wtorek, 26 marca 2013

Nowe drobiazgi i lakier Safari

Hej Wszystkim!

Przerwa w makijazu nadal trwa.
Pogoda za oknem wietrzna i zimna, ale slonko cudnie swieci i dogrzewa mnie przez okno.
Oko powoli wraca do normalnosci.
Generalnie z domu staram sie nie wychodzic, aby przypadkiem cos z wiatrem nie wpadlo mi do oka, plus moj paskudny wyglad bez korektora pod oczami i przynajmniej tuszu do rzes.
Lekarz zabronil uzywac mi czegokolwiek w okolicach oczu wiec i olejek rycynowy musial isc w odstawke.

Po  drodze od okulisty zajrzalam do sklepiku typu ,,Nie tylko po 4 zl,, i zakupilam sobie kilka fantow :)

Poszukiwalam malego koszyczka na kremy itp. rzeczy ktore nie maja swojego miejsca na biurku.
Dzis znalazlam idealny za 2,99 €.


Po zapakowaniu kremow,  wacikow i plynow zostalo mi w nim troszke miejsca na nowe produkty.


Kolejna rzecza ktorej szukalam byly cieniutkie szaliczki / chustki , jednokolorowe takie bym mogla zrobic sobie z nich opaske na wlosy.
Cos takiego :


Wszedzie byly po 3 €, a dzis znalazlam takie w promocji po 0,99 €.
Oczywiscie  korzystajac z obnizki zakupilam sobie trzy.


Wszystkie maja delikatny, pol przezroczysty material w paski.
Z bliska prezentuja sie tak :
Cytrynkowy


Czarny


Szary


Jak to ja juz musialam je przetestowac i sprawdzaja sie w tej roli swietnie, poniewaz nie zsuwaja mi sie z wlosow, jak ich poprzednik.

Na koniec mam dla Was lakier do paznokci marki Safari .
Nie powiem jaki on ma numer, poniewaz wszystkie z tej firmy niestety nie posiadaja takowego.
Bardzo delikatny efekt daje juz po jednej warstwie.


Jest to bardzo jasny, perlowy z odrobina rozu, inaczej nie potrafie go Wam opisac.

Mam nadzieje ze juz nie bawem bede mogla wrocic do wykonywania makijazy.
Zycze wszystkim milego wieczora !
Do nastepnego.

Tesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama