wtorek, 25 czerwca 2013

63 Obalamy stereotypy -Blondyna Krok po kroku

Hej Hej !

Przylaczylam sie do akcji u Eowiny1818.
Bardzo podobal mis ie ten pomysl poniewaz tematyka jest swietna, nie ma z gory ustalonych terminow, czyli jak nie mam czasu to nie musze sie sprezac aby w kilka dni cos tzmalowac, tylko na spokojnie jak cos zmaluje podsylam autorce zabawy i tyle :)


Pierwszym tematem byla blondyna, a mianowicie stereotyp, iz rozowy jest znakiem blondynek, plastikow, barbie czy jak kto tam mowi na takie osoby i wyglada on tandetnie, a nie prawda !

Roz moze byc bardzo kobiecym makijazem zarowno w formie delikatnej jak i z pazurem.
Chcecie dowodow ?

Prosze bardzo :)


Tych, ktorym sie spodobal zapraszam do obejrzenia dalszej czesci czyli stepiku :)

Do wykonania makijazu wykorzystalam  3 cienie z nowej paletki Fraulein 3°8 120S.


1 - bardzo dcelikatny roz wpadajacy w cielisty
2 - bardzo mocny roz
3 - mieszanka bardzo ciemnego granatu z grafitem

Krok 1.

Bardzo jasnym cieniem rozswietlamy 3/4 gornej powieki zaczynajac od kacika wewnetrzengo oraz 1/2 powieki dolnej.


Krok 2.

W zewnetrznym kaciku nakladamy roz i rozcieramy go w kierunku kacika wewnetrznego, nastepnie czystym pedzel do blendowania rozcieramy jego gorna granice w kierunku luku brwiowego.
 

Krok 3.

Precyzyjnym pedzelkiem i grafitowo-granatowym cieniem zaznaczamy dolna powieke i zalamanie gornej, nastepnie pedzel do blendowania delikatnie dokladajac cienia rozcieramy jego granice twoarz efekt smokey eyes.
 

Krok 4.

Linie wodna podkreslamy biala kredka, tuszujemy rzesy i gotowe :)
 


Prawda ze rozowy nie musi wygladac tandetnie na powiekach ? :)

Kochane mam do Was bardzo wazne pytanie w sprawie rozdania, ktore odliczanie rozpoczelam wczoraj na prawy bocznym pasku :)

Chcialam Was zapytc czy wolicie abym skupila sie na kosmetykach kolorowych czy pommieszala pielegnacje z kolorowka i paznokciami ?
Kolejna prozba do Was.
Chcialam zakupic produkty z typowo Niemieckich marek, ktore nie sa dostepne w Polsce takich jak :
Balea
Alverde
Rival de Loop
Ebelin
P2

jednakze z pierw2szych 2 nie wiem co jest dobre, co polecacie, bo uzywam tylko jednego szamponu z balei i nie mam doswiadczenia z ta marka.
Najlepiej napiszcie mi co byscie chcialy w takim rozdaniu wygrac.
Moga to byc konkretne produkty, a moga byc ogolnie typu olejek do ciala, zel pod prysznic, cienie, podklad itd.
Wiem ze z P2 na pewno zakupie odrzywke, bo w Pl jest ona niestety nei dostepna a na moich paznokciach dala fenomenalne efekty.

Jest to rozdanie dla Was wiec nie chce byscie sie zawiodly i z odpowiedzi, ktore otrzymam zloze jakis fajny zestawik :)
Chyba, ze wolicie np. 3 zestawy tematyczne typu :
Makijaz
Paznokcie
Domowe SPA

Kolejna rzecza jest kolumienka po prawej stronie TOP KOMENTATORZY.

Przy rozdaniach te osoby beda miec + 1 los.
Dodatkowo raz na jakis czas, jezeli fundusz mi pozwoli dla pierwszej osoby w tej kolumnie bedzie mala nagroda :)
Nie wiem jak czesto bede to robila, zapewne po jakims wiekszym przyplywie gotowki i przy okazji wiekszych zakupow w drogerii.

Napiszcie mi jakie sa wasze propozycje do rozdania, a ja i moj Luby to przemyslimy, przedyskutujemy i podejmiemy decyzje w jakiej formie ruszy rozdanie :)


Mam nadzieje na odzew z Waszej strony w tej sprawie :)

Pozdrawiam !
Tesia

18 komentarzy:

  1. o wow! super Ci wyszło! Absolutnie nie kiczowata blondynka. Wyglądasz kobieco, elegancko i sexy!
    ciesze się też że ogólnie akcja C się spodobała ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna akcja jeszcze o takiej nie slyszalam no i bra scislych terminw bardzo pryzkul moja uwage bo cierpie sotatnio na zalatanie :)
      Cale szczescie mam telefon i pakiet internetu wiec jestem na bierzaco z bloggerem i facebookiem :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż i super zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo Ci brakuje do kiczowatej blondyny ;) świetne oczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam bardzo lubię różowy kolor na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czeto noszę podobną wersje make upu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje bardzo Dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. banalny :D i bardzo efektowny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie :) Róż fajnie pasuje z tym popielem:) A ja żadnej z tych firm nie wiele słyszałam, ale podobno lakiery z p2 sa boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam nie kieruje sie tym co pisza i jaki typ urody wiosna czy lato... takie cienie; lacze kolory bawie sie nimi i o to w tym chodzi.
    Sliczny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie robię tak samo! Zawsze może wyjść coś ciekawego! :) A różowy to piękny i kobiecy kolor, nigdzie nie zostało zapisane, że zarezerwowany dla plastików.

      glamdiva.pl

      Usuń
  10. bardzo ładnie:)
    A co rozdania to chyba najwięcej chętnych jest na paletki cieni i inne kosmetyki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm żadnych z wymienionych kosmetyków które chciałabyś zakupić/ wypróbować nie wpadła w moje łapki więc nie testowałam osobiście ale jeśli chodzi o włosy to polecam poczytać u Anwen (http://www.anwen.pl/) dziewczyna rewelacyjnie pisze o pielęgnacji włosów i zamieszcza recenzje kosmetyków a z tego co kojarzę można u niej poczytać o alverde i balei :) no a co do rozdania hmmm to w większości są to wygrania paletki cieni, albo lakiery do paznokci :) Chociaż skoro mieszkasz w Niemczech to na pewno są tam takie perełki, których u nas nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyze wymienione amrki produkuja zarowno produkty do makijazu jak i do paznokci czy pielegnacji ciala, chciala bym zakupi wlasnie typowo niemieckie marki bo to jest cos czego w Polsce nie ma lub dostepne sa na allegro za mega podwyzszone ceny.
      Myslalam ze lepiej zakupic wiecej malych produktow niz np. jedna czy dwie paletki ze sleeka :/

      Usuń
  12. jeśli chodzi o rozdanie jak dla mnie mogą to być produkty pomieszane makijaż-owo - paznokciowe :P trudno mi powiedzieć coś o tych twoich wymienionych firmach iż żadnego nie testowałam ucieszyłabym się w sumie z wszystkiego :) każde rozdanie jest fajne jak się wygra choćby drobna rzecz :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny make-up, wyszedł ci dokładnie taki jak chciałaś - typowo kobiecy, nie plastikowy xd

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama