tej kobiecie odbiło, masz ładne rzęsy, nie ma sie co przejmowac krytyką od jednej osoby :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama