niedziela, 2 czerwca 2013

56 Sleek Sunset 1 - Step by step

Witajcie Kochani !

Dawno nie bylo u mnie makijazy, ale postaram sie to nad robic ;)
Dzis przychodze z pierwszym make upem wykonanym nowa paletka Sleek Sunset.
Bedzie to dosc mocna propozycja makijazu slubnego, weselnego etc. na zyczenie, poniewaz w rodzinie szykuje mi sie weselicho i mloda prosila bym troszke pobawila sie kolorami, ale chciala by cos mocniejszego, bardziej wyrazistego no i w cieplych tonach, ktore do niej pasuja.
Mi ciepla kolorystyka nie zbyt podchodzi ale wydaje mis ie ze w takim poalczeniu nie jest naj gorzej ;)

Do jego wykonania wykorzystalam 3 cieni :


Krok 1.
Wewnetrzny kacik zaznaczamy zlotym, opalizujacym cieniem.

Krok 2.
Srodek powieki podkreslamy  srednim odcieniem miedzi.


 Krok 3.
Zewnetrzny kacik i zalamanie powieki pokrywamy cienym odcieniem miedzi i rozcieramy ku gorze.
Dolna powieke podkreslamy zlotym  cieniem w kaciku wewnetrznym oraz ciemnym cieniem w kaciku zewnetrznym, linie wodna podkreslamy biala kredka.


Tuszujemy rzesy i gotowe :)


Do podkreslenia ust wykorzystalam szminke w kolorze Nude Delight z Rimmela.


Wygladam na troszeczke ,,zblazowana`` i dokaldnie tak jest bo od rana lzawia mi oczy i alergia znow zaczela mi dokuczac, ale jakos sobie radze, tylko strasznie mi zimno, a w bluzie z golfem troche glupio bym na zdjeciu wygladala :P

Zaraz zabieram sie za kolejny makijaz takze ta paletka, a tym czasem zycze Wam spokojnego wieczora ;)

Tesia

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się :)
    Ja tą paletkę wiecznie odkładam,ale widzę że też coś muszę skombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moge jej porownac zbytnio do innych , bo jest to moja pierwsza paletka Sleeka ale jest bardzo fajna.
      Mozna przy jej pomocy zmalowac zarowno bardzo delikatny makijaz jak i cos mocniejszego klasycznego lub z mocnym akcentem kolorystycznym :)

      Usuń
  2. fajny makijaż lubię takie ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to jest ładne i tak jak trzeba, kontrastuje z Twoją tęczówką, podbijając jej błękitny kolorek! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, lubię takie kolory :) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. ta paletka jest u mnie następna w kolejce! ;) teraz już na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie paletka godna polecenia i ,,latwa w obsludze`` ;)
      Bedzie Ci sie dobrze sprawowala.
      Sama dzisiaj zmalowalam 3 makijaze przy jej pomocy :P

      Usuń
  6. bardzo ładnie przy Twoich oczach te kolorki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde muszę w nią zainwestować tym bardziej że właśnie te kolorki które masz w make up ja używam prawie codziennie i już w mojej palecie zaczynają się kończyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie makijaże najbardziej mi się podobają, ładny make-upik

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama