piątek, 14 listopada 2014

Nowosci Pazdziernika

Witajcie !

Pazdziernik ciagnal mi sie w nieskonczonosc i niestety dokladnie to samo dzieje sie teraz z listopadem... nawal spraw do zalatwienia i problemow zyciowych niby powinien sprawic, ze czas zleci w mgnieniu oka, a zamiast tego, powoduje ze miesiac staje sie istna katorga bez konca.

https://www.youtube.com/watch?v=FgQO0sA_dWM

W zeszlym miesiacu wpadlo mi troche ekstra grosza, wiec pozwolilam sobie na ostatnie duze zakupy przed swietami.

Oczywicie, dokladniejsze opisy produktow znajdziecie w moim naj nowyszym filmie ;)

KLIK


P2 Perfect Look Lipliner 010 Nude oraz 131 Raspberry


Essence Lipliner 14 Femme Fatale


UMA Cosmetics Matt Lipgloss - czerwony


P2 Sheer Glam Lipstick  049 sweet call 



P2 Pure Color Lipstick : ( od lewej ) 012 Kärtnerstrasse, 042 Madison Square , 087 Baker Street


Essence Matt Lipstick : 15 Oh So Matt !, 14 Adorable Matt !


NYX Butter Gloss  BLG3 Peaches and cream


P2 Last Forever Nail Polish : 016 Little dream, 190 Hold me tight


P2 Leather Matte Polish 040 dress code: trendy


Pedzelek typu Skunks z firmy Beauty Woman


Na koniec moja wisienka na torcie !

Zoeva Exclusively for Douglas


  Tyle dobroci wpadlo w moje rece w zeszlym miesiacu :)

Dajcie znac jezeli chcecie dokladna recenzje ktoregos z wwm. produktow .

Do nastepnego !
Tesia

6 komentarzy:

  1. Ooooo udało Ci się dorwać miętowe pędzle, ależ one piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle z zoeva mi się marzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te miętowe pędzelki są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę tych pędzli! Szkoda, że tak szybko się rozeszły :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętuski sa cudowne :)
    Ale essence pomadki nie widziałam, a są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama