piątek, 14 czerwca 2013

Akcja Maliny 6 - P2 620 arful

Hejka !

Mam nadzeje ze zle dni internetu dobiegly konca.
Ostatnio padal deszcz i pogoda byla paskudna to i net protestowal, dzis wyjrzalo slonko, zrobilo sie jeszcze gorecej i internet wrocil do zycia ;)

Wczoraj troche Wam napisalam o zakupach internetowych i innych moich ,,pierdolach``
Dzis przychodze z lakierem w ramach akcji u Maliny ,, Kolorowe lato na paznokciach - kobeta zmienna jest ``


Od kad zakupilam moja ostatnia mini kolekcje lakierow P2 ( KLIK ), tylko one goszcza na moich pazurkach, bo musze je przetestowac ;)

Dzis takze bedzie lakier tej marki a minaowicie numerek 620 arful.


Jest to moj kolejny lakier, ktory w zaleznosci od tego jakie swiatlo i pod jakim katem na niego pada tak zmienia swoja barwe.

W swietle dziennym wyglada mniej wiecej tak :
 

Wieczorkiem przy swietle lampy pierscieniowej prezentuje sie w taki sposob :
 

O dziwo w opakowaniu wyglada zawsze identycznie, a na pazurkach swiatlo bawi siejego kolorami, w sklepie przy sztucznym oswietleniu wygladal tez inaczej ;)

Zawsze lakiery nakladam na odrzywke i z taka baza ten wytrzymal 3 dni, po czym przy zmywaniu na jednym odprysl wiec go zmienilam.
Kryje dwiema warstwami.
Mi 2 warstwa potrzebowala kilku minut by wyschnac, ale rowno schnie i sie utwardza wiec po max 6 minutkach akier byl piekny i nie zostawaly na nim odciski paluszkow itp.
Zapewne gdybym nalozyla go bez odrzywki szybciej by wysechl.

Pedzelk jak we wszystkich lakierach P2 z serii Color Victim dlugi, odpowiednio gietki o sredniej grubosci, co osobom o waskiej plytce na pewno nie sprawi trudnosci.
Ja mam szeroka plytke paznokcia wiec optymalny efekt osiagam przy na prawde duzych pdczelkach, ale ten nie sprawil mi wiekszej trudnosci przy nakladaniu lakieru.

8 ml w opakowaniu za cene 1,55 €

Goraco polecam te lakiery wszystkim lakiero maniaczkom takim jak ja, bo sa warte uwagi i nie sa jakies strasznie drogie, a jakosc maja na prawde bardzo wysoka ;)

Milego popoludnia Kochani !
Tesia


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Te lakiery bardzo znane sa w Niemczech, w Polsce tylko pojedyncze sooby o nich wiedza, poniewaz na allegro sa dosc drogie, a w Polsce jeszcze ich nie ma.

      Usuń
  2. Piękny połysk i kolor. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam od kuzynki w prezencie lakier tej firmy. Jestem bardzo zadowolona :)
    Hihi - co do stylizacji - nie każdemu musi się podobać :) Ale dzięki za wyrażenie swojej opinii, to dla mnie bardzo ważne, aby oprócz całej sterty słodzenia otrzymać też odrobinę konstruktywnej krytyki :)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek podobny do mojego krzaczastego lakieru eche he za 1,79 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jestem w Polsce to zawsze kupuje sobie lakiery Safari albo Da Vinci, takie po 1,50 lub 2 zlote, bo sa bardzo fajne i bardzo tanie :)

      Usuń
  5. hm.. z tego co wiem w Polsce ich nie ma, nie? w Uk też nie widzialam... to gdzie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ztego cow iem to sa tylko w Niemczech, ale moge sie mylic.

      Usuń
  6. jak dla mnie wspaniała propozycja :) !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieze sie, ze podoba Wam sie moja propozycja :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama