czwartek, 3 października 2013

Wyniki Beta-Skin

Czesc !

Niestety sie pochorowalam, przez co zycie blogowe na niemalze tydzien zamarlo, ale juz mi lepiej i powoli do Was wracam :)
Konczy mi sie internet wiec pisanie posta to udreka, ciagnaca sie w nieskonczonosc, aczkolwiek 5 bedzie nowy transfer :D

Dzis rozpoczal sie dlugi weekend, ktory planowalismy spedzic w gorach, niestety przeziebienie pokrzyzowalo plany, wiec spedzamy go w domku.
Siadam wlasnie do makijazu dla Was i szczerze nie mam pojecia co zmalowac...
Cos czuje, ze bedzie to kolejny dzienniak, w jesiennej tonacji.

Pora na wyniki mini rozdania probek, ktore otrzymalam od firmy Beta-Skin.


Dwa zestawy leca do :

Babelkowy Swiat
i
Houston


Widze , ze Dziweczyny na prawde macie problemy, wiec to wlasnie do Was powedruja probki.

Mi pierwsza probka 30 ml bardzo pomogla, wiec mam nadzieje , ze i Wasze problemy zostana zminimalizowane, dzieki temu produktowi.

Gratuluje i prosze o przeslanie adresu do wysylki na email :
makeuperfahrung@gmail.com

Na adresy czekam do niedzieli, jezeli osoby wybrane sie nie zglosza wybiore kolejne.

Udanego piateczku :*


10 komentarzy:

  1. Jak milusio! Już wypisuję emaila :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję , już piszę maila .Dopiero teraz bo wczoraj awaria internetu mnie dopadła. Pozdrawiam - Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny :) A Ty Kochana zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana i gratuluję dziewczynom wygranej, choć nie zazdroszczę problemów :( Sama walczyłam z trądzikiem, który wyskoszył mi nagle dopiero po skończeniu 20lat ..:( Dopiero wizyty u dermatologów, lekarzy, ginekologów i kosmetyczek pomogły..nie mówiąc o pieniądzach, które na to poszły :( A teraz znów mi się nawróciło..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama