czwartek, 21 marca 2013

21 Imprezowy look - Step by Step

Hej !

Witam wszystkich w nastroju nadchadzacego weekend z domieszka wiosny ktora powrocila .
Wczorajszy snieg odebral mi sily do dzialania, natomiast dzis wszystko co spadlo, zniknelo.
Slonko swieci, ptaszki spiewaja, a na ulice powrocily rowery i dzieciaki na rolkach :)
Mam nadzieje ze pogoda znow nie zrobi nam zimowego psikusa i od dzis wiosna zapanuje nie tylko  w kalendarzu.

W raz z powrotem wiosny moje oczy znow sie zaczerwienily, a katar nie pozwolil by moj obdarty nosek zdazyl sie troszke zagoic.
Jutro przyjdzie kolej nowych ptasich inspiracji, a tym czasem ja nie mam zdjec, ani warunkow do pracy ;(

Dzis wygrzebalam dla was moj zeszlotygodniowy makijaz imprezowy w kilku prostych krokach.
Jako pierwsze zdjecie paletki z kolorami, ktorych uzylam.


Na poczatek cala powieke pokrywamy baza, ja uzylam tej z Artdeco.  

Krok 1.
Wewnetrzny kacik pokrywamy jasnym, wrzosowym cieniem, nr. 34


 Krok 2.
Na srodkowa czesc powieki nakladamy ciemniejszy, fioletowy cien nr. 36 o wykonczeniu satynowym.
Nastepnie zacieramy granice miedzy cieniami.


Krok 3.
 Cien  kobaltowy o numerze 72 nakladamy w kacik zewnetrzny i zalamanie powieki, oraz zacieramy jego granice z pozostalymi cieniami.


Krok 4.
Bialym matowym cieniem ( nr. 51 ) rozcieramy zewnetrzne granice ku gorze, az do lini brwi.


Krok 5.
Dolna powieke oraz linie wodna pokrywam najpierw srednim fioletem ( 36 ), nastepnie laczymy go z kobaltem.
Dolna ich granice rozcieram cieniem bialym.


Na koniec tuszuje rzesy maskara L`Oreal, Volume Million Lashes, oraz podkreslam brwi srednim brazem.


Na usta nakladam jasny, cielisty blyszczyk i gotowe :)

Tak prezentuje sie skonczony makijaz  :


 




 Osobiscie uwielbiam takie polaczenie kolorystyczne.
Pomimo tego, iz mam niebieskie oczy, nie gina one calkowicie w tym makijazu, a dzieje sie tak za sprawa fioletu, ktory skupiam w wewnetrznej i srodkowej czesci powieki.

Nie dodalam do niego kreski, poniewaz jest to makijaz o mocnych kolorach i kreska zbyt mocno obciazyla by oko.

 Takie jest moje zdanie w temacie tego makijazu, jezeli nie zgadzacie sie ze mna, badz macie jakies uwagi zapraszam do komentowania :)
Chetnie uslysze wasze opinie i rady.

Przypominam o rozdaniu wielkanocnym ! ( klik )

Zycze wszystkim milego dnia.
Do nastepnego !

Tesia

2 komentarze:

  1. Ale fajny , super kolorystyka ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tu dodała jeszcze tylko delikatną czarną, klasyczną kreske, ale makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziekuje za Wasze komentarze.
Wszelkie pytania spotkaja sie z odpowiedzia z mojej strony.
Zycze Wszystkim milego dnia !

Tesia

Reklama