poniedziałek, 18 lutego 2013

5,6 Odwzorowania

Hejka

Dzis przychodze do was z odwzorowaniami czyjejs pracy.
Dokladniej to pracy KATOSU i MAKIJAZOWO .


Dostalam wiadomosc priv na fb. z pytaniem czemu nie podaje linkow, jezeli tak jak we wczorajszym poscie pisze o srebrenej kredce, ktorej recenzje juz robilam i gdy ktos jest zainteresowany musi sobie szukac.
Teraz nie jest to uciazliwe ale z czasem stanie sie jak bedzie wiecej postow .
Otoz jezeli ktos nie zwrocil uwagi zawsze daje linki tak jak powyzej.
Sa one zaznaczone blado-pomaranczowym kolorem i pisane wielkimi literami.
Mam nadzieje ze wszelkie watpliwosci w tej sprawie zostaly rozwiane i dziekuje za to, ze ktos sie tym zainteresowal.

Przejdzmy do tematu.
Pewnie zapytacie czemu odwzorowania pracy akurat tych artystek?

Dla tego, iz kiedy zaczelam interesowac sie makijazem pierwsze kroki stawialam wraz z filmikami KATOSU NA YT.
Od niej uczylam sie i inspirowalam.
Makijazowo znalazlam z czasem kiedy na fanpage poprzedniczki dodalam zdjecie z odwzorowaniem i nie otrzymalam zadnej odpowiedzi. P
omyslalam ze ma za malo czasu na to wiec warto znalesc kogos innego, kto naprawde sie tym zainteresuje i powie mi co sadzi o moich pracach.
Tak wiec wyladowalam na FANPAG`U MAKIJAZOWO na fb.
Odpowiedz otrzymalam bardzo szybko z propozycja odwzorowania Jej pracy, wiec wzielam sie do roboty.
Na kolejne zdjecia otrzymalam rowniez bardzo szybka odpowiedz i od tamtej pory sledze kanaly obu tych pan.

Tak prezentuja sie moje prace i oryginaly:


Jest to po lewo moje odwzorowanie i po prawo oryginal.
Co na pewno je rozni to kolor pomaranczu, bo tylko taki mialam dostepny.
Przede wszystkim jakosc zdjecia, bo nie mozna porownywac standardowej lampy blyskowej do pierscieniowej przeznaczonej do zdjec makro.
Takze sztuczne rzesy ktore KatOsu miala przyklejone, ja tylko wytuszowalam moje naturalne.
Zadowolona jestem z niego w 95% bo zauwazam male niedociagniecia.


Tutaj mamy prace Makijazowo po prawo i po lewo moje.
Co podczas robienia zdjec zauwazylam to, to iz moj makijaz wyszedl inaczej na dolenj powiece, oko przez fioletowa kreske wyszlo bardziej okragle, a w oryginale nadala mu ona ksztalt migdala.
Poziom zadowolenia to rowniez 95% za ta kreske. 

Jezeli znajde dzis troszke czasu to pokaze wam moje podklady, ktorych uzywalam a bedzie ich 3 badz 4, poniewaz obecnie uzywam nowego i testuje go dopiero od tygodnia wiec w sumie wszystko moze sie jeszcze z jego jakoscia wydazyc :)

Zycze milego popoludnia.
Do nastepnego !

Tesia

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama