piątek, 6 grudnia 2013

Nowosci listopadowe

Czesc !

Ostatnio sporo sie u mnie dzieje, ale zapewne u Was jest podobnie :)
Co raz blizej Swieta, data w kalendarzu zmenia sie w zastraszajacym tepie , a ja jestem dopiero w polowie kompletowania prezentow i zalatwiania wyjazdu.
Dodatkowo wydatki namnazaja sie jeszcze szybciej, a wyplata jakos nie chce rosnac :P
Zdrowie sie do mnie odwrocilo swymi kraglosciami i jak nie jestem przeziebiona, to zle sie schyle, machne noga, etc. w skutek czego nie moge wstac z lozka :/

Kocham grudzien za swieta i czas spedzony w Polsce, ale nie nawidze za ilosc przeziebien i kontuzji, ktore dopadaja mnie po calym dosc zdrowym roku....
No tak norme roczna trzeba wyrobic :P

Manhattan Easy Match Make Up
30 Soft Porcelain


Srednio kryjacy podklad, bardzo lekki z SPF 15, odcien idealny dla mnie.
Dodatkowo dopasowuje sie do koloru naszej cery, poreczne opakowanie z tlokiem, dzieki czemu widzimy ile produktu nam pozostalo i mozemy wycisnac go do ostatniej kropelki.
Nie wysusza skory, nadaje jej swierzy, promienny wyglad.
Cena 5,99 €


UMA Cosmetics puder rozswietlajacy.

Produkt przypominajacy kostke rozswietlajaca z Bobbi Brown :P
Daje fajny efekt rozswietlenia , nakladam go zamiast rozu poniewaz po przejechaniu po wszystkich paskach otrzymujemy troszke brazowy efekt, dzieki czemu o niebo lepiej wyglada on nalozony tuz nad brazerem.


Dlugo utrzymuje sie na twarzy, nie osypuje sie, nie tworzy plam.
Cena 2,99 €

MAC Szminka Film Noir

Zawod roku 2013 !
Jakosc srednia, szminka nie sciera sie rownomiernie, pozostaje efekt konturowki.
Swietny pigment, solidne opakowanie.
Niestety odrobine wysusza i okrutnie zbiera sie w ,,zmarszczkach´´ ust.
Cena 19,90 €

Zoeva 229 Eye Finish
Blendig Brush


 Przecudowny, mieciutki pedzelek do blendowania cieni typu skunks.
Posiada on wlosie naturalne ( krotkie czarne ) oraz syntetyczne ( dlugie biale )


Genialnie rozblendowuje sie nim cienie.
Osiagniecie efektu mgielki jest o wiele latwiejsze niz przy uzyciu pedzelka z Maestro.
Wlosie nie wypada, nie odbarwia sie, nie lamie, nie odksztalca, cud, miod i orzeszki !
Cena 6,50 €

 I to tylko tyle mazidel , ktore zakupilam sobie w listopadzie.
Poprzedni miesiac dal mocno w kosc mojemu portfelowi...

Zakup samochodu, szpital Lubego, stluczona szyba w klapie od bagaznika, oplaty, podatki no i jak juz autko jest to paliwo trzeba kupic :P
Ciesze sie , ze ten miesiac juz minal, mamy grudzien, ktory zleci jak z bicza strzelil.

Spokojnej nocki :*

Tesia

8 komentarzy:

  1. Pędzelek Zoeva <3
    Ten puder rozświetlający kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jest te włosie pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szminka z mac-a *.* cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcozraj przyszedł mi ten pędzelek Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś mocno zainteresowały mnie podkłady Manhhatan, ale juz nie pamietam dlaczego nie kupiłam :/ Ten pedzelek.. chcę taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze pędzelek mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pędzel wygląda super :) ojj autko to neistety wydatek bez końca :(/W wolnej chwili, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) Mam nadzieję, ze nagrody skuszą heh:) (http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama