piątek, 22 lutego 2013

Demakijaz - Recenzja chusteczek

Witam wszystkich

Wczoraj byl masakryczny dzien!
Mam nadzieje ze u was bylo lapiej.
Mamy poczatek weekendu i w koncu mozna sobie odpoczac :)
Musze Was uprzedzic ze w przyszlym tygodniu  od 1 do 4 marca nie bedzie mnie, w zwiazku z czym moj blog bedzie mial maly zastoj.
Jade do Polski po mojego Tate.
Jak zapewne czesc z was juz sie przekonala kryzys powoli ale systematycznie dosiega kazdego.
Wiec pora na emigracje kolejnej osoby z rodziny.
Juz sie nie moge doczekac, az mnie nosi zeby juz tam pobiec :)

Przejdzmy do tematu.
Dzis przygotowalam dla was posta o tym jak ja wykouje swoj demakijaz.
Testowalam kilka srodkow jednak jest jeden, ktory sprawdza mi sie najlepiej i nie szukam mu zastepstwa.

Moim malym cudem demakijazowym sa ,,odświeżające chusteczki do demakijażu Bebe Young Care dbają o cerę na 3 sposoby. Są nasączone specjalnym dwufazowym lotionem, który dokładnie usuwa brud a nawet wodoodporny makijaż oczu i równocześnie odświeża skórę bez wysuszania. Chusteczki są miękkie bez alkoholu, nadają się do wrażliwych partii, takie jak oczy.
Bez alkoholu, skuteczność potwierdzona dermatologicznie i okulistycznie.``

Byly to slowa od producenta, ktore spokojnie w 100% moge potwierdzic.
Dla mnie i mojej tlustej cery sa fenomenalne!
Wczoraj zakupilam ich juz 10 opakowanie i niczym innym ich nie zastapie.
Jedno opakowanie zawiera 25 chusteczek.
1 spokojnie wystarcza do zmycia makijazu codziennego czy wyjsciowego calej twarzy, bez pocierania, bez pieczenia i bez okropnego uczucia sciagnietej twarzy po ich uzyciu.
Lekko nawilzaja skore, maja przyjemny zapach i nie podrazniaja.
Uzywam ich kazdego dnia bez wyjatku.
Zmywaja nawet wodoodporny tusz do rzes z czym plyn micelarny vichy prawie wogole sobie nie radzil.
Zarazilam nim moje kolezanki i jeszcze nie slyszalam o nich zlej opinii.
W upalne dni lata, jezeli ktos nie uzywa podkladu sa swietne aby odswierzyc sobie twarz :)

Kocham je za to jakie sa i co mi sie najbarzdiej podoba ze bardzo czesto mozna je kupic w komplecie z kremem do twarzy.
Standardowo kosztuja 1,99 €, krem 2,49 €, a w zestawie oba te produkty kosztuja 3 €.



Co musze zaznaczyc!
NIE MAM ZADNYCH KORZYSCI Z PUBLIKOWANIA POZYTYWNYCH RECENZJI !
Pisze tylko to co uwazam za stosowne i opisuje jaki wedlug mnie jest dany produkt.

Tych chusteczek uzywam od 7 miesiecy, gdy wykonuje specjalne makijaze do zdjec tylko nimi jestem w stanie szybko i bez podraznien zmyc wszystko co naloze na twarz.
Jedne zostawilam w polsce czesc dalam kolezankom na wyprubowanie najczesciej po kilka sztuk wiec te opakowania dosc szybko zlecialy, ale jak dla kogos kto maluje sie raz dziennie opakowanie starczy na prawie miesiac.

W moich oczach sa nie zastapione bo nie musze trzec twarzy aby zmyc makijaz.
Pokochalam je i nie oddam za nic w swiecie.
To jest jeden z tych prodoktow za ktorym plakala bym gdyby go wycofali i na pewno walczyla bym o jego przywrucenie.

Jezeli macie inne zdanie na ich temat, chetnie uslysze wasze opinie :)
Dzielcie sie ze mna swoimi wrazeniami tu lub na  FACEBOOKU.
Jezeli macie jakies zyczenia co do tematyki postow bardzo chetnie je zrealizuje.
Propozycje mozecie wysylac na mojego maila:
makeuperfahrung@gmail.com

Zycze wszystkim przyjemnie spedzonego wieczora i milego weekendu.
Do nastepnego !

Tesia

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama