wtorek, 23 kwietnia 2013

Lakiery do paznokci i dziesiejszy mani.

Czesc !

Poniewaz dzis szybciutko zrobilam zakupy to postanowilam wpasc do Was i pokazac muj dzisiejszy brokatowy mani.
Przy okazji wybgrzebalam zdjecia moich lakierow na puleczce z przed kilku tygodni :)

Poniewaz moje paznokciepotrzebuja odrzywienia maluje je tylko odrzywka, ale dzis mis ie znudzily takie bezbbarwne wiec dodalam akcent na koncowkach.
Moje paznokcie niestety nie maja jednolitego kolory, na ich koncach pojawily sie zolte plamki, ale zanim zaczne z nimi walke chce by przestaly sie rozdwajac.
Widze ze moj organizm wola o witaminki wiec powrocilam do brania Belissy.

Moj mani wyglada tak :


Do jego wykonania urzylam bezbarwnej odrzywki P2 dla paznokci rozdwajajacych sie i brokatu w pudrze, ktory zakupilam ostatnio w chinskim sklepie.
Aby brokat nie osypywal sie z paznokci same koncowki pokrylam cieniutka warstwa bezbarwnego lakieru po nalozeniu brokatu.


Plus zdjecia w przyblizeniu.
Jak widac bylo na poprzednich zdjeciach wszystkie paznokcie z wyjatkiem serdecznych sa biale z kilkoma malymi drobinkami blekitu, natomiast dwa sa blekitne :)

Plus fotki mojej szafeczki, ktora wraz z moim tata zrobilismy specjalnie dla lakierow :)
Niestety tym czasowo czekam na nowe biurko i nie mam miejsca by ja postawic wiec stoi oparta o lustro.


Tak poustawialam sobie moje skarbeczki z tym ze kilka nowych do nich doszlo :)

Sam szczyt nalezy do lakierow bezbarwnych, matujacych i brokatowych.


Dalej brazy i czerwienie, a pod nimi zulcienie, zlota i czarne dwa rodzynki.
 

Tutaj powtarza sie przed ostatnia puleczka, a na samym dole sa zielenie, koral, pomarancz i odrzywki, po ktore siegam najczesciej, choc ostatnio zielony mi sie znudzil.



 Po raz pierwszy w zyciu udalo mi sie cos wygrac Kochane moje, a mianowicie paletke Sleek Sunset i 3 pekajace lakiery W7 :)
Bardzo dziekuje It`s PaulinaB :* (KLIK )

Zycze Wszystkim spokojnego wieczora i do nastepnego !

Tesia

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam lakiery tak samo jak i cienie do powiek :)
      Tylko do puki nie ogarne zultosci na pazurkach i rozdwajajacych sie koncowek musze moja manie na punkcie malowania paznokci wstrzymywac.

      Usuń
  2. Ale masz kolekcję lakierów! :o Cieszę się, że mam swój udział w powiększaniu ich ilości. :)

    (www.ITSPAULINAB.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźna kolekcja. Moja przy Twojej jest jak maleńka kropeleczka w morzu ;D
    Ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos kolo 50 juz mam ale zbieralam je przez dlugi czas i czesc juz musialam wymienic bo sie pokonczyly i za jakis miesiac znow musze szykowac sie do wywalenia pustych bo niektorym juz duzo nie brakuje do denka :)

      Usuń
  4. fajnie i delikatnie :)
    świetna kolekcja Ci się uzbierała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolekcja! wow. mi to by wystarcza jakieś kilka kolorów raptem ;D taki frenchowy róż, czerwień i kilka innych odcieni, ale takich idealnie wpadających w moje gusta, bo zamienników, które mnie nie zadowalają w 100% nie mam w swojej kolekcji w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam mnóstwo lakierów. I ciągle gromadzę... Masakra jakaś, chciałoby się powiedzieć "dość!", ale... no ten ładny, tego nie mam...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie mam tak samo... o jaki ten sliczny musze go miec bo takiego nie mam, po czym w domu okazuje sie ze mam niemalze identyczny.

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama