piątek, 19 kwietnia 2013

Nowosci w kosmetyczce 8

Siemanko :)

W bardzo dobrym wieczornym nastroju witam Was Kochani po raz drogi.
Przybywam z kilkoma nowosciami, tak na szybciutko, bo nogi mi odpadaja i strasznie mnie przewialo.

Jak zawsze kosmetyki plus kilka ciuszkow, spodziewalam sie o wiele wiekszych zakupow do szafy niestety wybredziuch prawie nic sobie nie wybral :(

Wlasnie malo nie dostalam zawalu, przed sekudnka nastapil wielki wybuch za moim oknem, bo jakies 300 metrow od mojego domu byl dzis festiwal i fajerwerki poszly mega salwa w gore, az sie jasno zrobilo.

Moje zakupy prezentuja sie tak :
 Wszystkie bluzeczki pochodza z C&A.
Szara bluzeczka z cwiekami 12 €.



Baardzo dlugie bokserki na pol dlugosci uda idealne do getrow po 7 €.


W realu likwiduja szafe rimmel i wszystko jest po -50 % ale ja nie przepadam za ta marka weic kupilam tylko puder stay matte  006 Warm Beige, bo tylko taki najjasniejszy byl dostepny za 3 € ( regularna cena 5,99 €)

Pora na drogerie DM.

Precyzyjne jajeczko do podkladu typu beauty blender od Ebelin 2,45 € i powiem Wam szczerze, ze w dotyku nie rozni sie niczym od BB.


 Olejek anty cellulitowy z cytryna i rozmarynem od Alverde za 4,95 €.
Ponoc pomaga na rozstepy czego bardzo potrzebuje, bo cellulitu nie mam juz nawet deka ale za to od 3 tygodnii pod kolanami mam okroopne rozstepy jakby mi ktos nogi zyletkami pocial.
Bede go uzywac ale lekarz tez je zobaczy bo gdy z ud i posladkow rozstepy zeszly nagle tu wyszly takie paskudne az na polowe lydek co nmie jest normalne zwlaszcza ze schudlam a nie przytylam :(

 Z posrod kilkunastu tego typu olejkow padlo na ten poniewaz jako jedyny mial pompke i bardzo wygodne opakowanie.
Nie cierpie jak olejek trzeba wylewac z buteleczki, bo zawsze leje sie po jej sciankach i wszedzie na okolo.

Lakier  P2 Summer attack feel the heat nail polish, 030 tangerine twist
Bardzo mocno opalizujacy pomaranczowy lakier.
Na prawde ma w sobie milony zlotych i pomaranczowych drobinek, przy czym nie jest pol przezroczysty.
Bardzo podobny jest do zlotego, ktory juz wam pokazywalam z tym ze tamten jest lekko przezroczysty a ten nie i pieknie kryje po 1 warstwie :) ( KLIK )


Odrzywka P2 na rozdwajajace sie paznokcie czyli jak naj bardziej na moj problem.
 

I moj gwozdz programu !
Buty do biegania za ktorymi obeszlam wczoraj kilka sklepow, dzis cale miasto i nic zupelnie.
Bogu dzieki weszlam jeszcze raz do Reala a noc cos nowego wystawili i mialam racje.
Dzis na polce pojawily sie te oto cudenka w promocyjnej cenie i byl moj rozmiar :)

.
O dziwo 39 byly ciut za male wiec wzielam 40 i po calym dniu latania gdy moje nogi strasznie mnie bolaly, wyjmujac je z Chucksow i wkladajac w te buciki poczulam sie niemalze jak na boso i bol ustal.
Absolutnie sie w nich zakochalam.
Jutro bez wzgledu na wsyzstko ide na pol dniowy spacer w nich.

Obiecalam sobie ze nigdy w zyciu nie kupie butow z Nike po tym jak pierwsza para rozleciala sie w mgnieniu oka, a droga po pol roku ciagle mnie obcierala ale te mam nadzeiej beda idealne.
Promocyjna cena 40 €, ale za taka wygode warte sa tych pieniedzy.

Chcialam Reebok easy tone ale oczywiscie nigdzie ich nie bylo, a jak byly to albo 36 albo wielkie 40 :( 
Po jutrzejszym tescie bede miala pewnosc czy moj zakup byl udany i czy na prawde bylo warto.

Promocje, promocje jeszcze raz promocje ale co z tego jak juz nie nosze rozmiaru 24/25 tylko 28/29, a niestety tutaj jest to bardzo popularny rozmiar i jak jest cos fajego to albo 3 xl albo 2 xs lub xs ewentualnie s, a ja juz w nie nie wchodze.
Mowi sie trudno, moze w przyszlym tygodniu uda nam sie wyskoczyc do mega wielkiego Centro, gdzie mozna chodzic caly dzien i jeszcze sie calosci nie obejrzy i tam cos znajde :)

Zycze wszystkim dobrej nocki i udanego weekendu !

Tesia

11 komentarzy:

  1. świetna bluzka też chcę taką te ćwieki ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech jest na wyprzedazy, poniewaz pochodzi z zeszlorocznej kolekcji, bynajmniej tak mowi jej promocja :)

      Usuń
  2. Witam, nominuję Twój blog w Liebster Award :) Pozdrawiam Ilona .
    Nominacja na www.babelkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama z kolei używa tego Stay Matte i bardzo sobie chwali. :) Bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa i gratulacje. Takie osoby jak Ty działają na mnie tak samo motywująco, jak wyróżnienia w konkursach. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten puder:) Nie widać go na twarzy, ale o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkiem fajnie sie sprawuje.
      Od kilku godzin mam go na twarzy i nadal sie nie swiece :)

      Usuń
  5. Wiesz moze co jest dobre na rozstepy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mialam z nimi problemna posladkach udacch i boczkach i zeszly mi dzieki stowsowaniu peelingu kawowego domowej roboty :)

      Usuń
    2. Dziekuje za pomoc. ;-)

      Usuń
  6. bluzeczka z ćwiekami super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne bluzki bokserki i buty :) Sama musze sie zastanowic nad jakimiś "adidasami"

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama