wtorek, 16 kwietnia 2013

35 Blekit imprezowy - step by step

Czesc !

Przychodze do was ze swierzutkim makijazem, ktory jeszcze widnieje na moich powiekach :)
Jest to moja imprezowa propozycja, ktora sprawdzi sie dla posiadaczek opadajacej powieki, ktore chca by kolor byl dobrze widoczny.
Sama takowa posiadam i czesto denerwuje mnie to, ze kolor chowa sie pod nia, wiec na impreze musi byc cos wyrazistego i siegajacego az po luk brwiowy.

Oczywiscie kwestia roztarcia ku gorze jest indywidualna, rownie dobrze mozna pozostac przy bardzo delikatnym roztarciu i w ten sposob otrzymac subtelny efekt dzienny :)

Produtky, ktore mi posluzyly do przygotowania makijazu :
 

Twarz :
Korektor Rival de Loop Concealer Palette.
AlverdeKompakt Make-Up 010 Light Beige
Korektor pod oczy Rival de Loop 02 Sand
Biocura Kompakt Puder 01 Natur Sand
Alterra Bronzing Puder 02 Sun Kissed jako brazer

Powieki :
Baza Artdeco ( zapomnialam dac ja do zdjecia )
MUG Ice Queen
Manhattan 101H/77M Blue is Back
Zelowy eyeliner Essence 01 Midnight In Paris
MNY Color Tattoo 05- Eternal Gold 
MUG Wanilla Bean


Pedzle do cieni :
Essence Smokey Eyes x 2 do blekitu i do jasnego cienia w wew. kaciku
Maestro : 
360 r. 6 do brwi
420 r. 6  do zlotego cienia
490 r. 10 do blendowania
780 r. 0 do linera

Pedle do twarzy :
Ecotools do podkladu
Elite Models Blush Brush do brazera.

Zapraszam do obejrzenia krotkiego tutorialu.

Zaczynamy od przygotowania powieki, czyli zakrycia wszelkich zasinien, zylek itp. oraz ruchoma czesc gornej powieki pokrywamy baza.

Krok 1.
Wewnetrzny kacik i srodkowa czesc powieki pokrywam jasnym opalizjacym cieniem ( MUG Ice Queen )
Zewnetrzny kacik pokrywam blekitnym cieniem o wykonczeniu satynowym ( Manhattan )


Krok 2.
Dokladajac cienia niebieskiego lacze go z wewnetrznym kacikiem i rozcieram w zalamaniu powieki.
Na tym etapie mozna zakonczyc proces blendowania i uzyskamy deikatny dzienny wyglad.


Krok 3.
Poniewaz chce uzyskac mocny efekt dobrze widoczyn przy opadajacej powiece rozcieram cien az pod luk brwiowy.
Zelowym linerem dorysowuje wyciagnieta kreske.


Krok 4.
Zlotym cieniem w kremie ( Maybelline 05- Eternal Gold ) podkreslam dolna powieke wraz z linia wodna i wciagam go rownolegle do czarnej kreski.
Cielistym cieniem ( MUG Vanilla Bean ) pokrywam przestrzen pod dolna powieka.
Tuszuje rzesy ( RdL Power Effect ) i gotowe.


Calosc wyglada tak :




Napiszcie mi prosze Kochane czy Wam sie podoba taka forma przedstawiania produktow i pedzli ktorych uzylam :)
Produkty na liscie sa ulozone w kolejnosci w jakiej ich uzylam.

Pozdrawiam i zycze milego dnia !

Tesia

8 komentarzy:

  1. Śliczny, śliczny, śliczny - kocham połączenie żółtego i niebieskiego! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Forma- jak najbardziej za:) A makijaż idealny na impreze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie za daleko pod brwi poleciałaś z cieniowaniem. generalnie nie polecałabym cienia aż pod same brwi, bo to optycznie zmniejsza oko, a raczej powinno nam zależeć na optycznym powiększeniu i otworzeniu. kiedyś słyszałam dobrą radę i postaram się tu ją przytoczyć:
    jak otworzysz szeroko oko i rzęsami dotkniesz obszaru pod brwiami, to tam powinno się kończyć cieniowanie.
    połączenie kolorów jest super! practice makes perfect. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje za rade nie slyszalam o niej wiec wezme sobie ja do serca i wprowadze w zycie :*
      Moje rzesy dotykaja 0,5 cm pod brwiami gdy je szeroko otworze wiec troszeczke musze ograniczyc cieniowanie, ale i tak na co dzien raczej nie polecam tak wysokiego cieniowania :)

      Usuń
    2. ja się dowiedziałam o tym od wizażysty ArtDeco na szkoleniu ;)

      Usuń
    3. Wiec na pewno wiedzial co mowil :)
      Dzieki, ze Zechcialas sie ze mna podzielic twoja wiedza, ktora jest badzo przydatna :*

      Usuń
  4. Ładnie wyszedł, tylko wg mnie ta żółć/złoto jest zbedne na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama