niedziela, 14 kwietnia 2013

Zmiany sa dobre, ale czy na pewno ?

Czesc !

Przychodze dzisaj do was z wielkim moim dylematem.
Moje rude wloski niebawem dobija do 2 lat wiec pora zmienic ich kolor, bo strasznie mi sie znudzily.
Wiele razy slyszalam ze dobrze w nich wygladam i dosc dobrze sie w nich czuje ale, no wlasnie ja to zawsze cos znajde :)
Poprostu ten kolor juz mi sie znudzil, zawsze po roku zmienialam kolor a teraz po niemalze 2 latach czuje taka potrzebe.

Planowalam zrobic sobie biale wlosy, ale z moja blada cera bede wygladac dziwnie, wiec pomyslalam o powrocie do bardzo ciemnej palonej kawy, ktora kiedys juz mialam, a mianowiscie przed rudymi.

Teraz zwracam sie do Was z prozba o wyrazenie swojej opinni jaki kolor mi polecacie ?
Na pewno powinno trafic na zimny odcien poniewaz taki najbardziej mi pasuje.
Maly kolazyk dla was przygotowalam z tym jak wczensiej wygladalam w ciemnych wlosach.


Akurat mam 2 farby w kolorze palonej kawy i jestem bardzo bliska jego nalozenia na wlosy :)

Wiec co sadzicie o tym pomysle Kochane ?

Jeszcze dzis pojawi sie oczywiscie makijaz :)
Czekam na wasze podpowiedzi :)

Pozdrawiam i zycze milego dnia !

Tesia

14 komentarzy:

  1. a może jakiś czekoladowy odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe z zasady sa niestety cieple i czy ja wiem czy by mi pasowal :)

      Usuń
  2. miałam na myśli mroźną czekoladę :)z casting creme gloss jest śliczny odcień wydaje mi się żeby Ci pasował :)Chociaż uważam ze w rudych jest Ci ładnie ale jak czujesz ze czas na zmianę to do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za podpowiedz musze zobaczyc co tam L`oreal wymyslil :)

      Usuń
    2. mrozne kakao prezentuje sie calkiem fajnie :)

      Usuń
  3. i fajnie wychodzi bo miałam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę ,że to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ruszam do drogerii w poszukiwaniu farby i jak tylko dostane biore sie do dziela :)
      I powiem Wam, ze cos czuje, ze zostawiue rude pasemka :)

      Usuń
  5. ładnie Ci w czekoladowym brązie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prawy dolny róg - myślę, że taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjeciu to byly pierwsze poczatki z palona kawa, ale ze kolor blakl to farbowalam cale, az po kilku takich zabiegach zrobily sie czarne :)

      Usuń
    2. w takim razie: palona kawa - do boju :D ;)

      Usuń
    3. Wlasnie podjelam desperacka decyzje jak mnie zobaczycie to zawal murowany :)
      Ale efekty pojawia sie kolo 22 :)

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama