poniedziałek, 10 czerwca 2013

59 Sleek Sunset 4 Step by step i Bad Skin Day

Czesc !

Przybywam dzis z makijazem, ktory wykonalam w moj bad skin day.
Taaak...
Jak sobie przypomne co sie dzialo z moja skora na poczatku zeszlego tygodnia, toaz mi sie slabo robi.
Skora sypala mi sie z twarzy , kazdy podklad po kilku minutach zaczynal sie warzyc.
Tony kremu nic nie pomagaly wiec musialam to po prostu przeczekac i tak od 2 dni mam swiety spokoj :)


 Kilka dni temu skora pod oczami i na nosie wygladala mniej wiecej tak :























Zdjecie zrobilam po peelingu i kremowaniu twarzyczki.
Przed peelingiem byla totalna porazka.
Zdjecie warto sobie powiekszyc, bo na miniaturce slabo widac co tam sie dzialo :P

Cos mi sie wydaje, ze musialam odchorowac masc Garnier dunkle flecken reduzierer, ktorego moja recenzja widnieje na Stronie Magazynu Prestige ( KLIK ).
Goraco Was zachecam do zagladania na stronke Magazynu, znajdziecie tam ciekawe makijaze od wielu bloggerek, outfity, recenzje, a nawet posty DIY czyli zrob to sam ;)

Dodatkowo zapraszam Was takze do zagladniecia na stronke nowej bloggerki makijazowo-kosmetycznej, kkora bardzo nie dawno weszla do ,,naszego swiata``.
http://joanna-make-up.blogspot.de/

Standardowo, jak od kilkunastu dni posluzylam sie paletka Sleek Sunset, ale obiecuje, ze bedzie sie ona mniej pojawiala jak tylko dostane moja nowa palete 120 cieni Fraulein 3°8 :D
Tak jeszcze w tym tygodniu bede Was meczyc moja nowa paletka i makijazami wykonanymi przy jej pomocy :P


Krok 1.
Powieke przygotowujemy, nakladamy dowolna baze pod cienie, ja uzylam Artdeco Eyeshadow Base.
Wewnetrzny kacik az do polowy gornej i dolnej powieki zaznaczamy zlotym cieniem.


Krok 2.
Pozostala czesc powieki podkreslamy pomaranczem, nastepnie zacieramy granice obu cieni tyk by zloto plynnie przechodzilo w pomarancz.


Krok 3.

Czarnym cieniem obrysowujemy kontur oka, zatem malujemy kreska w zdluz linni rzes i podkreslamy dolna powieke, laczac cien czarny ze zlotym.
W kaciku zewnetrznym wyciagamy cien tak by uzyskac ksztalt kociego oka.
Podkreslamy zalamanie powieki i rozcieramy czern ku gorze, tak by stopniowo wtopila sie w skore, dzieki czemu uzyskujemy efekt smokey eyes.


Krok 4.
Linie wodna pokrywamy biala i grafitowa kredka tworzac ombre, ktore przechodzi od bieli w kaciku wewnetrznym do czerni w kaciku zewnetrznym.
Tuszujemy rzesy, podkreslamy brwi i gotowe :)


Dzis nie ma zdjecia calej twarzy, bo nie korzystalam w tym dniu z podkladu, wiec mam dla was tylko oczka z mocno zretuszowana skora :P
















Szczerze musze sie przyznac, ze lewe oko ma bardziej nasycone kolory, a prawe lepsze blendowanie co zauwazylam dopiero na zdjeciu :/

Jak Wam sie podoba ?

Dzisiaj nie podziele sie z Wami moimi prezentami urodzinowymi, bo niestety jeszcze do mnie nie dotarly :(
Paletka juz powinna u mnie byc natomiast w dalszym ciagu oczekuje na dostawe kufrow na magazyn sklepu by moc go zamowic i w koncu moc cieszyc sie wygoda posiadania kufra :)

Zycze Wszystkim owocnego tygodnia !

Tesia

4 komentarze:

  1. Piękny makijaż oczu! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny makijaż i to krok po kroku:) muszę kiedyś spróbować... :) a ja dzisiaj recenzowałam paletkę Snapshots.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama