sobota, 27 kwietnia 2013

43 Makijaż w stylu Dity Von Teese Defilada Gwiazd z Golden Rose.

Czesc Kochane !


Dzis jestem na szybciutko, doslownie na minutke z moim drogim podejsciem do Defilady Gwaizd z Golder Rose.
Poprzednim razem wykonalam makijaz Maryilyn Monroe i niestety niec nie udalo mi sie wygrac, ale ciesze sie ze podjelam sie takiego zadania i wydaje mi sie, ze calkiem dobrze sobie z nim poradzilam :)

Dzis przychodze z odwzorowaniem makijazu Dity Von Teese.
Jej najczestszy makijaz wydal mis ie strasznie nudny i podobny do tego ktory nosila Marilyn Monroe, wiec pogrzebalam troszke w internecie i znalazlam takie zdjecie :


Postanowilam wykonac cos w podobie do powyzszego makijazu.

Wctzoraj trafilam na krople cod, ktore juz po pierwszych 2 zastosowaniach doprowadzily moje oczy do porzadku wiec dzis wykorzystalam taki dobry obrot spraw i szybciutko wzielam sie za malowanie.
Teraz przytarlam kreski, i oczyscilam dolna powieke, po czym nalozylam na nia biala kredke i za 5 minut uciekam na zakupy.

Moja propozycja wyglada tak :


Tak to oczko jeszcze troszek sie czerwieni, ale mam dla was tez drogie :)


 

Szminka sprawila mi maly klopot.
Poniwaz wwm. gwiazda kochala czerwien, a ja zyje w mysl z zasada jak mocne oczy to delikatne usta i odwrotnie.
Po kilku zdjeciach i dluzszym namysle postawilam jednak na czerwien.



Nie dokleilam sztucznych rzes, co u Dity na pewno wystepowalo, zwrocmy uwage chociazby na cien,  ktory widac na zdjeciu miedy jaskolka.
Nie zrobilam tego poniewaz moim zdaniem efekt bez nich jest rowniez zadowalajacy.
Plus to ze te, ktore posiadam sa paskiem mega dlugich rzes na calej dlugosci, a tu swietnie by prezentowaly sie rzesy krotsze w kaciku wewnetrznym, a mega dlugie w zewnetrznym badz polowki, niestety ja nie posiadam ani jednego, ani drogiego :(

Czego uzylam do jego wykonania :

Twarz : Korektor Rival de Loop, podklad Alverde, puder Rimmel Stay Matte, brazer Alterra.

Oczy : Essence eyeliner w zelu, Czarny i brazowy cien z paletki Fraulein 3°8, biala kredka X-act Manhattan, bialy cien MUG Ice Queen, maskara Golden Rose Infinity Lash

Szminka Avon Poppy Love zmieszana z czerwonym cieniem do powiek ( Fraulein 3°8 )

Dzis moje ,,skladniki`` w takiej formie poniewaz nie mam trancferu by dodac wiecej zdjec :(

Wykonujac ten makijaz i patrzac na zdjecia oka doszlam do wniosku, ze czas zakupic soczewki.
Niestety ale meczylam sie nad kreskami dlugi, dlugi czas bo ciagle cos wychodzilo nie tak jak potrzeba.
Wada wzroku niestety nie ulatwia mi pracy, a dzis przy okazji wizyty w Realu zagladne na polke z soczewkami i kto wie, moze od jutra bede smigac w szklach na zrenicach :)

Zycze Wam Kochani milego popoludnia !

Dajcie znac czy sie Wam podoba moja dzisiejsza propzycja czy tez nie, a moze cos byscie zmienily ?

Jezeli chcialy byscie makijaz na zyczenie rowniez mozecie pisac, chetenie podejme sie takiego zadania  :)

Do nastepnego !

Tesia

12 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają te kreski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kreski, świetny makijaż :). Zauważyłam, że mam coś wspólnego z dita...pieprzyk pod okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo !
      Ja mam malutki, jasniutki pieprzyk pod lewym okiem dokladnie w tym miejscu , w ktorym narysowalam kropke :)

      Usuń
  3. ładny makijaż :) Ja mam zawsze problem z kreskami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :*
      Pamietaj trening czyni mistrza, moje tez mi sprawiaja dosc spory problem, ale na pewno mniejszy niz na poczatku:)

      Usuń
  4. Podoba mi się ta podwójna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądałam różne propozycje konkursowe to tej tury i jak ujrzałam Twoje, od razu mi się spodobało, że wreszcie coś innego. :) Okropnie drapieżnie w tym wyglądasz (w pozytywnym sensie). Podobają mi się te kreskowe kombinacje, nieco jakby nawiązujące do arabic makeup, tam różnej maści kreski się robi... Trzymam gorąco kciuki za Twoje powodzenie w konkursie, żebyś została słusznie uhonorowana nagrodą! :-) Też muszę się za Ditę wziąć.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana :*
      Mam pomyls na sesje zdjeciowa z wykorzystaniem tego makijazu ale do tego albo muze sie wziasc za siebie albo dorwac jakas modelke :)
      Tylko uwazaj co bys Sobie nie poparzyla kciukow ! :D
      Czekam na Twoja propozycje z niecierpliwoscia, bo wiem ze wykombinuesz cos zaskakujacego ;)

      Usuń
  6. Przepraszam, ze to napiszę, ale ..zajebiste!!!! Kreska cudowna..cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, odważna, ale ładna kreska.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama