wtorek, 24 września 2013

Beta-Skin + rozdanie :)

Dzie dobry!

Dzis chcialam Wam po trosze przedstawic firme , z ktora niedawno nawiazalam wspolprace :)


Firma ta zajmuje sie produkcja i sprzedaza wyrobu medycznego Beta-Skin Natural Active Cream , ktory wspomaga leczenie :
  • łojotokowego zapalenia skóry
  • atopowego zapalenia skóry
  • kontaktowego zapalenia skóry
  • łuszczycy
  • trądziku młodzieńczego

    Firma ma tylko  1 produkt w roznych tubkach, o roznych pojemnosciach, kazdy z wygodna pompka dozujaca odpowiednia ilosc  :)


Czym jest Beta-Skin Natural Active Cream?

Jest to unikalna formuła zapewniająca bezpieczne stosowanie, niwelująca objawy towarzyszące poszczególnym dermatozom, tj. uporczywy świąd, uczucie pieczenia, zaczerwienienie oraz suchość skóry i nadmierne łuszczenie.
Wyrób wykazuje intensywne właściwości regenerujące, łagodzące zmiany skórne, regulujące wzmożony łojotok i nadmierne rogowacenie.

Sklad produktu jest bardzo przyjmeny :

Aqua,Cocos Nucifera(Coconut) Oil, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Palmitate, Caprylic/Capric Trigliceryde, Stearyl Alcohol, Steareth-7, Stearateh-20,Glyceryl stearate,Ceteareth-20, Glycerin, Oat Beta Glucan, Avena Sativa(Oat)Kernel Extract, Phenoxyethanol, Ethylhecylglycerin, Sodium Dehydroacetate, Citric Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Paraffinum Liquidum, Parfum, Silver

Skladniki czynne biologicznie :B-glukan pozyskiwany z  ziaren owsa, czynnie wspomaga proces odnowy komórek, nawilża, a także nadaje skórze uczucie gładkości i elastyczności.

Estry Wyższych Kwasów Tłuszczowych, otrzymane z nasion lnu, zawierające skoncentrowane proporcje kwasów Ω-3, 6 i 9, które wnikają w głąb skóry i wpływają na prawidłowe funkcjonowanie komórek.
Olej kokosowy zmiękcza, odżywia oraz zabezpiecza przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.

Srebro koloidalne, cząsteczki srebra koloidalnego wykazują właściwości ściągające, przeciwzapalne, antybakteryjne. 


Czemu zdecydowalam sie na przetestowanie tego produktu ?

Poniewaz na co dzien borykam sie z 2 z tych 5 chorobami skory, plus mam przebarwienia, na ktore produkt rowniez ma wplyw niwelujacy.

Kontaktowe zapalenie skory - czyli nic innego jak stan zapalny, ktory wystepuje po stycznosci z alergenem , ktory nas uczula.
Chcial nie chcial przy mojej ogromnej ilosci alergii niemalze na co dzien mam stycznosc z alergenami, ktore mnie uczulaja i pogarszaja stan mojej cery.

Tradzik mlodzienczy - jak sama nazwa mowi , wiele z osob w wieku dojrzewania, a nawet do 25 roku zycia i dalej sie z nim boryka.
Ja rowniez mam ten problem choc nie w takim stopniu jak inne osoby.

Dodatkowo mam przebarwienia, ktore powstaly na skutek nieprawidolowego gojenia sie wlasnie tradziku mlodzienczego spowodowane zmiana srodowiska wiec i tutaj produkt jak naj abrdziej sie sprawdzic powinien.

W ramach wspolpracy otrzymalam  duza paczuszke :)

4 x probki o pojemnosci 3az 30 ml !


11 x male probki w saszetkach, kazda po 5 ml.

Plus 3 x ulotka informacyjna.

W zwiazku z tym iz sama produkt musze przetestowac z probek, ktore dostalam postanowilam zrobic 2 zestawy, ktore dzis mam do rozdania :)
Osoby, ktore wygraly w moim rozdaniu rowniez otrzymaja po 1 probce dolaczonej do swoich wygranych :)

Co mozna wygrac ?

 2 zestawy w sklad kazdego wchodza :
1 x probka 30 ml
3 x probka mala 5 ml

Co zrobic by wygrac ?

OBOWIAZKOWO :
Byc publicznym obserwatorem mojego bloga.
Polubic moj i Beta Skin Fun Page na Facebooku .
KLIK oraz KLIK
Krotko opisac swoj problem , ktory macie nadzieje zwlalczyc produktem Beta-Skin Natural Active Cream .

Prosze o podanie swojego Nicku pod ktorym obserwujecie bloga oraz Nazwe lub Imie i Nazwisko konta przy pomocy,  ktorego ubiecie na FB.

Poniewaz nie jest to kosmetyk , a wyrob medyczny zanim sie zglosicie na prawde prosze Was o dokladne zastanowienie sie czy borykacie sie z przynajmniej 1 z powyzej wymienionych problemow skornych.


Czas trwania konkursu 23.09 do 30.09 , wyniki oglosze 1 dnia Pazdziernika ( wtorek ), na dane do wyslki bede czekac maksymlnie do piatku ( 04.10 )

Wyjatkowo informacja o tym kto wygral bedzie podana na blogu i osoby, ktore wygraja maja same sie do mnie zglosic na adres email :

makeuperfahrung@gmail.com

Zycze powodzenia :)
Tesia

8 komentarzy:

  1. Dostałam od Ciebie próbkę tego leku (?) i właśnie zastanawiałam się co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKO GOTOWE
    Chciałabym przestestować ponieważ borykam się z trądzikiem młodzieńczym coś okropnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc się zgłoszę . Zmagam się z trądzikiem młodzieńczym mimo ,że skończyłam już 26 lat. Od kilku lat nie znalazł się żaden lek , maść , tabletki ( nawet anty) , płyn - jednym słowem NIC co by pomogło twarzy na dłużej niż 2 tygodnie. Problem jest o tyle uciążliwy ,że stale nawraca i buzia nie wygląda estetycznie . Nie pamiętam dnia , abym nie miała kilku krostek do tego skóra na nosie i policzkach potrafi schodzić płatkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam takich problemow ,wiec nie biore udzialu ,ale zycze powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje bloga jako: Houston
    Lubię na FB jako: Anita K.
    Mam problemy skórne od kiedy pamiętam, mając wczesny trądzik przerodził się w trądzik ropny, przeszłam krótkie leczenie, które pomogło na pewien czas i w dalszym ciągu zmagam się z trądzikiem, w mniejszym stopniu, regularnie coś wyskakuje, pozostają przebarwienia, skóra gdy nie dostanie kremu nawilżającego jest bardzo sucha przez co się przetłuszcza, a także odwiedza mnie pełno suchych skórek. Mimo 18lat na karku męczę się od 7lat z trądzikiem.. a dermatologa idealnego w Polsce chyba nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Milena M
    Lubię jako Milena Mn
    Chciałabym przetestować produkty beta skin, ponieważ od wielu lat zmagam się z trądzikiem. Na szczęście zmiany skórne pojawiają się coraz rzadziej, ale niestety cała moja twarz pokryta jest zaskórnikami, drobnymi bliznami potrądzikowymi i przebarwieniami. Myślę, że kosmetyk może pomóc na moje dolegliwości, dlatego zgłaszam się do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ja Twojego FB nie miałam? Beta skin używam, muszę notkę wysmarować o nim już.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama