piątek, 28 czerwca 2013

KKCenterHK i ja.

Dzien dobry !

Przepraszam za wczorajsza nieobecnosc, ale nowa praca, domowe obowiazki i jak umalowalam sie i wyszlam z domu miedzy 10, a 11 tak wrocilam tuz przed 22 zmeczona jak pies z nowa zmywarka i totalnie pustym rzaladkiem.
Wczoraj byl strasznie ciezki dzien.

Po powrocie z zakupow otworzylam skrzynke i bylam w toalnym szoku bo przyszla do nie jakas paczuszka O.O
Pytam sie Kochanego czy cos zamawial z ebay, ale odpowiedzial przeczonco, bomba na pewno to nie byla bo paczusia szla z krei i na granicy na pewno byla przeswietlana :D

Otworzylam ja i w srodku znalazlam pojedynczy cien i paletke 5 cieni i od razu pryzpomnialam sobie o wspolpracy, ktora przeszlo miesiac temu nawiazalam z firma KK Center HK.


Cienie niestety musialy troche poczekac, bo zmywrka czekaala na podlaczenie wiec musilama troszke pomoc mojemu ,,majstrowi`` i tak okolo 23 wzielam sie za sprawdzanie cieni :)

Jak to sie zaczelo z wspolpraca ?
Jednego pieknego dnia otrzymalam maila z propozycja wspolpracy.
Nie wiedzialam co to za firma, ani z kad jest wiec poprosilam o wiecej szczegolow, jk ma to wygladac etc.
Odpowiedz otrzymalam nastepnego dnia i postanowillam podjac sie tego wyzwania :)
Dostalam mase linkow i z posrod danych marek moglam wybrac sobie 2 dowolne produkty, tak tez zrobilam, przeslalm linki i wyczekiwalam 1 z tych produktow, a otrzymalam obydwa .

Sa to produkty wyrobu Koreanskiego, tansze i drozsze ale ponoc bardzo dobre.

Pierwszym moim wyborem byl pojedynczy jasny cien, bo Manhattan juz siegal dna gdy wybieralam produkt i pomyslalam by uzywac go jako rozswietlacz, wczoraj Manhattan siegnal dna, wiec mam jego zastepce :)



Cien zapakowany w przezroczysty, kartonik z napisami po czesci w jezyku angielskim, ale guruja znaki koreanskie/chinskie.


Na pierwszy rzut oka cien szokuje swoja wielkoscia.
Jego srednica wynosi 4,3 cm !
Cienie z Essence, te pojedyncze ktore wydawaly mis ie wielkie sa mniesze od niego :)
Niestety nie ma gramatury
Opakowanie tez jest bardzo fajne poniewaz otwierane sa 3 czesci pokrywa, cien i pod cieniem mamy pacynke.


Cien na zdjeciu wyglada na dosc szary, ale w rzeczywistosci jest perlowy, bialy no moze lekko przybrudzony :)


Zlapcie sobie dowolny klasyczny cien typu Inglot i porownajcie jego wielkosc z ponizszym zdjeciem, cien na prawde jest bardzo duzy :)


Pigmentacja srednia, aczkolwiek jakor rozswietlacz idealna, bo nie ma obawy przed nalozeniem zbyt duzej ilosci.

 Kolejnym prduktem jest paletka 5 cieni.



Paletka jest dosc duza, zapakowana w bardzo ladny kartonik wykonany z tloczonego papieru.
Na odwrocie kartonika mozemy znalesc wszlkie potrzebne nam informacje na temat skladu oraz sposobu stosowania w jezyku angielskim.


Opakowanie plastikowe, spodobalo mi sie poniewaz wyglad jest dosc oryginalny, zwlaszcza motyw rabow :)


Kasetka w sordku ma male lusterko, 5 cieni i 2 pacynki.
Cienie maja ksztalt wypukly, przez co na zdjeciu nr. 2 przy zamknietym opakowaniu wygladaly jakby mialy krzywe formy :P


Cienie te sa bardzo kremowe, maja dosc miekka konsystencje, swietny pigment i genialnie sie rozcieraja bynajmniej na wierzchu dloni.
Aby wykonac powyzszy swatch zrobilam malutka kreske cienia przy pomocy pedzelka, nastepnie roztarlam ja i taki efekt otrzymalam :)

Produkty byly bardzo dobrze zabezpiczone, mimo iz byly w zwyklej kopercie wykonanje z grubasnego papieru, to owiniete byly toa folii babelkowej i oklejone tasma.
Tak dobrze byly zabezpieczone ze nie moglam ich wyciagnac z tej folii !
Szarpalam sie i meczylam bo szkoda mi bylo ja pociac, bo przyda sie do rozdania, tak wiec ostroznie do folii babelkowej podeszlam i jakos udalo mi sie wyszarpac produkty z jej wetrza :)

Od jutra zaczynam testy paletki 5 i dzis uzyje jako rozswietlacza pojedynczego cienia.

mam dla Was zdjecie jak Revlon CS jako podklad, dermacol jako korektor i maka ziemniaczana jako puder wygladaly na mojej twarzy po 12 ciezkich godzinach bez najmniejszych poprawek, bo nawet nie mialam czasu by spojrzec w lustro.


Zdjecie robilam grubo po 23, wiec ten usmiech juz taki wymuszony troche :/
polozylam sie do lozka o 00:26 , oczywiscie dalam mojej twarzy dawke kremu, dloniom takze objerzalam jeden odcinek How I Met Your Mother na komputerze i tak o w pol do 2 zamknelam oczka i niemalze od razu zasnelam.

Czuje sie wyspana aczkolwiek miesnie troszeczke mam zmeczone ale jest ok :)
Czuje ze w najblizszym czasie troche zaniedbam bloga, bo mam urawnie glowy, ale na weekendzie postaram sie to nadrobic i przygotowac sobie posty by na tygodniu tylko je publikowac :)

Pazurki scielam o polowe, wiecie nowa praca = nowe wymogi i czuje sie jakbym miala totalnie gole paluszki !

Poszukuje bloggerki, ktora chetna bedzie przylaczyc sie do blogosfery opinie-testerek.pl prowadzonej przez sklep JM Spa & Wellness.
Jezeli, ktoras z Was jest tym zainteresowana prosze o wiadomosc prywatna, poniewaz musze wybrac jedna zaufana mi bloggerke, a nie chce wybierac w ciemno bo ktos moze nie miec ochoty przylaczyc sie do blogosfery kosmetycznej wiec dajcie mi znac na moim Fun Page`u
Klik
albo na email :
makeuperfahrung@gmail.com

Milego dnia i udanego Weekendu !

Tesia

6 komentarzy:

  1. Własnie z miejsca pomyślałam, że ciekawie ten cień perłowy nadawałby się na rozświetlacz. Gratuluję współpracy, o firmie zupełnie nic nie słyszałam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikeuj :*
      Na pewno do ciebie zagladne, a o firmie sama nic nie slyszalam dopiero jak do mnie napisali to sie dowiedzialam ze firma w ogole istnieje :)

      Usuń
  2. ładne brązy :) świetnie testuj testuj a nio i pokazuj nam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. z tą mąką ziemniaczaną muszę spróbowac i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć. Teraz latem mi się przyda taki patent

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne cienie, szczególnie ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama