sobota, 15 czerwca 2013

60 Zielono - zielony Step by step

Dobry wieczor !

Caly dzien wojowalam ze sprzatnieciem starego biorka i zmontowaniem nowego.
Oczywiscie jak to ja wymyslilam sobie biurko, ktorego nigdzie nie mozna kupic, wiec zakupilismy odpowiednie deski, kantowniki, nozki, srobki itd. i dzis wzielismy sie do pracy.
Pol dnia papierem sciernym wygladzalam i lakierowalam dwie wielkie dechy, drogie pol dnia czekalam az wyschna i w koncu byla pora na montaz.
Teraz na biorku kruluje komputer, szafka na lakiery, nowe pedzelki, a i firanka w oknie tez juz zawisla.

Jestem zmeczona jak nie wiem co i dzis juz nie bede ukladac wszystkich kosmetykow tylko szybciutko juz po kapieli wrzucam Wam post i lece do lozeczka.

Makija, ktory przedstawie byl juz publikowany w Magazynie Prestige, przy okazji recenzji zielonej bazy pod makijazy W7 o TU.


Goraco zachecam Was do zagladania na strone magazynu, bo mozna tam znalesc wiele ciekawych recenzji, pomyslow czy inspiracji makijazowych.

Pora na makija, ktory wykonalam cieniami z paletki Fraulein 3°8, ktora juz bardzo dobrze znacie :)


1 bardzo jasny, opalizujacy kremowy 
41 matowa, ciemna zielen
88  rozbielona limonka

Krok 1.

Wewnetrzny kacik powieki zarowno gornaj jak i dolnej pokrywamy, jasnym opalizujacym cieniem nr. 1.


Krok 2.

 Pozostala czesc powieki podkreslamy rozbielonym, limonkowym cieniem nr. 88


Krok 3.

Ciemnym, zielonym cieniem ( 41 ) rysujemy kreske na linii rzes i delikatnie podkreslamy zalamanie powieki.
Obie kreski laczymy ze soba, tak by otrzymac ksztalt literki C, gdy juz to zrobimy pogrubiamy nasz ksztalt az do porzadanej grubosci.


 Krok 4.

1/3 dolnej powieki od kacika zewnetrznego zaznaczamy ciemnym zielonym cieniem  ( 41 ) ,


Krok 5.

Pozostala czesc powieki podkreslamy jasnym limonkowym cieniem i zacieramy granice miedzy cieniami na dolnej powiece.
 

Krok 6.

Linie wodna pokrywamy biala lub cielista kredka, tuszujemy rzesy i gotowe :)


Poniewaz spora czesc z Was nie wierzy ze mam opadajaca powieke na zdjeciu ponizej prawe oko mam otwarte ( normalnie ), natomiast z lewej strony lekko uniosslam luk brwiowy, dzieki czemu opadajaca powieka sie zniwelowala.
Na prawym oczku widac tylko ciemna zielen, a na lewy widac dosc dobrze takze ta jasniejsza.

Mam nadzieje, ze teraz widac roznice ;)


Dobrej nocki Kochani !

Tesia

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, pasuję do Twojej ślicznej tęczówki :) A przy okazji, zapraszam Cię do mojego konkursu - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/06/konkurs-wakacyjne-inspiracje.html
    I zaprosić do odwiedzin mojego bloga, bo dawno Cię chyba u mnie nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero dziś zauważyłam jakie Ty masz śliczne długie rzęsy na dole oka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tu dzięki głosom oddanym na dziewczyny, bardzo mi się tu podoba więc na pewno będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego ppowodu ciesze i serdecznie Ciebie witam :*
      Mam nadzieje, ze zostaniesz ze mną na dłużej :)

      Usuń
  4. bardzo Ci pasuje! piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna żabka na oczku! Chciałam dzisiaj osiągnąć podobny efekt, ale mi się nie udało. :( Chyba powinnam zainwestować w tą paletkę. :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki te nie sa jakies mega drogie w granicach 15 € czyli ok 60 zl kosztuje jedna i nie jest to no name bo wiemy ze producentem jest firma Fraulein 3°8 i w razie co mozemy sie do nich zwrocic, jakby nie daj boze kosmetyk nam wyzadzil jakas krzywde.
      Cienie lekko sie osypuja, maja swietny pigment choc jest kilka pojedynczych sztuk o slabszym, latwo sie z nimi prauje, na bazie nie ma mowy o rolowaniu czy splywaniu cienia wiec uwaz, ze za takie pieniadze sie oplaca.

      Usuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama