wtorek, 9 kwietnia 2013

29 Blekit i fiolet - Step by step

Witajcie moi mili !

 Jak juz za pewnie czesc z was widziala wczoraj na stronie Magazynu Prestige pojawil sie makijaz w moim wykonaniu, a mowa tu o tym malenstwie :


Dla tych, ktorzy nie zajrzeli do magazynu, badz chcieli by przeczytac dokladny opis krokow jak go wykonac przygotowalam dzisiejszy post.
Zawsze takowy bedzie sie pojawial, poniewaz blog jest moja wizytowka makijazowa i chciala bym aby wszystkie prace, ktore wykonalam wlasnie tu mozna bylo znalesc.

Na poczatek paletka Fraulein 3°8 z kolorkami.


 51 - bialy mat
69 - bardzo jasny satynowy blekit
62 - sredni odcien satnynowego blekitu
36 - opalizujacy fiolet

Zatem do dziela !

Przygotowujemy powieki, a za tem nakladamy korektor / podklad plus odrobinke pudru / cielistego cienia.

Krok 1.
Wewnetrzny kacik pokrywamy biala kredka, rozcieramy ja pedzelkiem i nakladamy na nia bardzo jasny, satynow blekit 69.


Krok 2.
Na srodkowa czesc powieki nakladamy satynowy, blekitny cien 62 i laczymy z wew. kacikiem.


Krok 3.
Zewnetrzny kacik zaznaczamy fioletowym cieniem  nr. 36.


Krok 4.
Fiolet rozcieramy delikatnie do zewnatrz, dorysowujemy wyciagnieta kreske czarnym eyelinerem, gorna granice cieni rozcieramy bialym, matowym cieniem lekko ku gorze.

 

 Krok 5.
Dolna powieke podkreslamy blekitem ( 62 ), a zewnetrzny kacik fioletem.
Na linie wodna nanosimy biala kredke, tuszujemy rzesy (  L`Oreal, Volume Million Lashes ) i gotowe :)




Uslyszalam wiele dobrych opinii na temat tego makiajzu zwlaszcza jego kolorow.
Ich ilosc zmotywowala mnie do wykonania kolejnego makijazu w tych barwach, tym razem z imprezowym pazurem :)

Lampa pierscieniowa juz zamowiona, mam nadzieje ze do konca tygodnia zawita w moje skromne progi.
Jak tylko bede ja miec na pewno zauwazycie roznice w jakosci zdjec :)

Zycze wszystkim milego popoludnia i na dzis zegnam sie z wami przemilym bocianim akcentem .


Te dwa cudne, choc slabo widoczne na zdjeciu bociany krazyly dzis nad moim domem.

Wiosna Kochani !
Do naspetnego !
Tesia

9 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż :) aczkolwiek zastanawiam się czy nie inspirowałaś się KatOsu, która już dość sporo czasu temu zaprezentowała bardzo, bardzo podobny(http://fleszstyle.pl/wideo/artykul,3629.html). ja go bardzo lubię i często się tak maluję na wieczór. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurka !
      Masz racje , rzyczywiscie wyglada bardzo podobnie, lecz zapewniam iz nie byl inspirowany powyzszym, gdyz moj byl wymyslony na spolke z moim facetem, ktory upar sie abym na wyjscie miala cos z fioletem, a ja chcialam dodac zieleni ;)
      Jezeli odwzorowuje czyjas prace zawsze dodaje takowa informacje :)
      Serdecznie Ci dziekuje za powyzsza uwage i link, bo do tej pory nie znalam tej stronki, a okazuje sie ze to kopalnia wiedzy :*
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. nie ma za co :) ja KatOsu lubię bardzo i cenię oraz znam chyba wszystkie jej makijaże (polecam jej kanał na YouTube), a ten szczególnie dlatego zwróciłam uwagę. gratuluję w takim razie pomysłu, bo jest naprawdę super, a połączenie tych kolorów wygląda świetnie :)

      Usuń
  2. Wiesz co? Wczoraj pochwaliłam Cię za ten właśnie makijaż i dzisiaj rano wykonując make up przed wyjściem do szkoły, zainspirowałam się Tobą. Użyłam podobnej kolorystyki, lecz w kącik powędrowało złotko, pod oczko lekkie złotko i dałam złotą kreskę eyelinerem. :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Dziekuje za pozytywna opinie i mam nadzieje ze zostaniesz ze mna na dluzej :)

      Usuń
  3. Pięknie... a co do lampy to też się na nią czaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czailam sie juz od 2 miesiecy i w koncu udalo mi sie przeznaczyc te 50 € na nia, zamiast na mieszkanie czy inne rezczy.
      Sa rzeczy wazne i wazniejsze, ale warto czekac :)

      Usuń
  4. ten jest świetny taki lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama