czwartek, 20 czerwca 2013

61 Oliwki

Hejka !

Na reszcie udalo mi sie do Was dotrzec !
Internet plata figle ale jakos w koncu sie udalo.

Przychodze z obiecanym stepkiem.
Tym razem role glowna gra paletka Fraulein 3°8 120 S.
Pierwsza paletka z tej firmy, ta papuzia ma znakowanie P 120,w iec miedzy innymi na tej podstawie mozecie je od siebie odrozniac :)


Wykorzystalam tylko te 2 kolorki.
1 bardzo jasny opalizujacy cien.
2 oliwkowy, satynowy cien

Powieke pokrylam baza Artdeco.

Krok 1.

Wewnetrzny kacik w raz z dolna powieka, az do polowy kowieki pokrywam jasnym, opalizujacym cieniem.


Krok 2.

Zewnetrzny kacik mocno podkreslamy cieniem oliwkowym i rozcieramy go ku kacikowi wewnetrznemu, tak by uzyskac efekt plynnego przejscia od bieli do ciemnej oliwki.
 

Krok 3.

Cieniem cielistym lub pudrem rozcieramy gorna granice cienia, tak by otrzymac jego mgielke, ktora stopniowo zanika.
Dolna powieke na calej jej dlugosci zaznaczamy tym samym oliwkowym cieniem.
Linie wodna pokrywamy zielony kredka, rozjasniajac ja w kaciku wewnetrznym biela i dodajemy do niej troszke oliwkowego cienia.
 

dodam drogie oczko dla porownania, ze zawsze na oku ktore robie jako 2 wychodzi mi troszke lepiej, ale nie zawsze :)
Plus zobaczcie moje totalnie ,,wyrabane brwi´´.... wypadek przy pracy :(
 

 Krok 4.

Turzujemy rzeski, ( jezeli zaistnieje taka potrzeba ) podkreslamy brwi.
Moje brwi podkreslam tylko odrobinke w czesci zewnetrznej bo tam wloskow mam naj mniej i w czesci wewnetrznej minimalnie podkreslam dolny rog, bo tam wloski sa wyjatkowo rzadkie.


Oczko mamy gotowe :)

Konturujemy twarz brazerem i rozswietlaczem poniewaz roz do oliwki wedlug mnie nie zbyt pasuje.


Usta podkreslilam odrobinka blyszczyka z Biocury.
Nie wiem co ja mam ze zawsze lewe oko mam bardziej przymkniete :(
Wyglada to troszeczke nie estetycznie ale zrobilam sobie chyba 20 zdjec i na kazdym tak mam, to oko nie chce wspopracowac :(

Z reszta troszeczke mam spuchnieta twarz tak jak i cale cialo bo orgganizm silnie mi sie oczyszcza, w koncu pije minimum 1,5 l wody dziennie i przez kilka dni bylam na prawde spuchnieta ale teraz wszystko przeszlo a ja czuje sie lepiej.
Czekam na efekty na skorze bo puki co nie trzymaja sie jej zadne podklady, pudry czy nawet korektory.

Moja skora w ostatnim czasie strasznie protestuje i nie wiem co z tym zrobic bo nie moge sobie z nia poradzic, a probowalam juz maseczek, kremow, tonikow, peelingow i wszystkiego co tylko mam w domu pod reka.

Skora bardziej mis ie tlusci, ale mimo to w wielu miejscach mam suche placki, dodatkowo oczyszczanie organizmu dalo sie we znaki i mam dosc mocno zsypana twarz krostkami, bynajmniej tak moj dermatolog mi to wytlumaczyl :/

O tym co z moja prawa brwia i jak sobie poradzilam z takim ubytkiem tez wampowiem i pokaze, ale to za kilka dni jak juz wiekszosc jej odrosnie.

Do tej pory jak pomysle w jak glupi sposob sobe ja zniszczylam smieje sie do rozpuku, bo przeciez nie bede plakac, brwi nie zeby kiedys odrosna :D

Zapraszam Was Kochani do ogladania mojego internetowego portfolio, ktore kilka dni temu sobie utworzylam na stronie Maxmodels.pl

Portfolio do wgladu macie TU.

Spokojnego wieczora !

Tesia

8 komentarzy:

  1. Buty bardzo wygodne, ponieważ są niskie :) Idealnie się spisują :) Ja w moich chodzę nawet po 8 godzin i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. natrzaskałaś tych makijaży wszystkie fajne choć ja uwielbia wszystkie z blue :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwoma kolorkami uzyskałaś bardzo ładny efekt. :) Niby minimalizm, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty makijaż, a jak pięknie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż - bardzo ładne połączenie kolorów :) lubię tak podkreślone oko.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie niezmiernie, ze przypadl Wam do gustu moj makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby taki zwykły makijaż, a cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama