sobota, 20 kwietnia 2013

Liebster Award po raz 3

Dzien dobry !

Jak sam naglowek mowi przybywam do was z moja juz 3 nominacja do Liebster Award co mnie bardzo cieszy :)
Tym razem zostalam nominowana przez BabelkowySwiat ( KLIK )

Przypomnijmy czym ono jest .

Liebster Award jest to nominacja od blogerów dla blogerów i zarazem świetny sposób, aby dowiedzieć się czegoś więcej o swoich kolegach/koleżankach blogerach/ blogerkach. Nagroda przyznawana jest dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia (!!!).

Konsekwencją odebrania nagrody jest
A) odpowiedzenie na 11 pytań postawionych rzez osobę która nominację przyznala, 
oraz 
B) nominowanie 11 blogów (oczywiście trzeba o tym poinformaować) i zadanie im 11pytań wymyslonych przez siebie! Nie powinno się nominować bloga który nominował nas!

Moje odpowiedzi :

 1. Dziecko jest dla mnie ....
Malym, slodkim, niehigienicznym zyciowym dodatkiem, na ktory nie pozwole sobie jeszcze przez jakis czas, bo mnie na to nie stac.

 2.  Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa ....
  Strasznie duzo ich bylo ale najlepszym byl moment gdy przygarnelam polamanego psa, ktory sie przyblakal pod furtke i do dzis dnia jest u moich rodzicow w Polsce.
Wierniejszego psiaka niz Sonia w zyciu nie widzialam i za zadnym tak nie tesknilam <3
3.Ulubiony okres w historii....
  Nie nawidze historii, bo jej sie trzeba wykuc na blache zamiast ja zrozumiec :P
4.Góry czy morze? 
 Zdecydowanie gory

5. Kino czy teatr?
 Kino
6. Czy myślałaś/eś by być EKO? 
 Wydaje mis ie ze ja 90 % niemcow jestm Eko.
Sortuje smieci zrwacam uwage na to jak sa produkty pakowane i wybieram te bardziej ekologiczne :)
7.Najlepszy sposób na odpoczynek to...?
 Sen albo spacer :)
8. Pies czy kot?
 Jedno i drogie kocham
9.Czy lubisz gotować?
 Oj tak, jak mam czas to z wielka checia, gorzej ze zmywaniem :)
10. Czy w życiu wszystko jest czarne albo białe? 
Zdecydowanie nie.
11.  Jakie jest Twoje największe marzenie?    
W koncu miec nieskazitelna cere, a przy okazji mieszkac w cieplutkim domku w gorach <3      
Moje pytania :
1. Buty czy kosmetyki ?
2. Jaki jest Twoj ulubuiony wykonawca, zespol ?
3. Czy uprawiasz jakis sport tylko po to by sie lepiej poczuc ?
4. Jaki jest twoj ulubiony kolor ?
5. Jaka byla twoja ulubiona zabawa z dziecinstwa ?
6. Masz dusze artystyczna czy raczej umysl scisly ?
7. Gdzie chciala bys pojechac na wakacje ?
8. Twoj wymarzony slob to huczne wesele czy raczej obiad w rodzinnym gronie ?
9. Jakich produktow uzywasz by twoja skora twarzy byla swierza i bez skazy ?
10. Ile czasu poswiecasz na makijaz ?
11 . Co sadzisz o moim blogu ?

Blogi, ktore nominuje :
Zycze milego dnia !
Do nastepnego .
Tesia


4 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za nominację! postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację, ale brałam udział już 3 razy i chyba już sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po krótkim zastanowieniu stwierdziłam, że jednak odpowiem na nie jak będę miała chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo, ze jadnak Zdecydowalas sie na nie odpowiedziec :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama