wtorek, 23 kwietnia 2013

39 Makijaz z piekla rodem - Step by step :)

Witajcie !

Jak juz kiedys Wam mowilam chce, aby wszystkie moje makijaze mozna byo znalesc tu, na blogu.
W zwiazku z powyzszym od dzis przez kilka dni zaczynam dodawanie makijazy, ktore wykonalam dla Magazynu Prestige.
W ostatnim czasie alergia pomieszala mi sie z przeziebieniem i w ciagu 2 dni zuzylam ponad 300 chusteczek higienicznych, wiec mozecie sobie wyobrazic jak wyglada moj obdarty nos i co sie ze mna dzieje.
Przez wlasnie katar maluje sie tylko jak musze gdzies wyjsc, bo poprostu szkoda mi marnowac podklad, puder itd.
Jak tak dalej pujdze to sobie odetne nos i wyrzuce przez okno, bo jedyne krople, ktore mi pomagaja maja dopisek w ulotce, ze nie nalezy ich stosowac dluzej niz przez 7 dni.
Tak wiec 8 dnia zostane bez nosa :P

Mam straszna chec usiasc i zmalowac jakis makijaz ale jak pomysle o tym ze albo mi splynie ze lzami to co na oku albo po kilku minutach nie bedemiec nic nanosie to mi sie odechciewa :(

Niestety mam przerwe w makijazu, ale postaram sie jak naj szybciej z tego wygrzebac i stworzyc cos nowego bo inaczej glowa peknie mi od ilosci pomyslow !

Czemu makijaz z piekla rodem ?
Poniewaz uzylam koloru czarnego i czerwonego gdzie przy takim polaczeniu moje oczy wygladaja zlowieszczo.
Wlanie te dwa kolory kojarza mis ie z pieklem itd., a wyglad oka kojarzy mi sie z mocami zla, demonami, diablem.

Na poczatek paletka cieni Fraulein 3°8 :


52 - jasny, satynowy cien
60 - matowy czarny
19 + 20 dwa odcienie czerwieni jeden opalizuajcy, a drogi matowy

Moze to tylko moja bujna wyobraznia, ale ja wlasnie tak to widze :)

Krok 1.
Wewnetrzny kacik wczesniej przygotowanej powieki pokrywamy jasnym satynowym cieniem.


Krok 2.
Pozostala czesc powieki pokrywamy czerwonym cieniem  przy czym staramy sie jak najwieksze nasycenie osiagnac w kaciku zewnetrznym.


Krok 3.
Eyelinerem lub kredka ( jak kto woli ) rysujemy dosc gruba kreske w zdluz linii rzes.
Czarnym matowym cieniem delikatnie zaznaczamy zalamanie powieki, az do granicy jasnego cienia.
 

Krok 4.
Delikatnie pogrubiamy wczesniej wykonany czarny obrys zalamania i rozcieramy jego granice ku gorze i na zewnatrz.
 

Krok 5.
Miekka, czarna kredke nanosimy na linie wodna.
Eyelinerem zaznaczamy dolna powieke i precyzyjnym pedzelkiem w kaciku wewnetrznym laczymy czarne kreski w ,,dziubek``.
 Tuszujemy rzesy (  Maybelline The Falsies Volum` Express Mascara ) i gotowe :) 



Jak Wam sie podoba taka propozycja ?
 
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

15 komentarzy:

  1. Świetne połączenie...mam tez ta palete wiec moze tez uda mi sie stworzyc cos podobnego:)
    A co do alergi to mi bardzo pomogly tabletki loratan.... jak dla mnie nie ma lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te tabletki nie sa dostepne w Niemczech :(

      Usuń
  2. rewelacja! świetnie to wygląda przy Twoim kolorze oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh... zapomniałam już, ze ta paletka można takie cuda robić ;) chyba trzeba do niej jednak czasami wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnei mam kilka pomyslow w ktorych na pewno ja wykorzystam bo w sumie to mam dow yobu albo ja albo cienie MUB a tak to kilka pojedynczych,a le to na niej zaczelam budowac swoja galeri :)

      Usuń
  4. Jak zobaczyłam ten makeup w Prestige, to pomyślałam "jaaaaaaaaa! jak pięknie nakreślone oko!". Świetna robota, widzę, że też korzystasz z jakiejś dużej palety cieni. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka Fraulein 3°8 12 cieni za 15 € byla i nadal jest moja pierwsza i jestem z niej bardzo zadowolona choic cienie delikatnie sie osypuja :)

      Usuń
  5. bardzo zaczepna wersja :D
    + za kpk <3 świetny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwień na oku??? jak najbardziej!!! efekt mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować! pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Probuj i pochwal sie efektem, chetnie zobacze :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię najmocniej ale telefon zawiesił mi się w najgorszym momencie i zamiast odpowiedzieć na komentarz zniknęła usunięcia i nie mogę go przywrócić :( Dziękuję za mile słowa :*

      Usuń
  9. Hah, rzeczywiście makijaż z piekła :) Ładny

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama