czwartek, 10 października 2013

74 Poczatki jesieni

Witajcie !

Wszystkie osoby uwaznie sledzace mnie na Facebooku juz mialy okazje zobaczyc ten makijaz, zarowno w zblizeniu jak i stepiku.

W ostatnim czasie postawilam na dosc silny rozwoj FP, poniewaz nawet w chwilach z brakiem czasu czy samopoczucia po prostu dodaje zdjecie makijazu czy wpis, ze jest tak czy tak i wiem, ze o mnie nie zapomicie, a przy okazji dowiecie sie czegos wiecej.

Makijaze spotykaja sie z naj wiekszym zainteresowaniem, co oczywiscie jest jak naj bardziej zrozumiale, dla tego moje codzienne, kolorowe lub mniej kolorowe powieki obcykane w fotki laduja wlasnie na FP.
Bardzo cieszy mnie , ze pytacie o stepiki, ze czesc  z Was chetnie odwzorowuje moje makijaze na sobie, bo dzieki temu widze , ze robie cos dobrego, a to co robie ma sens i spotyka sie z pozytywnym odbiorem.
Plus rady z Waszej strony, ktore sa jak zloto, bo sama nie wszystko jestem w stanie zauwazyc i jezeli, ktos inny to widzi i mi o tym powie mam szanse by dany blad poprawic, by nad tym popracowac i rozwijac sie.

Dziekuje , za Wasz czynny udzial w moim Facebookowym zyciu :*

Zrobilo sie sentymentalnie ale musialam Wam podziekowac, bo na prawde wiele dla mnie znaczy kazdy komentarz, like , uwaga, itd. i chciala bym abyscie Wiedzialy, ze na prawde to doceniam ;)

Przejdzmy do stepiku :
Krok 1.

Cala powieke ruchoma pokrywamy baza.
Wewnetrzny kacik zaznaczamy, bardzo jansym , mietowym cieniem ( Maestro 360 r. 6 )

Krok 2.

Fioletow-brazowym cieniem z czerwona drobinka ( lub brazem ) zaznaczamy zalamanie powieki i wyciagamy go, nadajac ksztalt kociego oka ( Essence smoky eyes kulka )

Krok 3.

Pedzelkiem do blendowania ( Hakuro H77 ) rozcieramy granice ciemnego cienia.
Cielisty cien nakladamy pod lukiem brwiowym i rozcierajac go ku dolowi laczac z ciemnym cieniem.


Krok 4.

Jasny zielony, matowy cien nakladamy od cienia mietowego az do polowy powieki ( dowolny pedzel w ksztalcie kociego jezyka )
Prawie pominelam ten krok i z tad ta plamka czerwieni, bo zaczelam juz kolejny i probowalam naprawic ten blad :P
Krok  5.

Czerwonym, matowym cieniem pokrywamy pozostala czesc powieki i laczymy go z zielenia ( pedzel koci jezyk )

Krok 6.

Ten sam ciemny cien, ktorym zaznaczalismy zalamanie powieki nakladamy w zewnetrznej czesci powieki dolnej, pozostala jej czesc podkreslam mieta i zeielenia ( Maestro 360 r.6 )
Biala kredka odswierzamy linie wodna, w zewnetrznym kaciku delikatnie przyciemniajac ja kredka czarna lub brazowa.

Tuszujemy rzesy i makijaz oka gotowy :)



Wstawilam taki kolaz poniewaz ja nakladalam wlasnie ciemno-fioletowo-brazowy cien z czerwona drobinka, a na zdjeciach wyszedl on jak braz.
Wiec teraz mozecie zobaczyc jak makijaz na prawde wygladal na moim oku czyli zdjecie po lewej stronie, a jak aparat zjadl ten kolor na fotce po prawej stronie.

Na koniec konturujemy twarz, usta podkreslamy bezbarwnym blyszczykiem i gotowe :)



Na dzisiaj to tyle :)
Jutro pojawi sie ostatnia, 3 czesc wrzesniowych nowosci, tym razem beda to akcesoria do makijazu, kolejny post planuje dopiero na poniedzialek.

Pora zjesc ,,sniadanie´´ ogarnac sie i leciec na zakupy z psiapsiula :D
Nawet nie wiecie jak dobrze miec tutaj osobe, ktora mowi po polsku, jest w podobnym, wieku, ma podobne poglady, jest baaardzo sympatyczna i smialo moge ja nazywac psiapsiulka...

Tak wlasicwie to ciagle sie widujemy i to tez troche przez to jak nie przeziebienie, to wyjscie i wiecznie nie ma mnie w domu :D

Bardzo, ale to bardzo brakowalo mi takiej osoby, wiec mam nadzieje ze mi wybaczycie te ciagle nieobecnosci :*

Byle do weekendu !
Tesia


9 komentarzy:

  1. Makijaż jest super :) Ciekawe połączenie kolorów i nie jest przez to taki smutny :) Super, że znalazłaś kogoś takiego :) Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie troche ta slota jesien kolorkami rozweselic :)
      :*

      Usuń
  2. nie moje kolory ale turotial bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja makijaż już komentowałam na fejsie, bardzo podoba mi się takie połączenie kolorystyczne. Świetnie, że znalazłaś bliską Ci osobą na "obczyźnie" super nowina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż cudowny, kolorki ładnie ze sobą współgrają i do niebieskich oczek pasują! Taki makijaż pasujący także do mnie.. tylko cieni brak :D
    Zapomniałam napisać, w czwartek trafiła do mnie wygrana od Beta skin! Dzięękuję bardzo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jestem pewna, ze z czasem bedziesz miec cienie potrzebne do jego wykonania, nie musza byc te same rownie dobrze siegnij po te niskopolkowe, ktore ciesza sie dobra opinia w internecie :)
      Ma nadzieje ze kremik bezdie Ci pasowal :*

      Usuń
  5. Lubie Twoje makijaże :) fajnie dobrane kolorki .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama