środa, 22 maja 2013

Zakupowo - paznokciowy post.

Czesc !

Ostatnio jak nie brak internetu, to brak czasu rozporzadza moja obecnoscia na blogu :(
Troszeczke jestem zajeta i neistety czas mam bardzo ograniczony, a do tego jeszcze zakupy trzeba zrobic, dom ogarnac i jednak jutro wyprawic sie do krawca.

Zgodnie z tytulem pokaze wam co ostatnio kupila i nie bedzie tego duzo plus az 3 mani, ktore w ostatnim czasie nosilam na pazurkach.

Poczatek weekendu zaczelam z takimi pazurkami.

Pomaranczowy Miss Sporty 451
Zielony Golden Rose Paris 207


Nowy tydzien, to i nowe paznokcie musialy byc, takie cos mi wyszlo .

Brazowy Essence Wild Craft 02 Out Of The Forest
Zloty P2Color Victim789 blogger`s choice.

 

Obecnie na pazurkach mam takie cos.
Perlowa biel Sabrina Cosmetics
Czarno Zloty brokat Carla nr. B 10
 
 

Zapewne pamietacie moj butowy dylemat.
Wiecie, ze jestem strasznie wybredna i na dodatek piec razy obejze kazde jedno € zanim je wydam na jakis ciuch, bo czesto jest tak, ze cos kupie i wcale na siebie nie zaloze wiec wole nie przeplacac.
Tym razem buty, ktore strasznie chcialam i ktore widzialyscie nablogu nie schodzily ponizej 40 €, co zmusilo mnie do przemyslen.
Po kilku dniach doszlam do wniosku, ze jak mam zaplacic 50 czy 60 € za buty, w ktorych za pewne pochodze jeden sezon, lub okaze sie ze mnie obcieraja itd. a cena bedzie tylko adekwatna do metki, ktora na nich widnieje to ja dziekuje.
W ten sposob trafilam na ebay i o ja szczesliwa znalazlam ostatnia pare 39 w kolorze nude, dzieki czemu wytargowalam znizke i juz 2 dni pozniej mialam w domku sliczne buciki na koturnie wydajac na nie raptem 9 € :D
Dzieki moim przemysleniom za cene tych, ktore chcialam wczensiej mogla bym miec 5 par podobnych ale nie markowych bucikow.
Te ktore wybralam wygladaja tak :



Koturn oklejony ,,slomianymi`` warkoczykami o wysokosci 9 cm przy platformie 1 cm.
Wyciety paluszek sprawia, ze moja choroba nie uprzyksza mi chodzenia w nich.
Sa bardzo wygodne i wygladaja lepiej niz na zdjeciu, ktore widnialo na ebay :)

Na zdjeciu dobrze widoczne jest moje strasznie wysokie podbicie stopy, przez ktore botki czy kozaki musze kupowac na suwak, bo wciaganych nie da rydy bym wlozyla na nogi :(

Kolej na odwiedziny w KIK.
Moj Kochany kupil sobie zielone spodnie, tacie kupilam szare jeansy i czarna polowke, wiec i sobie musialam cos kupic :D


 Dosc dluga bluzeczka, wrecz tunika za tylek, na bokach dluzsza z napisem wykonanym z cwiekow.
Bardzo fajny, lekki material.
Cena 7 €

Wyjscie z KIK bez zadnego dodatku bylo by dla mnie niemalze choroba wiec kupilam sobie sliczny paseczek ozdobny.
Na krancach brazowa skora, pomiedzy nia gruby, srebrny lancuch.
 

Porzadnie wykonany, swietnie wpasuje sie w moje zolte spodnie.
Kosztowal raptem 3 €.

Na dzis to niestety tylko tyle.
Ominelam jedna runde w projekcie u Gosi, z braku czasu niestety nad czym strasznie ubolewam, ale kiedys na pewno wrzuce makijaz o tematyce zwierzecej, bo jest to bardzo fajny temat, w sumie to juz mialam pelno takich makijazy w ptasich inspiracjach :)

Zycze milego popoludnia !

Tesia

4 komentarze:

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama