sobota, 13 lipca 2013

65 Zachod slonca dla Gosiaczka :)

Hejka !

Wiem Kochane nie bylo mnie troche czasu tutaj, ale dzis juz jestem :D

Od rana mam Bad Skin Day i to w naj gorszym tego slowa znaczeniu :/
Skora m sie luszczyla, pekala, byla czerwona, po prostu nie do ogarniecia.
Probowalam chyba wszystkiego i nic wiec zamiast siedziec i plakac siegnelam po drastyczne srodki.
Wiem ze zle zrobilam, ale jutro czeka mnie wycieczka na koniki i nie odpuszcze jej sobie no i w zeszlym tygodniu nie wzielam udzialu w akcji u Gosiaczka wiec pora nadrobic troszke :)



W ruch poszly : pincetka, brzytwa do brwi i dosc ostra gabka, zerwalam czesc pincetka, reszte bardzo ostroznie zdrapalam brzytwa, co zostalo starlam gabka mocno namydlona mydelkiem arganowym i na koniec tona kremu na twarz.
W ten paskudny sposob pozbylam sie 90 % suchych skorek :)
Niestety podklad i tak podkreslal poostalosci i niezbyt trzymal sie na ,,nowej / mlodej `` skorze wiec postanowilam to zamalowac :)
Doslownie zamalowac.

No i tak oto ta fotografia : 


przeniosla sie w pewnym procencie na moja twarz, o tak wlasnie :


 Ideal to to nie jest, aleefekt bardziej podoba mi sie na zywo niz na fotografii.
Czolo pokrylam matowym cieniem dolaczajac do neigo odrobine polyskujacego i o ile na zdjeciu wyglada jakby cale sie blyszczyalo na zywo wyglada to bardziej jakby bylo prawdziwe z ostatnimi refleksami swiatla.
Przestrezn pod oczami pokrylam niebieskim cieniem i dopiero przyciemnilam i znow aparat troche oszukal bo kolor na zdjeciu jest wszedzie niemalze identyczny, a na twarzy widac roznice.

Moj Kochany byl w pracy i gdy wszedl do domu i mnie zobaczyl powiedzial tak
,, WTF ! Gdzie moje Kochanie ?... chwila ciszy... Aaaa to ty, ale mam nadzieje, ze tak Ci nie zostanie Co ? Bo wiesz nie chce spac kolo kobiety z morzem na twarzy :P ``

Tak wiec jak moj Facet rozpoznal, ze to zachod slonca na morzu to chyba nie jest az tak zle co ?

Przypominam o rozdaniu :)


Zmykam robic obiadek, a Wam zycze udanego Weekendu !

Tesia

13 komentarzy:

  1. Zajeb*** !!! :D
    Brawo :D
    mogłaś domalowac jeszcze czarnym eyelinerem mewy lecące gdzieś tam ... :D


    Jaka masz paletkę pedzle ? bo widzę,że ładnie Ci kryje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka Fraulein3°8 moj niedawny zakup :)
      Pedzelki rowniez tej samej firmy,w szystko zakupilam na urodziny :)
      Opis tu : http://tesiamaluje.blogspot.de/2013/06/fraulein-38.html

      Usuń
  2. Według mnie super i bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszlałaś:) ale świetnie Ci to wyszło :) Jutro postaram się opublikować post z wynikami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Ty cuda potrafisz wymalować na twarzy *o* boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odwzorowanie :) ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama