poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Chetnie sprzedam !

Czesc !

Poniewaz ostatnio zasiadlam do hand made i przy okazji przeszukalam moje szafeczki dzis przychodze do was z oferta sprzedazy kilku rzeczy.

Nie bedzie ich duzo, poniewaz jak cos kupuje to zazwyczaj tego uzywam az do konca jednak trafily mi sie dwa produkt, ktore od jakiegos czasu leza wiec czemu mial by ktos z nich nie skorzystac ?

Zaczne od kosmetykow.

Sabrina Cosmetics Kompakt Puder w odcieniu nr. 3.
Waga 11,9 g moja cena 5 zl.
Uzyty moze 3 razy, co widoczne jest na zdjeciu.


Sypkli üigment Essence z serii Twilight  breaking dawn part 2 w kolorze 02 Alice had a vision - again.
waga 2 g. moja cena 5 zl.
Uzylam go 1 w porywach do 2 ryzy.


To tylko tyle z kosmetykow, tak jak pisalam zazwyczaj kupuje produkty ktore zuzywam.

Dalej juz tylko bizuteria Hand made mojego wykonania.
Wszystkie ceny do uzgodnienia.

Bransoletka z perelek z zapieciem i lancuszkiem do regulacji dlugosci.
Dlugosc bransoletki 16,5 cm + dlugosc lancuszka 6 cm , szerokosc 2 cm.

 Kolczyki z perelek.
Dlugosc zawieszki 6 cm.

 

Pieknie prezentowac sie beda jako komplecik :)



Bransoletka  z rozyczkami i kwadracikami we wzory.
Dlugosc ok. 18 cm, zbudowana jest na gumce wiec mozna ja rozciagnac :)


 Branzoletka z czarnej welny i pomaranczowych perelek.
Dlugosc 33 cm bez zapiecia. ( mozliwosc wbudowania zapiecia )

 W przypadku powyzszej branzoletki moge wykonac specjalnie na zamowienie podobna tylko w innej opcji kolorystycznej :
kolory welny : czarny, rudy, kremowy ( widoczne na zdjeciu z bransoletkami z welny)
kolory perelek : zolte, pomaranczowe, czarne, biale w czarne plamki, srebrne lub troszke mniejsze przezroczyste.


Przywieszki  Gniazdka.
Srednica kazdego z nich to ok.2 cm.
Mozliwosc wyboru koloru perelek oraz drucika ( srebrny, zloty, czerwony karbowany )



Bransoletka z kokardki i czerwonych koralikow bez zapiecia.
Dlugosc 35 cm. 
Mozliwosc zamowienia z kokardka zlota ( zlota na zdjeciu ) ewentualnie ciensza kokarka niebieska lub zielona.

Delikatne bransoletki z welny.
 Kolory welny widoczne na zdjeciu.
Dlugosc do uzgodnienia.


Mam jeszcze pierscionek roze ale tu moze pojawic sie problem z rozmiarem, gdyz nie wiem jaki on jest poniewaz robilam go sama.


Wszelkie pytania czy propozycje prosze pisac w komentarzach lub wysylac na maila :

makeuperfahrun@gmail.com

Poniewaz mieszkam w Niemczech od razu powiem wam cene wysylki :
( wszystkie dotycza listu w kopercie babelkowej )
do 50 g. 2 € ( ok. 8 - 9 zl )
do 500 g. 4 € ( ok. 16 - 18 zl )

Pozdrawiam !

Tesia

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama