niedziela, 16 czerwca 2013

Remont biurka, organizacja kosmetykow i lakierow.

Witajcie !

Na reszcie wszystko jest poukladane i mam wolna reszte dnia :)
Od wczoraj meczylismy sie ze zbudowaniem biurka i w konsu wszystko wyglada niemalze tak jak sobie to wyobrazalam.

Wczesniej moje biurko bylo za male, wiecznie zagracone kosmetykami, ktore nie miescily sie w szafce i na nim
Postanowilismy je powiekszyc i zrobic dodatkowy blat pod oknem w zdluz parapetu.
Dodatkowo tez chcielismy podniesc je by bylo wyzej, bo czekamy na dostawe dosc wysokiego fotela biurowego i nie lubie jak mam strasznie nisko biurko, ze wzgledu na to, ze zazwyczaj siedze z nogami skrzyzowanymi czyli ,,po turecku`` i nie cierpie obijania sobie kolan o zbyt nisko umieszczony blat biorka.

Tak to wygladalo wczesniej :

 Okropne, strasznie ciasne i zagracone biurko :/

Tak wiec biurko wyglada doslwnie jak bardz, jesty wysokie, dwu blatowe i co najwazniejsze wszystko mam elegnacko rozmieszczone dzieki czemu nie musze chodzic do szafki by wziasc jakis dodatkowy kosmetyk np. do makijazu :)

Teraz wyglada to tak :D


Nie mialam zbyt wiele miejsca do zagospodarowania poniewaz sypialnia nie jest jakas strasznie wielka i do tego za moimi plecami w momecie robienia powyzszego zdjecia jest wielka przeszlo 2 metrowa szafa, ktora zajmuje strasznie duzo miejsca.
Tak na marginesie szafa tez nie bawem wyleci z sypialni, ale na to potrzebny jest wiekszy fundusz, bo trzeba pol 3 pokoju pßrzerobic na garderobe, a to nie lada gratka.


Puleczka zbita wspolnie z moim Tata na reszcie znalazla swoje miejsce na stale :)

Na gorze puleczki jest plyta styropianu, w ktora wbijam moje kolczyki, bo nie lubie jak mis sie warlaja gdzies w szufladzie.

Przed nia jak widac mini kosz na kosmetyczne odpady, paletki i w tych malych, bialych koszyczkach z plastkiu z kokardkami znalazly miejsce moje szminki, blyszczyki, a z tylu za nimi czaja sie kredki i maskary :)


 Wszystkie pedzle tez juz znalazla swoje miesce.
Bardzo wygodnie mi sie je wyciaga i wklada do etui, ktore na sznureczkach zabezpieczajacych do zamykania pokrowca zawieszone sa na karniszu.
Obok widac olowki i dlugopisy, tuz obok nich karteczki do drobnych notatek i male czerwone urzadzonko do wykonywania przelewow online, ktore w Polsce od niedawna jest wprowadzane zamiast takich smiesznych karteczek z kodami, ktore widzialam u mojej mamy i znajomych, na pewno wiecie o co chodzi jesli macie online banking :)


Jakis czas temu zakupilam sobie firanke, a dokladniej pomaranczowy makaron z mysla o zawieszeniu jej w salonie , ael jednak padlo na sypialnie , bo nie kradnie ona duzo swiatla i wyglada ciekawie :)

Na samym koncu blatu pod oknem stoja moje 2 kozyczki.
Blekitny , ktory meisci w sobie kremy, olejki, plyn micelarny, waciki kosmetyczne, plyn do dezynfekcji rak, zmywacz do paznokci i jeszcze kilka tego typu duperelek.

Zolte pudeleczko zawiera w sobie wszystkie kosmetyki do makijazu dziennego czyli :
podklady, pudry, korektory
maskary, cienie do brwi
eyeliner , baze pod cienie
brazer , roz
beautyblender
krople do oczu
Jednym sklowem wszystkie kosmetyki, ktorych uzywam tylko ja.
Pudeleczko to jest moim codziennym tak bym nawet w srodku nocy mogla wstac i z zamknietymi oczami znalesc wszystko czego potrzebuje do wykonania dzienniaczka.

Pomiedzy wwm koszykami znajduje sie plastikowe opakowanie z chusteczkami do demakijazu.

Natomiast za nimi stoja patyczki do uszu, krem do rak, tabletki Kieselerde, bym nie zapomniala dodawac ich do wody, ktora pije przy pracy.
Ostatnim punktem na powyzszym zdjeciu jest malutkie biale pudeleczko, ktore kryje w sobie pojedyncze cienie, ktore nie daly wyciagnac sie z plastikowych opakowan, brokaty i linery w zelu.
Spoczywaja sobie one  na parapecie i czekajana specjalna okazje do ich uzycia.

Na dole zdjecia widac moje pro zakonczenie firanki.
Poniewaz koniecznie chcialam ja miec na jedna strone tak jak jest teraz, a nie chcialam wiercic dziury w scianie na haczyk by moc o niego zaczepic koniec firanki to zawiazalm pek na wysokosci blatu dalej zaplotlam gruby warkocz i zakonczylam go pekiem, dzieki czemu firanka trzyma sie w ryzach i wisi idealnie :)


 Zaki maly remoncik zrobilismy teraz szykuje sie do zbudowania garderoby, a pozniej zmiana tapety w sypalni, bo ta jest okopna i juz nie moge na nia patrzec :/

Owocnego tygodnia Kochani !

Tesia

23 komentarze:

  1. koszyczki ,piękne szafeczka skradła mi serce muszę taka mieć w tym kolorze :))a i superaśna półeczka z lakierami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zolty koszyczek to tak wlasciwie wysoka puszka po czekoladkach oklejona zoltym materialem :)
      Poleczka na lakiery jest bardzo prosta w wykonaniu i o wiele taniej mnie wyszla niz zamawianie czegos podobnego na ebay.
      Szafka z koszyczkami byla w Niemczech w Realu, ale na ebay tez gdzies takie widzialam, wiec warto szukac.
      Bardzo sie ciesze ze cos Ci sie spodobalo ;)

      Usuń
  2. jaka ta półeczka na lakiery jest zmyślna, normalnie się zakochałam <3, biurko wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chce takie półki na lakiery :) A i dopisałam Cię do listy, fajnie, że będziemy się razem bawić :D Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Kochana bardzo chetnie wezme w tej zabawie udzial Dziekuje, ze mnie do niej zaprosilas ;)
      Puleczka jeszcze przejdzie maly tuning kolorystyczny ale to dopiero na tygodniu jak dorwe farbe, pedzelki i czas :)

      Usuń
  4. Zmiana wyszła Ci bardzo na plus , jest estetycznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Też takie chce!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta poleczka jest swietna!! tez by mi sie przydala, powiem chlopakowi zeby mi taka zrobil haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest prosciutka w wykonaniu wiec jesem pewna, ze Ci taka zrobi ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajna półka na lakiery i podoba mi się pomysł z zawieszeniem pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie porecznie bylo mi je klasc na blacie, bo zajowaly za duzo miejsca wiec stwierdzilam, ze tak bedzie wygodniej i faktycznie tak jest :)
      Ciesze sie, ze tak wielu osobom spodobala sie moja poleczka :)

      Usuń
  8. niezły zestaw kosmetyków i jak wszystko ładnie poukladane;)
    zaparszam Cię do wspolnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Półka z tymi lakierami pewnie robi takie "wow!", jak ktoś Cię odwiedza. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tescia uslyszalam ,,Boze tobie to sie nudzi``
      Od tesciowej ,, O widze, ze lakiery w koncu poukladalas, a ten odemnie to gdzie jest ? ``
      Od Taty ,, Ty wez juz nie glupiej bo Ci miejsca na te mazidla braknie ``
      To tyle co kto widzial moja puloeczke, a zapomnialam, ze moj Kochany odtanczyl taniec radosci bo polka jest prawie pelna wiec do puki nie zrobi sie na niej luzniej nie kupi mi lakierow nowych :/

      Usuń
  10. :-) pięknie! To się nazywa organizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery wyglądaja genialnie na tej półeczce. Naprawdę super to wygląda, i jest praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka poleczka jest mega praktyczna, widac wszystko jak na dloni i nie trzeba przegrzebywac koszyka by znalesc dany kolor :)

      Usuń
  12. ale cudowna ta półeczka na lakiery <333 śliczny masz kącik :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki porządek! Zestaw lakierów niesamowity xd

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama