poniedziałek, 1 kwietnia 2013

25 Kolorowe kreski part 1 .

Witajcie !

Pogoda za oknem na reszcie wiosenna :)
Piekne slonko sie nam pokazalo, zero wiatru, a temperatura przekroczyla zero ( +3 )

W ostatnim czasie moja aktywnosc na blogu spadla, a bylo to zwiazane z choroba oka plus mega przeziebieniem, ktore jeszcze mnie trzyma.

Dzis przychodze do was ze swiezutkim makijazem widniejacym na moich oczach.
Latem na pewno bedzie mi on towarzyszyl.

Jak zapewne sie domyslacie po tytule, tego typu makijazy bedzie cala seria.
Nowe propozycje pojawiac sie beda raz na dwa tygodnie, tak by wystarczylo mi pomyslow na cala wiosne, az do konca lata.

Makijaz ten jest bardzo prosty i szybki w wyonaniu.
Przy robieniu kolorowej kreski sprawdzi sie zarowno eyeliner jak i cien zmieszany z plynem, w moim przypadku KOBO Pure pigment liquid base badz Duraline z Inglota.
Sam cien nie spelni dobrze swej roli, poniewaz bardzo szybko kreska wyblaknie, a przy pierwszym lepszym potarciu powieki rozetrze sie i bedzie wygladac nieestetycznie badz calkiem zniknie.

Moja propozycja na dzis to kreska w kolorze niebieskim.



Do jego wykonania posluzyli mi cienie numer :

52 - cien w kolorze kosci sloniowej o wykonczeniu satynowym
113 - polaczanie lososia i pomaranczu
63 - kobaltowy matowy cien
Makijaz prezentuje sie tak :

 

 

Dla uzyskania mega wakacyjnego efektu mozna wytuszowac rzesy niebieska maskara, niestety ja takowej w swojej kosmetyczce jeszcze nie posiadam, wiec musze pozostac przy wersji klasycznej.

Przypominam o rozdaniu !
KLIK 

Od kad dopadlo mnie przeziebienie moje wlosy wykrecaja sie we wszystkie strony jak oszalale i nie moge sobie z nimi poradzic :(
Zawsze sa proste jak druty , karbowanie zajmuje mi okolo 2 godzin, aby osiagnac jakikolwiek efekt, natomiast lokow nie sposob na nich zrobic, czy na walkach czy na lokowke po 5 minutach sa proste o lekko wywinietych koncach.
Pora sie porzadnie wyleczyc.

Wiosenne uczulenie i odrobina slonca daja sie we znaki na mojej cerze, wiec czas na odwiedziny u dermatologa.

Zycze wszystkim milego popoludnia :)

Do nastepnego !
Tesia

2 komentarze:

  1. Hej!
    Zostałaś nominowana do ✰LIEBSTER AWARD✰
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia, co do tego make-upu... Kreska ma świetny kolor, tylko drugi cień nie bardzo mi do niej pasuje...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama