sobota, 1 czerwca 2013

Wielka przesylka z Polski .

Hejka !

Najlepszy dzien dziecka ever dzis przezylam :D
Jak wiecie mieszkam w Niemczech i moj tato wrocil kilka dni temu do Polski, a zawiozl go moj tesc, w zwiazku z czym moja mamusia przekazala mi przez niego wszystkie nagrody jakie w przeciagu 3 ostatnich miesiecy do niej przywedrowaly.
Dzis, a dokladniej o 20:21 otrzymalam torbe z kopertami wypchanymi kosmetykami i probkami :D
Ciesze sie niezmiernie i juz sie z Wami dziele tym co otrzymalam lecz zaczne od podziekowania nadawcom tych cudownosci, a mianowicie :

Makijazowo - za nagrode pocieszenia :*

Paulinie ( It`sPaulinaB ) wraz ze sklepem Plejada Kosmetykow - za ta piekna i moja pierwsza paletke Sleek oraz pekajace lakiery, ktore skradly moje serce :*

Natalii Wabich - za przecudowna nagrode i kilka gratisow, ktore bardzo mi sie spodobaly :*

Agacie ( perfekcyjnywyglad.blogspot ) za pieknie pachnace mydelka i bardzo przydatne probeczki, ktore z ogromna checia przetestuje na moich wloskach :*

Paulinie ( It`sPaulinaB ) wraz ze sklepem Plejada Kosmetykow za ta piekna i moja pierwsza paletke Sleek i pekajace lakiery, ktore skradly moje serce :*

Serdecznie Wam dziekuje  <3

Niestety jeszcze 2 nagrody wygralam, ale nie dotarly do wczoraj wiec musza troszeczke poczekac, az ja sie wybiore osobiscie do Polski lub mama mi je wysle, ale na pewno do mnie dotra ;)

Cala gromadka prezentuje sie tak :


 Zaczne od paczuszki ktora czekala naj dluzej czyli ta od Makijazowo.

Probka Alpin Dream Sensitive krem na dzien.
Bourjois flower perfection probka podkladu o numerku 53 Beige clair.
Dr. Irena Eris Vitaceric krem witalizujacy na dzien probka.
Pierre Ree Diamonds on eyes Liner, na ktorym strasznei sie zawiodlam bo ma pedzelek bez pedzelka, doslownie.
Opakowany byl jak noweczka, zapieczetowany ja go otwieram a tam paleczka bez wloskow na koncu ;(


 Normalnie szok, ale dam sobie rade i na pewno go zuzyje, bo amm cieniutki pedzelek z Maestro, ktroym moge spokojnie wyobyc produkt.
Niestety marka Pierre Rene na starcie u mnie ma wielki minus.

 Przesylka od Pauliny i sklepu Plejada Kosmetykow :


Paletka Sleek Sunset <3


3 pekajace lakiery W7
 Myslalam, ze lakiery beda male, a tu mila niespodzianka duze 15 ml opakowania ;)


Bon rabatowy -5 % do sklepu Plejada Kosmetykow wazny do wczoraj :(

 Przesylka od Natalii :


 Przepiekny lakier GR Jolly Jewels nr. 118.
Pojedynczy cien Ingrid , Egoist nr. 17 super sprawdzi sie do brwi.
Rimmel pojedynczy cien  140 Precious Rose 140, bardzo subtelny roz, siwetny do rozswietlania kacika wewnetrznego ;)
Ingrid Eyeliner kredka do oczu No. 119 w kolorze zoltego zlota.
Maybelline ColoRama Eyeliner 020, stalowy szary.
Rozowy, aczkolwiek przepiekny i masywny brelok, ktory juz dynda przy moich kluczach.
Jak nie cierpie rozowego, tak ten brelok na prawde wpadl mi w oko i z przyjemnoscia zamieniam z nim moja zielona opaske przy kluczach ;)
No i przemily liscik znalazlam w srodku :*

 Od razu mowie, ze brakuje podkladu AA , zalotki i chyba czarnej kredki poniewaz podklad zostawila sobie moja mama, gdyz ja nie lubie podkladow z AA, za to moja mama nie ma przeciw nim nic wiec zuzyje go sobie z usmiechem na ustach.
Zalotke mam i uzywam bardzo zadko wiec na coz mi droga, no i tu tez moja mama usmiechnela sie na wiesc, ze moze sobie ja zostawic :)
Czarna kredka byla, w ktorejs z paczuszek dokladnie nie pamietam w ktorej ale trafila takze do mojeje mamy, bo ja mam 4 czarne kredki i szkoda by u mnie sie marnowala :)

Ostatnia paczuszka, ktora wczoraj wieczorem trafila doslownie w ostatniej chwili do domu rodziow czyli ta od Agi ;)


The Secret Soap Store, Bio mydlo Zurawinowe,  ktore ma obledny zapach i bede nim chetnie myc moja buzie :)
The Secret Soap Store, Bio mydlo Rozane, ktore ma strasznie mocny zapach przypominajacy powidla rozane, ktore srednio trafiaja w moje kubki smakowe, ale zapach jest jak naj bardziej oki :)
Probka Vichy Krem do ciala, do skory bardzo suchej, przyda sie na moja sucha ,,skaze`` na nodze ;)
3 ProbkiChihtsai Szampon do wlosow suchych, zniszczonych, po zabiegach, i do wlosow farowanych.
Moje jak naj bardziej tutaj sie do niego usmiechaja bo sa oslabione po kilkukrotnym rozjasnianiu, wiec sie przyda jak naj bardziej :)
Ziaja med kuracja lipidowa, fizjoderm krem na dzien / na noc, skora alergiczna, atopowa, odwodniona
W srodku takze znalazlam mily liscik no i bylam mile zaskoczona, ze otrzymalam spora ilosc probek ;)

Na sam koniec poprosilam mamusie o olejek rycynowy i capivit a + e, bo moja mieszanka do rzes powoli dobjia do konca i mily prezent zakupila mi moja mama bo wielka butle olejku, za co bardzo jej dziekuje, dzieki temu wiem, ze spokojnie do konca roku bede mogla go stosowac i dopiero na sweta kupie nowy zapas :D


Dodatkowo dostalam kilka fajnych kielbasek na kanapki, oczywiscie polskich, ktore na pewno szybko znikna bo sa naj lepsze pod sloncem :D

Tym cudownym postem koncze dzien dziecka i rozpoczynam oczekiwanie do urodzin, ktore juz za kilka dnia.
Jutro bede babrac sie jak male dziecko w nowych lupach, ale puki co pora na prysznic i do lozka ;)

Zycze Wam Kochani spokojnej nocki :*

Tesia

8 komentarzy:

  1. Całkiem fajna przesyłeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. EDytko, kombinuj mi tu zaraz makijaże ze Sleekiem tym! Ja się też noszę z zamiarem zamówienia tej paletki, śliczna jest :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jutro bedzie brzydka pogoda to caly dzien spedze przy moim magicznym parapecie z ta paletka i pedzlami :)
      Bardzo bylam jej ciekawa i cos czuje, ze sie na niej nie zawiode :D

      Usuń
  3. też bym się cieszyła jak dziecko , a paletki sleek zazdraszczam , lakiery też fajoskie , pozdrawiam i życzę miłego używania :) a nio i gratulacje tylu zwycięstw .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jakis czas temu, calkiem nie dawno mialam kumulacje szczescia, szkoda ze w lotto nie zagralam :P ale i tak ciesze sie tym co mam i to bardzo ;)
      Dziekuje :*

      Usuń
  4. Same wspaniałości :) i zazdroszczę paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ile kosmetykówm, też bym sie na twoim miejscu cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama