piątek, 12 kwietnia 2013

Lampa i obiecane Swatche na dobry poczatek weekendu :)

Czesc !

Zgodnie z moimi przewidywaniami dzis przybyl kurier z paczuszka zawierajaca moja lampe pierscieniowa.
Obiecalam wam w opisie paczuszki z cieniami MUG ( KLIK ), ze zrobie ich swatche, jak tylko bede miec sprzet, wiec oto jestesmy :)

Lampe zamowilam i oplacilam w srode ( 10.04 ), poniewaz bylo to po godzinie 19, przelew wyszedl z banku nastepnego dnia, i w kilka godzin pozniej paczuszka zostala nadana, a moje konto odnotowalo pozytywna opinie.

Lampa byla zapakowana w spore pudlo wypchane piankami, a pomiedzy nimi byl oczywiscie oryginalny karton ze sprzetem, w ktorym to z kolei byl kolejny kartonik :)


Dzieki takiemu zabezpieczeniu i ogromnej, czerwonej naklejce z napisem UWAGA SZKLO ( tylko ze po niemiecku :) ) zawartosc jest cala i zdrowa, choc kartonik jest lekko uszkodzony.


Kosztowala niespelna 45 € z gratisowa przesylka.

Do wyboru mialam 2 rodzaje tej samej lampy :
A - lampa z opcja ustawieniailosci ledow ktore swieca :
48 - calosc
24 - lewe
24 - prawe

B - lampa z opcja ustawienia, ktory pierscien ma dawac swiatlo :
- calosc ( 2 pierscienie )
- wewnetrzny
- zewnetrzny

Wybralam opcje B, poniewaz na ustawieniu zewnetrznego pierscienia o wiele lepiej robi sie zdjecia portretowe, a na obu swietnie wychodza zdjecia w ciemnosciach ( test w zamknietym pokoju z opuszczona, czarna, nieprzepuszczajaca swiatla roleta, ciemniej niz w nocy :D )

W zestawei otrzymalam 6 nakladek na rozniej wielkosci obiektywy :
- 49 mm
- 52 mm
- 55 mm
- 58 mm
- 62 mm
- 67 mm
Moje oba obiektywy maja srednice 55 mm, wiec reszta jest mi zbedna, wiec lezy w pudeleczku i odpoczywa.

Co mi sie bardzo spodobalo to opcja dzialania lampy bez akumulatorkow bezposrednio z gniazdka :)
Oczywiscie podstawka przenosna na baterie / akumulatorki wraz z kablem rowniez byla dolaczona do zestawu.

Zamowilam ja na tej aukcji  ( KLIK ) .
Polecam ten produkt i tego sprzedawce, ze wzgledu tak wlasciwie wszystkiego :
szybka wysylka, produkt swietnie opisany i w 100 % zgadzajacy sie z opisem, zapakowany w tyle warstw ze chyba po wyzuceniu z 10 pietra nic by sie lampie nie stalo :)

Pierwsze proby juz przeszla i sprawia mis ie bardzo dobrze :)
Jezeli uzywaliscie takowej i macie jakies dobre rady bardzo chetnie sie dowiem czegos od bardziej doswiadczonych.

Cienie juz znacie z posta im poswieconego.

Teraz kolej na obiecane swatche :

Klik w foto powieksza je :)
Zdjecia wykonane sa bez bazy, na suchy paluszek po delikatnym, pojedynczym ich potarciu.
Pierwsze kilka makijzay juz nimi wykonalam i sprawiaja sie swietnie :)
Tylko jeden troszeczke mnie zawiodl, a minowicie NEPTUNE, poniewaz wychodzi dosc blado bez bazy :/

Niestety puki co nie mam gdzie ich wlozyc, wiec leza w kartonikach, w paczuszcze, w ktora byly zapakowane i czekaja na przyszly miesiac kiedy, byc moze bede mogla pozwolic sobie na zamowienie Z - palette .
Troszeczke to uciazliwe, ale ,,jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma`` :)

Bardzo cieszy mnie fakt bycia ich posiadaczka, a teraz szukam im domku, a moze Wy macie jakies pomysly w czym mozna je przechowywac ?

Zachecam do wziecia udzialu w rozdaniu, ktorego organizatorka jest Smyrgotka.
O tutaj KLIK 

 
Juz nie bawem pojawi sie post z kolejna propozycja ptasich inspiracjy, ale najpierw musze zrobic makijaz pierwszej ,, klientce ``

Za oknem wiosna pelna para, zonkile kwitna, krokusy juz powoli usychaja i slonko swieci, a jak u Was ?

Tesia

2 komentarze:

  1. zaaaxna lampa ;) na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przyda sie przyda :)
      Tylko puki co probuje ja rozpracowac, zeby jak najlepiej ja wykorzystac :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama