sobota, 17 sierpnia 2013

Elegancko i z pazurem - outfit

Dobry wieczor

Bylam dzis od rana na zakupach najpierw galerria, pozniej Kaufland, po powrocie do domu zdjecia i oto jestrem u Tesciowej i tworze ten post.

Chcialam kupic maxi sukienke, te w H&M wygladaly jak bardzo dluga pidzama mojej babci wiec nie dziekuje, jeszcze w jednym sklepie byly ale w paski za czym nie przepadam.
Tak wiec postawilam na spodnie i bluzke.
Ale jestem chora na punkcie butow wiec pierwszym sklepem, do ktorego zawitalam byl Deichmann.
Poszukiwalam butow cielistych lub czarnych z ,,metalowym´´ czubkiem i obcasem , znalazlam takowe ale 39 byly za duze, a 38 za male ;(
O takie cos mi chodzilo, choc te ktore przymierzalam mialy srebrny czubek, a nie taki czarny polyskujacy :P

 
Juz mialam wychodzic gdy w momecie zakladania moich bucikow dostrzeglam te cudenka, ktore do mnie przemowily i od razu skradly serce :D
No i jak to ja miewam jak cos do mnie ,,przemawia´´ to jest ostatnia para i tym razem dorwalam ostatnie yyyy wlasnie cholerka teraz wydaje mis ie ze 38 bo 39 byly za duze, tak chyba tak wlasnie bylo :P

Po raz pierwszy w zyciu nie przeszlam obok szafek z dodatkami obojetnie !
Zawsze omijalam jke szerokim lukiem a dzis kupilam naszyjnik i bransoletke, ktora w domu okazala sie byc ozdoba do wlosow na gumce muahaha :P

Dzisiaj mialam nie fotogeniczny dzien i slabo wygladam na zdjeciach, z reszto wiecie, jak to ja na nich wychodze :/





Szczerze ?
Jeszcze kilka miesiecy temu nigdy w zyciu nie zalozyla bym takich spodni, a dzis spodobaly mi sie ale powiedzialam sobie nie... po czym po 2 godzinach chodzenia wracalam przez caly pasaz i cala galerie by je kupic i dostalam ostatnia pare 38 :D
Caly outfit pochodzi ze sklepu 1982 :D
Tak jakos nic nigdzie mis ie nie podobalo, a jak weszlam tam na samym koncu bo wrocilam po spodnie to sie obkupilam w nowy outfit , choc zamiast tej bluzki szukalam koszuli bialej bez rekawa, no ale takiej nie mieli9 i nadal bede jej szukac bo bedzie lepiej wygladac niz ta bluzka do tych spodni :P


Pora na kilka zblizen :)

Sklep 1982 za cale 5 €


Tak kolce z drogiej strony maja dzeciki, ktore zauwazylam dopiero w domu :P


 Bluzeczka z tylu na karku ma suwaczek ( FAKE ! ) tak dla ozdoby, i caly material jest jakby lekko obsypany srebrnym brokatem, delikatnie sie mieni,m ale na prawde trzeba sie dobrze przyjrzec by to zauwazy.
No i niestety troche przeswituje :/

1982 przeceniona z 10 na 3 € :D


 Bransoletka, ktora jest ozdoba do wlosow :P

1982 za 3 €


Spodnie zasuwane na 2 suwaczki, bardzo cienki material, zwiewny i mega gniatacy sie.
Bardzo wysoki stan, ktorego nie cierpie ale w nich nawet go lubie , taki wyjatek :P

1982 za 17 €




Buciki :D


Moj ,,fotograf´´ troche zawalil sprawe wiec dodaje zdjecie ze strony sklepu by pokazac Wam jakie fajne, plaskie cwieki sa na nich z tylu.
Co najwazniejsze cwieki nie sa klejone a nabitedzieki czemu wiem, ze nie odpadna :D


Tutaj mozecie sobie je na stronie sklepu obejrzec, cena byla niska bo tylko 22,90 € wiec za niespelna 2,5 H pracy mam te cudenka :D
KLIK


Jak Wam sie podoba ?

Spokojnej nocy !

Tesia

14 komentarzy:

  1. Te spodnie są mega ! Zakochalam sie,chociaż tak jak Ty nienawidze wysokich stanów,jednak te spodnie do mnie mowią "kup mnie" ;D

    Buty są cudowne *.*

    A ta "branzoletka" to super ;) w sumie myslę,że na ręce i tak lepiej wyglada niż pierwotnie na włosach ,co ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnei te spodnie do mnie mowily ,,kup mnie´´ , a buty< wrecz krzyknely mi prosto w twarz :P
      Ladnie to by wygladala do koka typu donat ale do kucyka czy do malego koczka nie pasuje zbytnio, a na rece choc jest duza solo wyglada calkiem fajnie :)

      Usuń
  2. Tez mi się podobają te spodnie, dobrze, że jednak zwrócilaś na nie uwagę bo w połączeniu z białą koszulką wyglądają super, taki kobiecy gangster z Ciebie trochę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ogromnie, ze po nie wrocilam szykuje mi sie wyjscie na slub cywilny i za pewne to bedzie moj stroj w tym dniu :)

      Usuń
  3. buty i spodnie love , także nie lubię wysokiego stanu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie nie cierpie wysokiego stanu ale spodnie cos wsobie maja :P
      Taki moj odchyl od normalnosci i wyjatek w nienawisci do wysokich stanow :D

      Usuń
  4. Spodnie<3 Ich wysoki stan mi nie przeszkadza, ja takich szukam :)
    Po za tym poluje na taka bransoletke *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy sklep 1982 jest w Polsce,bo jeszcze go nie widzialam ale poszukaj moze w galerii gdzies bedzie :)

      Usuń
  5. mam identyczne spodnie, są trudne ale Ty idealnie je zestawiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :*
      Wlasnie tak przegladalam moja szafei oprocz tej bluzeczki raczej nic do niech pasowalo nie bedzie :/

      Usuń
  6. buty i spodnie są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestawik :D Bardzo prosto i zarazem elegancko. Ja jednak niezbyt dobrze czuję sie w takich spodniach..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie buty <3 Przecudowne. Też takie chcieć :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama