środa, 6 marca 2013

Nowosci w kosmetyczce 2

Czesc 

Wczoraj mialam wstawic zdjecia wiosenngeo makijazu, lecz niestey czas nie pozwoli, a dodatkowo kontuzjowalam sobie kolano i pierwszy raz od kad tu jestem polozylam sie spac o 20.
Zaszalalam, ale dzieki temu dzis mam calkiem wolny dzien, bo wszystko juz zalatwione bynajmniej w polowie :) 
Tak wiec biore sie za nowy wpis i nowe makijaze.
Ten obiecany rowniez sie dzis pojawi, ale troszeczke pozniej.

Zaopatrzylam sie wczoraj w nowe chusteczki, ktore posluza mi do demakijazu.
Zachecona cena i przede wszystkim plastikowym pudeleczkiem postanowilam wyprubowac jak sprawdza sie one przy demakijazu, choc przeznaczone sa dla malych dzieci.
Wygladaja one tak :


Maja super pudeleczko dzieki ktoremu nie beda wysychac, z bardzo praktycznym otwarciem.


Wielkim plusem jest tez ich sklad.
Bez perfum, alkoholu i barwnikow, do skory wrazliwej z bardzo delikatnym mleczkiem oczyszczajacym, przetestowane dermatologicznie o pH neutralnym itd.


Dwa razy juz ich uzylam i sprawdzily sie dobrze.
Caly makijaz zmylam bez wiekszego pocierania twarzy, a co mi sie spodobalo jest sklad prawie identyczny z moimi CHUSTECZKAMI BEBE, ktre sa przeznaczone specjalnie do demakijazu.

Tak wiec za 3,99 zakupilam czteropak, kazde opakowanie po 80 chusteczek plus pudeleczko gratis.
Jedna paczke zawioze mamie bo zapas 320 chusteczek jest mi zbedny.
Nie mam pewnosci czy poradza sobie z wieksza iloscia linera, ale w razie co mam jeszcze 20 chusteczek bebe ktore dadza sobie z nim rade :)

Wczoraj zakupilam sobie rowniez lakier i blyszczyk z firmy Biocura, z ktorej mam juz puder.
Lakierwyglada tak :


 Jets to nr. 07 Tauenblau.
Na paznokciach prezentuje sie jak powyzej.
Kryje po 2 warstwach, ma odbijajace swiatlo, mikroskopijnej wielkosci drobinki, jest go 11 ml.
Kosztowal 1,99 € niestety gama kolorystyczna jest ograniczona do 4 badz 5 kolorow, z ktorych tylko ten przypadl mi do gustu.

Blyszczyk wyglada tak :


 Jego odcien to 05 Pflaume.
Kosztowal rowniez 1,99 €.
Jak podaje producent ,, Jest to innowacyjna kombinacja blyszczyku z efektem powiekszajacym, dla uzyskania pieknych, pelnych ust ,,
Faktycznie tworzy piekna tafle na ustach i ma bardzo fajny efekt, ktory  idealnie sprawdzi sie w upalne, letnie dni.
Nalozony na usta po kilku sekundach daje uczucie chlodu doslownie jakbym najadla sie Hallsow i wyszla na zimne powietrze :)
Mi przypadl on bardzo do gustu i na pewno znajdzie sie on w mojej kosmetyczce na wakacyjny wyjazd.

Zakupowych nowosci to juz koniec kolejne pojawia sie dopiero w nastepnym tygodniu po powrocie z polski, o ile cos wogole kupie.
Puki co niezbyt moge chodzic wiec ciezko bedzie zrobic rundke po miescie i drogeriach :(

Zycze wszystkim udanego popoludnia.
Do nastepnego !

Tesia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama