sobota, 28 września 2013

Nowosci cz. 1 - Wrzesien

Hejka !

Zgodnie z obietnica mamy kniec wrzesnia wiec pora na moje nowosci, ktore nabylam w przeciagu tego jakze dlugiego i kaprysnego miesiaca.
Bedzie to seria 4 postow.
Dzisiejszy poswiece rzeczom do paznokci, kolejny akcesoriom przede wszystkim pielegnacyjnym, makijazowi i ostatni bedzie podsumowaniem, rachunkiem sumienia zakupoholiczki, w ktorym umieszcze moje przemyslenia na temat calego miesiaca wrzesnia pod wzgledem zakupowi przedstawie po 1 ulubiencu z wszystkich 3 kategorii :)

Aby nie przedluza i tak dlugiego juz postu przejdzmy do prezentacji :

P2 Sand Style 090 Opulent 


Na pierwszy rzut oka piekny, zielony piasek...
FAKE !
Na paznokciach okazuje sie byc ni brazowy ni czarny z zielonymi drobinkami. 

Gdybym nie lubila ciemnych kolorow pewnie by mi sie nie przydal, ale ze jestem fanka czerni, brazow i szarosci calkiem sie z nim polubilam choc musi poczekac az moje pazurki odrosna, bo na krotkich wyglada conajmniej nieestetycznie.

Cena 1,95 € 

Cien, 5 Spicy Red


Piekna krwista, czerwien bez pomaranczowych, rozowych czy jakichkolwiek innych refleksow, po prostu gleboka czerwien bez drobinek, idealna.
Dostepny od niedawna w LIDLU za 3 €

Cala gromadka lakierow Sabrina Cosmetics
Zdjecia dobrze oddaja ich prawdziwy kolor :)

Wszystkie lakiery maja wykonaczenie metaliczne.
Brzoskiwnka i pol przezroczysta czerwien z czerwonym brokatem.


Perla o delikatnym, rozowym zabarwieniu oraz blekit.
 Kazdy z nich po 1 €

P2 Lost in glitter


040 be cool !

Polaczenie blekitnych, rozowych i srebrnych drobinek brokatu, co niestrety na paznokciu nie jest wdoczne, bo lampa odbila swiatlo i zjadla kolory, ale dalej na buteleczce co nieco widac :)
Efekt po 1 warstwie, przy 2 mamy sam kolorowy brokat na paznokciach.
030 start wild !
Niemalze przezroczysta zielen z roznej wielkosci zielonymi drobinkami.
Efekt po 2 warstwach, po 3 mamy pelne krycie czyli sam brokat na pazurkach :)



Kazdy z nich po 2,25 €

P2 8in1 Nail Wonder


I tutaj mamy taki dziwny, mocno lejacy plyn ktory sluzy jako :
1. baza pod lakier
2. top coat
3. odrzywka do paznokci
4. nadaje blasku
5. odswierza wyglad lakieru
6. wzmacnia paznokcie
7. przedluza trwalosc lakieru
8. zapobiega rozdwajaniu sie plytki paznokcia


Taaaak...
Krotko muwiac takie troche wymuszone to 8 w 1 bo rownie dobrze mozna by zatryzmac sie przy 3 w 1 piszac ( base & top coat + odrzywka do paznokci )
Testuje i zobaczymy czy moje paznokcie beda odrzywione i w koncu wroca do zywych czy nadal beda polamane i kruche :/
 Cena 1,95 €

P2 Oli-Free Primer


Czyli nic innego jak baza / plyn odtluszczajacy plytke paznokcia , dzieki czemu lakier powinien dluzej utrzymywac sie na pzanokciu.
Do tej pory nie widzialam odtluszczacza w przystepnej cenie, na polkach drogeryjnych wiec gdy teraz takowy sie ,,napatoczyl´´ musial wpasc w moje lapki.
Puki co Edzia ma go dla mnie przetestowac, bo moje pazurki widza sie teraz tyko z odrzywka ale jak juz bedzie z nimi lepiej na pewno bede uzywac go przed pomalowaniem pazurkow lakierem, by sprawdzic czy dziala cuda :)

Cena 1,75 €

P2 Color Correcting pen


,,Mazak´´ do korekcji lakieru do paznokci...
Pewnie nie jedna z was przesladowala zmora wyjezdzania lakierem na skorki.
Oczywiscie z czasem i wprawa niwelujemy to zjawisko do minimum jednak czasem zdazy sie malutka kropka lakieru na skorce wokol paznokcia .
W takich sytuacjach zawsze z pomoca przychodzil mi patyczek kosmetyczny i zmywacz, ale przy takim zabiegu latwo o kropelke zmywacza, ktora zepsuje nam wyglad lakieru na zalym paznokciu i trzeba zmywac i malowac od nowa....
Nie cierpie tego wiec siegnelam po ten pisak.



Jego precyzyjnie wycieta koncowka ulatwia nam prace :)
Drobne zakamarki miedzy plytka paznokcia ,a skorka spokojnie mozna nim oczyscic z nadmiaru lakieru do paznokci, dzieki czemu mani, nabiera perfekcyjnego wygladu :D



Dodatkowo, na drogim koncu naszego pisaka mamy 3 zapasowe wymienne koncowki , w razie gdy jedna nam sie calkowicie zabrudzi mozemy ja wymienic ;)
Zapasiki schowane sa pod przezroczysta oslonka dzieki czemu nie kurza sie i nie brudza w trakcie urzytkowania i przechowywania produktu.

Bardzo waznym plusem jest fakt iz nasz mazaczek nie posiada acetonu , dzieki czemu jest barzdiej przyjazny dla naszych pazurkow :)























Cena takiego korektora to 2,65 €

Wpadlo Wam cos w oko ?

Ja w tym miesiacu przez imieniny bylam baaaaardzo kosmetycznie rozpieszczona, ale puki co trafilam na rzeczy , ktore sprawdzaja sie dobrze i nie moge o nich zlego slowa powiedziec :)

Udanego Weekendu !
Tesia

12 komentarzy:

  1. Mi wpadl w oko ten p2 zielony brokat;) piękny jest:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wpadły w oko te lakiery Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery "be cool" i "start wild" spróbuj pomalować na biały podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mm ten pisak ciekawa sprawa :)
    mi wpadł puder który pokochałam , oraz pędzelek .

    zapraszam na mojego całkiem odmienionego bloga :D
    iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień :) Ja jestem ciekawa jak te z Sabriny prezentują się na pazurkach, a szczególnie te 2 po lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zaciekawił ten zmywacz w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten "mazak" mnie zaciekawił:) Nigdy czegoś takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale lakierki fajne do Ciebie zawędrowały.Trochę bym się zawiodła tym ciemnozielonym piaskiem. Baaaardzo mi się podoba taki kolor w buteleczce, szkoda, że na paznokciach inny. Dobrze, że i tak Ci sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam lakiery MATOWE !
    chociaz te sa piekne !

    OdpowiedzUsuń
  10. 8w1 ciekawe, aczkolwiek moim zdaniem im więcej w 1 tym troszkę gorsze :)

    http://kosmetycznyocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama