wtorek, 30 kwietnia 2013

44 Moc blysku i klasycznej czerni :)

Czesc Kochani !

Dzis przychodze do was z czyms bardziej odjechanym.
Propozycja ta wydaje mi sie dobra na sylwestra badz inna duza impreze.
Na pewno nie na co dzien.

Prezentuje sie on tak :



 Do jego wykonania wykorzstalam :

Korektor w palecie Rival de Loop

Korektor w pisaku Rival de Loop, 02 Sand Beige

Podklad Alverde 010 Light Beige


Puder Rimmel Stay Matte 006 Warm Beige

Podklad i puder nalozylam jajeczkiem do makijazu Ebelin
Korektory rozprowadzilam palcem

Puder brazujacy Alterra 02 sun Kissed jako brazer, ktory nalozylam skosnie scietym pedzelm do brazera Elite



Usta :

Szminka Rimmel 700 Nude Delight

Nanioslam szminke na usta przy wykorzystaniu  pedzelka do szminki marki For Your Beauty



 
Oczy :

Czarny, matowy cien z paletki Fraulein 3°8
Srebrny mocno opalizujacy cien My Secret nr. 1 w kaciku wewnetrznym.
Niebieski brokat w pudrze .
Baza pod pigmenty sypkie Kobo.
Czarn, miekka kredka Oriflame.
Color Tattoo 20 Turquoise Forever
Maskara Rival de Loop Power Effect



Pedzle do makkijazu oka :

Skosnie sciety Essence do czarnej kreski

Maeestro :

420 r. 6 - wewnetrzny kacik

360 r. 6 - czarne obramowanie oka

Essence pedzelki do cieni - jeden do brokatu, a drogi do cienia w kremie.





Gotowy makijaz prezentuje sie tak :



Jak Wam sie podoba taka propozycja ?
Wiem ze pelno tego typu makijazy krazy po internecie, ale jak juz kupilam brokat to chcialam go wyprobowac, a ze byl to makijaz sesyjny sam cien nie wygladal wystarczajaco.
Przyjdzie czas na cos delikatniejszego z dodatkiem brokatu ale jszcze nie dzis :)

Zycze Wam milego popoludnia !

Tesia

13 komentarzy:

  1. Super :D Chyba się skusze na ten color tattoo :D A upominek od Ciebie za udział w rozdaniu właśnie dotarł :D Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze dotarl caly i zdrowy i, ze Ci sie przyda :)

      Usuń
  2. Dotarł cały i zdrowy :) Bransoletka super idealnie wpasowała się w mój dzisiejszy strój :P A maseczka na moje "diody " na czole też się przyda bo właśnie skończyła się moja ulubiona z dermaglinu :D Dziękuje jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie sie ciesze, ze upominek przypadl Ci do gustu :)
      Maseczke ja zazwyczaj trzymam 30 minut az do godziny, bo na opakowaniu pisza ze 15 minut ale po tym czasie ja nie widzialam efektow :(

      Usuń
  3. Jaki zarąbisty, robisz w nim wrażenie, przyciąga uwagę! A ja na dodatek bezgranicznie kocham brokaty, też będę musiała coś brokatowego pokazać u siebie, ale to za jakiś czas, bo w jednej z akcji, do której jestem zapisana, taki temat został przewidziany. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uwielbiam jak mi sie cos na oku blyszczy niczym sroka :)

      Usuń
  4. mnie się nie podoba, nigdzie bym w tym chyba nie wyszła ;) ale kolorek - niebieski [boski] :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na reszcie doczekalam sie jakiegos konkretnego komentarza na nie.
      Oczywiscie rozumiem, nie kazdemu musi sie taka propozycja podobac i ciesze sie , ze znalazla sie taka osoba jak Ty i powiedziaal to konkretnie i w prost :)

      Usuń
  5. Nie lubie brokatu na oczach ale technika jaka pomalowalas oko bardzo mi sie podoba... Makijaz idealny na sesje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam sie, ze popelnilam maly blad, bo chcialam pokazac wersje bez brokatu z samym color tattoo, ale jak juz wpadlam w rytm to zapomnialam o zrobieniu zdjecia :/

      Usuń
  6. Hmm czy ja nie robiłam takiego samego...
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=526998773977811&set=pb.489526621058360.-2207520000.1367440299.&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, sa one podobne, aczkolwiek zauwazam spore roznice :)
      Pomysl brokatu byl zaczerpniety od Ciebie i nie tylko, bo w ostatnim czasie sporo tego typu makijazy widzialam, a kolor brokatu to zbieg okolicznosci, bo mam jeszcze bialy, ale slabo bylo go widac wiec zamienilam na niebieski :)
      Widze ze do mnie zagladasz, co mnie bardzo cieszy ;)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama