sobota, 8 czerwca 2013

Sleek Sunset 3 - Delikatny slubny

Witajcie !


Wczoraj bylo bardzo zakupowo, a dzis na szybko wrzucam  prosty i delikatny makijazyk.
Dodam na koncu to co dzis kupilam, tak wczoraj to nie byl koniec zakupow, ale dzis bylo ich malutko i wszystko kosztowalo ponizej 1 €.

Do wykonania makijazu wykorzystalam 4 cienie z paletki Sleek Sunset.
 

Makijaz jest bardzo prosciutki i na pewno, kazda z Was bedzie mogla go wykonac, nie koniecznie przy pomocy tej samej paletki.
Wystarczy miec doslownie jedna pacynke / pedzelek do cieni i jeden cienki pedzelek do kreski, czy jak kto woli eyelner.
Dwa jasne cienie tez wystarcza do jego wykonania.

Najjasniejszym cieniem zaznaczamy wewnetrzny kacik.
Pozostala czesc powieki podkreslamy ciemniejszym odcieniem rozu opalizujacego na zloto.
Zewnetrzny kacik bardzo delikatnie, doslownie muskamy ciemnym cieniem ( czerwono, zloto, brazowym )
Rozcieramy gorna granice ku gorze cielistym cieniem lub po prostu pudrem.
Rysujemy kreske na gornej lini rzes.
Na donej linii rzes na 1/3 ich dlugosci takze rysujemy kreske i rozcieramy ja ku kacikowi wewnetrznemu.
Pozostala czesc dolnej powieki podkreslamy jasnym cieniem, linie wodna zaznaczamy biala lub cielista kredka.
Tuszujemy rzesy i gotowe :)


Haha na tym zdjeciu calosc wyglada jak jeden cien i kreska :P

Prawda, ze to proste ?

Usta podkreslamy ulubionym kolorem, u mnie padlo na fuksje.
Policzki zaznaczamy rozem lub brazerem, jak kto woli, ja postawilam na bardzo delikatny kontur brazerem i minimalnie podkreslilam policzki rozem z opalizujacymi drobinkami.

Otrzymalam taki efekt koncowy :


Jakis czas temu pisalam Wam o szamponie kokosowym.
Od miesiaca niemialam go w moich lapkach i dzis gdy bylismy w Kauflandzie zaladowalam do wozka, az 3 jego probki po 75 ml. bo niestety nie bylo produktu pelnowymiarowego ;(
Jedna buteleczka starcza na ok 3 - 4 mycia.
Nakldamy troszke na dlon, wmasowujemy we wloski i pozostawiamy na 3 minutki, po czym splukujemy, w efekcie wlosy sa miekkie, cudnie pachnace kokosem no i odrzywione.


Poniewaz wczoraj znow meczylam moje wlosy farba z rozjasniaczem i konsowki pusza sie co mniedenerwoje, zakupilam sobie rowniez 2 saszetki regenerujace, pelne mleczka kokosowego, dla wlosow puszacych sie i suchych.


Uwage moja przykula tez  saszetka pomaranczowa.
Dla wlosow normalnych, matowych, pozbawionych blasku.
Kuracja witaminowa  z wyciagiem z pomaranczy.


Cena za kazda sztuke 0,65 €

Mini tubka KRemu Kamill skora i paznokcie, szybko wchlaniajacy sie krem dla zniwelowania efektu suchych dloni z rumiankiem, brzoskwinia i ekstraktem z bawelny.
Zapach ma obledny i wchlania sie mega szybciutko, idealny do torebki ;)
 

20 ml za 0,95 €

Maski blotne z aloesem i rumiankiem .
Wczoraj przetestowalam 1 i jestem zachwycona tym jak dobrze oczyszcza i wygladza moja skora wiec przy okazji w Realu wzielam sobie 5 sztuk po 0,69 €.


Dodatkowo znalazlam sobie malutkie chusteczki do demakijazu, maly format jest idealny na podroz, czy wyjscie chociazby na sesje ;)
Moja torebka nie jest w stanie zmiescic mojego ogromniastego opakowania z chusteczkami do demakijazu wiec by miec cos przy sobie wzieam te.
Essence Makeup Remover Wipes, waterproof makeup.

 Za 15 chusteczek w opakowaniu zaplacilam 0,95 €
Mam nadzieje, ze sie sprawdza i  zagoszcza w mojej torbie / kuferku kosmetycznym na dluzej ;)


No i to tyle co dla Was dzis mam.
Pogoda jest okropna, goraco jak nie wiem co, ugotowac sie idzie, zero wiatru, nawet nie ma czym oddychac, a ja w dlugich getrach by zamaskowac to co dzieje sie z moimi lydkami ;(
Cale szczescie ze mam bluzke na ramiaczka i sporym dekoltem to przynajmniej gdy dol sie gotuje, gora jakos daje rade :P

Szalonego Weekendu Kochani !

Tesia



8 komentarzy:

  1. kochana jak ty ty to robisz ,że każde ujęcie oczka jest tak samo wykadrowane ? śliczny taki delikatny makeapik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robie to troche w smieszny i moze nie profesjonalny sposob ale u mnie wyglada to tak :
      Zawsze siedze po turecku na krzesle przodem do okna i jak mam robic zdjecie biore aparat w prawa reke, opieram lokiec na parapecie i patrze w lusterku, ktore stoi z drugiej strony aparatu gdzie celuje i dzieki temu fotki wychodza niemalze identyczne.
      Jezeli minimalnie roznia sie pochylosciami to w Picasie klikam wyprostuj i ustawiam zdjecie tak by kadr byl jak naj bardziej podobny we wszystkich fotkach. Niestety w Picasie nie da sie tego zbyt mocno robic bo im bardziej zdjecie obracasz/ prostujesz to ono sie powieksza dla tego staram sie od razu strzelac fotki identyczne ;)
      Mam nadzieje ze pomoglam choc troszke ;)

      Usuń
    2. bardzo podobnie robię zdjęcia ... :D
      a makijaż bardzo ładny :)

      Usuń
  2. Makijaż świetny ;) zakupy też się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. :) Jestem ciekawa tych szamponów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyszła mi moja Sunset, malowałam się w całości nią na osiemnastkę kuzynki. :) Już ją lubię. Aż dziw bierze, że taka różnica w jakości cieni między tą, a Acid. :) Tylko ta czerń mogłaby mieć lepszy pigment wg mnie.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń faktycznie pigment troszeczkę ma słabszy niż pozostałe cienie, ale za to dobrze się z nim pracuje i rozciera, no i jak nie chcemy mega czarnego efektu to bardzo łatwo go otrzymamy. Do pełnej, głębokiej czerni 2 warstwy cienia muszą być.

      Usuń
  5. dziękuje za odpowiedz muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama