sobota, 22 czerwca 2013

Podsumowanie akcji u Maliny

Czesc !

Niestety akcja u Malinki dobiegla juz konca i jest to juz ostatni post z tej serii.



Przypomne Wam wszystkie moje propozycje letnie i podejme decyzje, ktora z nich bedzie najczestszym gosciem na moich paznokciach. czyli zostanie krolem tego lata.


P2 Summer Attack, 030 tangerine twist.



Sabrina Cosmetics



Sabrina Cosmetics



Essence Colour & Go, 117 I`m so very.



P2 Sand Style, 030 Seductive.



P2 Color Victim , 620 arful



P2 Sand Style, 020 lovesome


oraz 

P2 Summer Attack, 050 green palm tree



P2 Color Victim 650 fever.  

 Zdecydowanie wszystkie wwm. kolorki sa moimi letnimi ulubiencami i bardzo, ale to bardzo ciezko bylo mi wybrac, ktory bedzie krolowal u mnie latem.
Myslalam nad tym wyborem az 2 dni !
 Niestety nie jestem w stanie wybrac jednego z nich, bo na pewno w ciagu tych 2 goraczych miesiecy bede malowac paznokcie na zmiane 3 z nich, i tak az do puznej jesieni, bo oczarowaly mnie te lakiery i jak dla mnie maja to cos co powoduje ze chce je nosic non stop.

Tam da da dam !






























Sabrina cosmetics
P2 Sand style 030 seductive
P2 620 arful



Moja mala 3 swieta na te wakacje :)

Wszystkie te lakiery kryja 2 warstwami i trzymaja sie od 2 do 4 dni cena w granicach 1 - 2 €.
Dostepne niestety tylko w Niemczech w Realu Sabrina i P2 w DM Drogerie Markt.

Zgadzacie sie z moim wyborem, czy moze wybraly byscie innych krolow tego lata z posrod tych, ktore Wam zaprezentowalam ?

Udanego wieczora !

Lece ogladac moj rocznicowy prezent :D
Rabka tajemnicy uchyle juz nie bawem :)

Tesia

10 komentarzy:

  1. no i tak najlepiej ;) ja od poczatku akcji wiedziałam kto wygra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne! :) Tyle pięknych kolorów u Ciebie że sama miałabym problem z wyborem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pazurki piękne jak dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt wow dla mnie lakiery p2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do konkursu , to jak już chyba czytałaś - najbardziej to ja zawaliłam, że coś mi się w głowie poprzestawiało heh , także spokojnie może do weekendu przyszłego uda Ci się coś wysłać :) Trzymam kciuki, by udało Ci się pomóc najlepiej jak się da !

    OdpowiedzUsuń
  6. zieleń P2 bardzo mi się spodobała :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałabym P2 Sand Style, 030 Seductive:)

    OdpowiedzUsuń
  8. *.* Ja bym miała problem z wyborem. xd

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama