sobota, 20 kwietnia 2013

Zakupow ciag dalszy, ciuszki z Lidla.

Czesc !

Poniewaz jest sobota i cierpie na absolutny brak czasu nie pojawi sie dzis zaden konkretny post.
Jutro postaram sie dodac recenzje, a dzis mam dla was malutki ciag dalszy moich zakupow.
 
Tym razem kilka ciuszkow z Lidla.
Moja mama kiedys kupila w tym markecie kilka podkoszulek i okazaly sie bardzo dobre jakosciowo, a dzis robiac w Lidlu zakupy ku mojej uciesze byla swierzutka doastawa podkoszulek i nie tylko.
Korzystajac z okazji zakupilam paczke podkoszulek.

Do wyboru mialam dwa zestawy :
1. Czarna, szara i mietowa
2. Czarna fioletowa i lososiowa.

Poniewaz nie przepadam za rozami i ich odcieniami wybralam wersje numer 1.


3 podkoszulki w paczuszce kosztowaly 6,99 €

Kolejnym zakupem byly czarne legginsy, niestety bez zapietka, ale sa dosc dlugie wiec uwazam ze beda ok.
Klasyczne, czarne dosc grube  z bardzo ,,misiastego`` materialu za 3,99 €


Moj Kochany uparl sie na zakup mi spudniczki wiec i takowa znalazla sie w moim koszyczku.


Cena 2,99 € wiec w sumie nie drogo.

Oczywiscie nie byla bym soba gdybym nie kupila czegos do mieszkania, wiec na przywitanie pieknej wiosny za cale 1,99 € zakupilam ciete kwiaty do wazonu, ktory przy okazji potluklam i stoja w szklance od piwa :)


 Za kilka minut wybieram sie jeszcze do Kauflanda i byc moze do Kik i cos czuje ze pojawi sie dzis jeszcze jeden post zakupwy.

Zbieram sie i uciekam na zakupy, a Wam zycze milego dnia !

Tesia

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama