czwartek, 12 września 2013

WYNIKI !

Witajcie !

Nadszedl dzien ogloszenia wynikow konkursu :)



Mialam sporo pracy do zrobienia powniewaz lacznie do wyszystkich 3 nagrod zglosily sie az 103 osoby !
Dla mnie jest to mega zaszczyt i na prawde bardzo ale to bardzo uskrzydlajaca wiadomosc, ze az tyle osob w ciagu miesiaca weszlo na mojego bloga, przeczytalo o co sie gra toczy i zglosilo sie do udzialu :)

Dziekuje za tak liczny udzial w zabawie, teraz pora na wyniki :)

Zestaw nr 1


Wygrywa

katrina


Zestaw nr 2

Wygrywa

Cosmetic Pleasure

Przepraszam kochana za to ,,s,, na koncou ktore mi sie wkradlo :*
Zestaw nr 3.

Wygrywa
Dagmara93


Serdecznie gratuluje dziewczynom :*
maile z wiadomoscia o wygranej juz do was polecialy.
Na odpowiedz z adresem do wysylki czekam do niedzieli, w poniedzialek nagrody zostana wyslane.

Wszystkim serdecznie dziekuje za udzial i mam nadzieje, ze zostaniecie ze mna na dluzej :)

Zapraszam rowniez do glosowania na prace dodatkowe, poniewaz jedna z nich wygra nagrode dodatkowa :)
KLIK

Do nastepnego !
Tesia

13 komentarzy:

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama