niedziela, 24 marca 2013

Chore oko - czyli przerwa w makijazu :(

Witam !

Pogoda za oknem bardzo sloneczna i wietrzna, termometr wskazuje 2 stopnie ponizej zera, a ja zaliczylam maly spacer do apteki.

Od rana dokuczal mi bol oka i dziwne uczucie gdy je zamykalam.
Po przegladzie przerazilo mnie to co zobaczylam.
Okolo rok temu mialam zapalenie spojowek i zaczela rozwarstwiac mi sie rogowka.
Miesiac spedzilam na zakraplaniu oka i przez dlugi czas mialam spokoj.
Niestety dzis moje oko jest w fatalnym stanie :(
Czegos takiego jeszcze nie mialam.

Jutro obowiazkowa wizyta u okulisty, poniewaz dzisiaj mial byc ale go nie ma :/

Robienie makijazy niestety musze zawiesic co najmniej na tydzien.
Nie mam pojecia jak wytrzymam ten czas, ale wzrok wazniejszy.
Od poprzedniego zapalenia spojowek pogorszyl mi sie wzork na tym oku o cale 1, wiec tym razem musze zrobic wszystko by nie zostacna stale w okularach.
Mam nadzieje ze okulista szybko cos zdziala.

Tym czasem postaram sie dodac tu zdjecia paznokci, moze jakas recenzje i na pewno makijaz z piatku, o ile bede mogla korzystac z komputera.

Zycze wszystkim mile spedzonego popoludnia i aby nowy tydzien przyniosl wam wiele dobrego.


Pozdrawiam !
Tesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama