sobota, 23 lutego 2013

10 Zloto raz jeszcze

Czesc !

Tak jak napomknelam w poprzednim poscie mam dzis dla was makijaz z dodatkiem zlota, ktore ponoc jest modne :)
Nie bedzie to makijaz delikatny,ale odwazny i z pazurem, ktory wydaje mi sie dobra propozycja na impreze gdzies w klubie :)
Laczy w sobie klasyczna czern i odrobine zlotego blasku, ktory sprawia ze nie obciaza on tak bardzo oka jak w przypadku samej czerni.

Prezentuje sie tak :



  Do jego wykonania uzylam :

Bazy pod cienie ArtDeco

Czarnego zelowego eyelinera ESSENCE
oraz skosnego pedzelka tej samej firmy

Czarnego matowego cienia z paletki E.L.F. 85 czesci nalozylam go pedzelkiem do konturowania Elite
Zlotego cienia z paletki Catrice 060 Rumble In The Jungle , ktory nalozylam pedzlem do cieni Ebelin
Rzesy wytuszowalam najpierw maskara L`Oreal, Volume Million Lashes 


 Niestety w ostatnim czasie dzieje sie cos zlego z moimi rzesami, poniewaz zaczely wypadac i nie sa juz pieknie podkrecone jak wczesniej :(

Tuszuje je tylko wtedy gdy na prawde jest taka potrzeba.

Niestety ten tydzien musza jeszcze jakos wytrzymac, bo nie chce inwestowac w sztuczne odrzywki. 

Olejek rycynowy i inne dodatki, ktore potrzebuje do wykonania wlasnej odrzywki sa w najblizszych mi aptekach nie dostepne. Na zamuwienie bardzo dlugo sie czeka wiec wole zaopatrzyc sie w nie w polskiej aptece gdzie wiem ze maja wszystko czego potrzebuje.

Tak wiec jak pojade do polski, w sobote pierwszym sklepem jaki odwiedze bedzie apteka. 





Czemu nie podkreslilam brwi w tym makijazu?
Poniewaz moje sa dosc ciemne, czego nie widac dobrze na zdjeciach powyzej i nie czulam potrzeby jeszcze bardziej ich podkreslac.
Jezeli ktos ma bardzo jasne brwi to wedlug mnie do tego typu makijazu pasuje delikatne ich podkreslenie, tak aby nie odwracaly uwagi od oczu.

Nie roztarlam dobrze granic, poniewaz podoba mi sie taki ostry efekt z charakterem.
Zloty cien wypadl blado na pierwszym i ostatnim zdjeciu, ktore byly robione przy oknie, natomiast zdjecie nr. 2 troszeczke lepiej pokazuje jego prawdziwe naterzenie choc nie do konca.
Chocbym nie wiem jak kombinowala, ciezko mi zrobic zdjecia tak by kolory wygladaly identycznie jak w rzeczywistosci.
Chyba pora odlozyc troche funduszu i zainwestowac w porzadna lampe ;)

Moja propozycja jako dodatek do tego makijazu sa usta w kolorze nude badz dla mega szalonego wygladu zlote.


Na dzis to wszystko co dla was przygotowalam.
Mam nadzieje ze milo ze mna spedziliscie czas.
Tym czasem ja lece pod cieplutki kocyk przed tv, zrobie sobie goraca czekolade i powalcze z goraczka, ktora zyczyna mnie rozkladac.
Trzymajcie sie cieplutko!

Tesia

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama