środa, 24 kwietnia 2013

40 Zolty i grafit - Step by step

Hejcia !

Dzisiaj na szybciutko jestem dla was z makijazem zolto - grafitowym, ktory ppojawil sie 2 dni temu w  Magazynie  Prestige.
Natomiast od jutra rozpoczyna sie program ,, Zainspiruj sie na wiosne ``, w ktorym biore udzial i pojawi sie moja 1 propozycja :)
Troszeczke mialam dzis czasu i oczy pozwolily mi na makijaz wiec wykorzystalam te szanse i odrobine zaszalalam.

Ale o tym dopiero jutro lub po jutrze :)

Przejdzmy do tytulowego stepika, zaczynajac od cieni.


Wykorzystalam do jego wykonania tylko tych kilku cieni MakeUp Geek, ktore sa na zerwono zaznaczone.

Krok 1.
Wewnetrzny kacik pokrywamy biala kredka, delikatnie ja rozcieramy i nakladamy na nia jasny opalizujacy cien ( Ice Queen )


Krok 2.
Na srodkowa czesc powiki nakladamy cien zolty ( Lemon Drop )  


Krok 3.
Kacik zewnetrzny i zalamanie powieki zaznaczamy grafitowym cieniem ( Graphite ), delikatnie rozcierajac go ku gorze cieniem cielistym ( Vanilla Bean ).


Krok 4.
Dolna powieke w kaciku wewnetrznym zaznaczamy jasnym cieniem, pozostala czesc cieniem grafitowym i delikatnie rozcieramy cielistym cieniem lub pudrem :) 

Tuszujemy rzesy i gotowe ( Le Volume De Volume De Chanel )




O zgrozo !

Mamy dopiero 24, a mi sie juz wyczerpal transfer ! ;(
Z wielka ochota wyrzucenia komputera przez okno chyba zainwestuje w nowy starter, bo inaczej nie wytrzymam.
Juz dawno nie zdarzylo mi sie siedziec nad postem ponad 1,5 h i to nad takim krotkim.

Zycze Wam milego popoludnia Kochani i oby Wam nigdy nie braklo transferu na internet ! :)

Tesia

20 komentarzy:

  1. Zółty i grafit to bardzo trafne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś taką patologię miałam, iPlusa, że nie dość, że prędkość tak czy tak żółwia, to jeszcze zwalniała, gdy wyczerpał się transfer... ;) Więc znam Twój ból. Po raz kolejny dziękuję Ci za krzepiące słowa, ciągle je od Ciebie otrzymuję. To dla mnie naprawdę wiele znaczy. Sama Ciebie także podziwiam bardzo w tym, co robisz i nie mówię tak dlatego, żeby się zrewanżować.

    A odnośnie makijażu, to ślicznie połączyłaś odcienie. U mnie prawdę mówiąc grafity i szarości w makijażu są niedoceniane, niezbyt często używam. Natomiast żółty lubię bardzo dodawać na oczko, zwłaszcza w kącik w ramach rozświetlenia. :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jak jest transfer to smiga jak szalony ale jak sie wyczerpie to klekajcie narody !
      Moi rodzice w Polse maja z Play na karte i tez jak jade to mnie szlag trafia z tym ich internetem, facebook sie wczytuje przez kilka minut po czyms ie okazuje ze jednak fotki sie nie wczytaly i trzeba odswiezyc :(

      Usuń
  4. Ostatnio coś mnie wzięło na makijaże, więc chętnie podpatruję, jak to robić dobrze:)
    Super połączenie kolorów:)

    I witam banglową koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu !
      Mam nadzieje, ze zostaniesz ze mna na dluzej :)
      Czy robie to dobrze ?
      Nie wiem, poniewaz nie jestem profesjonalistka, na pewno robie to po swojemu tak by bylo mi wygodnie, szybko, dokladnie i aby osiagnac wczesniej zalozony efekt :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny !! fajne kolory, bardzo pozytywny :)

    PS. Śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje !
    Kolor wlosow juz nie aktualny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, idealny do niebieskich oczu :) Bardzo mi się podobają Twoje makijaże:)
    A jeśli chodzi o walkę z niedoskonałościami cery, to doskonale wiem co to znaczy :( Bywałam u różnych dermatologów, używałam różnych kosmetyków, leków..aż w końcu trafiłam na świetną kosmetyczkę, która uratowała mi twarz:) A do tego lekarka poleciła mi Diane35 ( to tabl.antykoncepcyjne, ale stosowane w leczeniu trądziku) Może byłby to jakiś pomysł , skonsultować tą kwestię z lekarzem ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za rade :*
      Na pewno zapytam o taka opcje mojego lekarza, a noz i mi taka kuracja pomorze :)
      Gorzej u mnie z przebarwieniami, ale one chyba juz nie znikna :(

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Tez mis ie podobal ale po 2 latach mis ie znudzil i zmienilam nie dawno na blad

      Usuń
  9. Śliczny makijaż :) Do twarzy Ci w tych kolorach :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje :*
    Oczywiscie z mila checia zagladne do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie makijaże i takie połączenie kolorów, sama też chodzę w takim makijażu, dlatego zapraszam Cie do zobaczenia mojej wersji http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/2013/04/oczekiwania-vs-rzeczywistosc-makeup.html
    Bardzo pasuje Ci ten make up!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie ci w tego typu makijażach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama