środa, 6 marca 2013

14 Wiosenne przebudzenie

Hej Kochani

Obiecalam, wiec jestem i dodaje pierwszy z wiosennych makijazy.
Pierwszy zainspirowany przybyciem wiosny.
Nie wyroznia sie on niczym specjalnym na tle innych makijazy, choc podobnego polaczenia kolorystycznego jeszcze nie widzialam, byc moze dla tego, ze zagladam tylko do kilku blogow.
Mam nadzieje, ze sie wam spodoba.



Kolorowka, ktorej uzylam do jego wykonania pochodzi oczywiscie z paletki FÄULEIN 3°8 .
Nie odstepuje jej na krok sluzy mi w makijazu zarowno codziennym, jak i tym specjalnie na potrzeby bloga i ogromna potrzebe tworzenia :)
Nie zawiodlam sie na niej, spisuje sie na medal pomimo jednej maciupenkiej wady, ale o niej w recenzji juz niebawem.

Tak jak zawsze uzylam bazy Art Deco.

Kolory, ktore wykoszystalam to numery :

97 + 98 - sa to dwa odcienie satynowej zieleni
20 - matowa czerwien
39 - cieply, matowy fiolet + 60 - czarny mat
110 bardzo mocno rozbielony zolty matowy, ktorym roztarlam cienie ku gorze   


Linie wodna pokrylam takze cieniem nr. 39
Rzesy wytuszowalam maskara L`Oreal, Volume Million Lashes

Moja propozycja do uzupelnienia makijazu jest blyszczyk 
Essence xxxl shine w odcieniu nr.19 nude candy



Szczerze go nie lubie za to jak zachowuje sie na ustach, ale akurat mial jakis lepszy dzien i wyszedl calkiem znosnie.

Prawdopodobnie od jutra, badz od nowego tygodnia rusze z seria makijazy inspirowana ptakami tropikalnymi i nie tylko .
Jeden juz mam przygotowany +  setke pomyslow w glowie.
Moim zdaniem jest to temat bardzo uniwersalny na wiosne i lato.
Dodawac bede 1 makijaz tygodniowo najprawdopodobniej, w kazdy piatek / sobote.

 Zycze wszystkim milego wieczoru i spokojnej nocy, a tym czasem lece dalej tworzyc.
Pozdrawiam.

Tesia 

1 komentarz:

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama